L’alcaldessa de Xixona denuncia una vulneració del protocol per la visita del president Mazón

El president Carlos Mazón ha estat al centre d’una polèmica institucional recent a Xixona. Isabel López, **alcaldessa del PSPV**, ha manifestat la seua «sorpresa i malestar» per la falta de comunicació oficial per part de la **Generalitat Valenciana** sobre la visita del president, que va tenir lloc divendres passat. López considera aquest fet com una **vulneració del protocol institucional** i una falta de respecte cap al seu municipi.

En el seu comunicat, l’alcaldessa ha subratllat que aquesta actitud reflecteix la poca consideració que Mazón té envers Xixona. «La visita sense avís previ és una clara mostra de desinterès i provoca interrogants sobre les intencions del president i del **PP** a la Comunitat Valenciana», ha declarat. «Quin tipus de temes estan intentant ocultar que necessiten fer una visita sense informar sobre ella?» va afegir López, referint-se a la manera d’actuar del president.

López ha recordat que, a diferència de l’anterior president, **Ximo Puig**, qui solia visitar el poble amb **tranquil·litat** per anunciar inversions importants, l’actual líder del **PP**, Carlos Mazón, es presenta en un context de **desconsideració**. «Hem passat d’un president accessible i que aportava solucions, a un que sembla amagar-se i no atrevir-se a connectar amb el poble», ha destacat l’alcaldessa.

Per la seva banda, durant la seva visita al **Parc Empresarial L’Espartal III**, Mazón va defensar que la comunicació amb l’ajuntament es va realitzar amb «normalitat» i va lamentar que les paraules de l’alcaldessa podrien estar **polititzant** la visita. «Mai he volgut fer de la meva visita un tema de polèmica, però la seva reacció m’ha sorprès», va sentenciar Mazón.

Últimes notícies

Folk irlandés, èpica celta i molt rock: The Waterboys omplin el Roig Arena

The Waterboys han convertit el Roig Arena de València en un pub ideal amb quasi tres hores de folk irlandés, èpica celta, country i rock clàssic, en l’únic concert que oferiran enguany a Espanya. El recital s’ha centrat en l’univers de 'Fisherman's blues' i el nou triple disc 'Atlantic rain', amb el suport de Steve Earle.

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.