L’alcaldessa de Xixona denuncia una vulneració del protocol per la visita del president Mazón

El president Carlos Mazón ha estat al centre d’una polèmica institucional recent a Xixona. Isabel López, **alcaldessa del PSPV**, ha manifestat la seua “sorpresa i malestar” per la falta de comunicació oficial per part de la **Generalitat Valenciana** sobre la visita del president, que va tenir lloc divendres passat. López considera aquest fet com una **vulneració del protocol institucional** i una falta de respecte cap al seu municipi.

En el seu comunicat, l’alcaldessa ha subratllat que aquesta actitud reflecteix la poca consideració que Mazón té envers Xixona. “La visita sense avís previ és una clara mostra de desinterès i provoca interrogants sobre les intencions del president i del **PP** a la Comunitat Valenciana”, ha declarat. “Quin tipus de temes estan intentant ocultar que necessiten fer una visita sense informar sobre ella?” va afegir López, referint-se a la manera d’actuar del president.

López ha recordat que, a diferència de l’anterior president, **Ximo Puig**, qui solia visitar el poble amb **tranquil·litat** per anunciar inversions importants, l’actual líder del **PP**, Carlos Mazón, es presenta en un context de **desconsideració**. “Hem passat d’un president accessible i que aportava solucions, a un que sembla amagar-se i no atrevir-se a connectar amb el poble”, ha destacat l’alcaldessa.

Per la seva banda, durant la seva visita al **Parc Empresarial L’Espartal III**, Mazón va defensar que la comunicació amb l’ajuntament es va realitzar amb “normalitat” i va lamentar que les paraules de l’alcaldessa podrien estar **polititzant** la visita. “Mai he volgut fer de la meva visita un tema de polèmica, però la seva reacció m’ha sorprès”, va sentenciar Mazón.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.