L’alcaldessa de Xixona denuncia una vulneració del protocol per la visita del president Mazón

El president Carlos Mazón ha estat al centre d’una polèmica institucional recent a Xixona. Isabel López, **alcaldessa del PSPV**, ha manifestat la seua «sorpresa i malestar» per la falta de comunicació oficial per part de la **Generalitat Valenciana** sobre la visita del president, que va tenir lloc divendres passat. López considera aquest fet com una **vulneració del protocol institucional** i una falta de respecte cap al seu municipi.

En el seu comunicat, l’alcaldessa ha subratllat que aquesta actitud reflecteix la poca consideració que Mazón té envers Xixona. «La visita sense avís previ és una clara mostra de desinterès i provoca interrogants sobre les intencions del president i del **PP** a la Comunitat Valenciana», ha declarat. «Quin tipus de temes estan intentant ocultar que necessiten fer una visita sense informar sobre ella?» va afegir López, referint-se a la manera d’actuar del president.

López ha recordat que, a diferència de l’anterior president, **Ximo Puig**, qui solia visitar el poble amb **tranquil·litat** per anunciar inversions importants, l’actual líder del **PP**, Carlos Mazón, es presenta en un context de **desconsideració**. «Hem passat d’un president accessible i que aportava solucions, a un que sembla amagar-se i no atrevir-se a connectar amb el poble», ha destacat l’alcaldessa.

Per la seva banda, durant la seva visita al **Parc Empresarial L’Espartal III**, Mazón va defensar que la comunicació amb l’ajuntament es va realitzar amb «normalitat» i va lamentar que les paraules de l’alcaldessa podrien estar **polititzant** la visita. «Mai he volgut fer de la meva visita un tema de polèmica, però la seva reacció m’ha sorprès», va sentenciar Mazón.

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.