L’alcaldessa de Xixona denuncia una vulneració del protocol per la visita del president Mazón

El president Carlos Mazón ha estat al centre d’una polèmica institucional recent a Xixona. Isabel López, **alcaldessa del PSPV**, ha manifestat la seua «sorpresa i malestar» per la falta de comunicació oficial per part de la **Generalitat Valenciana** sobre la visita del president, que va tenir lloc divendres passat. López considera aquest fet com una **vulneració del protocol institucional** i una falta de respecte cap al seu municipi.

En el seu comunicat, l’alcaldessa ha subratllat que aquesta actitud reflecteix la poca consideració que Mazón té envers Xixona. «La visita sense avís previ és una clara mostra de desinterès i provoca interrogants sobre les intencions del president i del **PP** a la Comunitat Valenciana», ha declarat. «Quin tipus de temes estan intentant ocultar que necessiten fer una visita sense informar sobre ella?» va afegir López, referint-se a la manera d’actuar del president.

López ha recordat que, a diferència de l’anterior president, **Ximo Puig**, qui solia visitar el poble amb **tranquil·litat** per anunciar inversions importants, l’actual líder del **PP**, Carlos Mazón, es presenta en un context de **desconsideració**. «Hem passat d’un president accessible i que aportava solucions, a un que sembla amagar-se i no atrevir-se a connectar amb el poble», ha destacat l’alcaldessa.

Per la seva banda, durant la seva visita al **Parc Empresarial L’Espartal III**, Mazón va defensar que la comunicació amb l’ajuntament es va realitzar amb «normalitat» i va lamentar que les paraules de l’alcaldessa podrien estar **polititzant** la visita. «Mai he volgut fer de la meva visita un tema de polèmica, però la seva reacció m’ha sorprès», va sentenciar Mazón.

Últimes notícies

Aconseguir la competència plena en dos llengües

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre de la vaga docent com una protesta justa i necessària, però sobretot la utilitza per defensar una idea: sense una presència forta del valencià en l’escola pública, la llengua pot perdre ús social, oficial i públic de manera accelerada

El professorat valencià suspén la vaga indefinida però manté la pressió a Educació

STEPV, UGT i CCOO han acudit a la Mesa de Negociació amb Educació disposats a reobrir el diàleg després de suspendre la vaga indefinida, però amb l’avís que la lluita continuarà i la vaga es podrà reactivar en qualsevol moment.

Ingressat per un ictus l’exdirectiu de la Generalitat Jorge Bellver, imputat en el cas Azud

Jorge Bellver, que fins ahir era director general de Transparència de la Generalitat i exregidor del PP a València, ha sigut ingressat per un ictus hores després de posar el seu càrrec a disposició pel cas Azud.

Nova tenda de MediaMarkt a Sagunt amb 1.800 m², 40 especialistes i 6.000 productes

MediaMarkt ha obert una nova tenda al centre comercial VidaNova Parc de Sagunt, amb 1.800 metres quadrats, més de 40 especialistes i més de 6.000 productes, reforçant així la seua presència a la Comunitat Valenciana.

Casa Repinaldo s’emporta la millor fideuà del món en el concurs internacional de Gandia

El restaurant asturià Casa Repinaldo ha guanyat el 51é Concurs Internacional de Fideuà i Gastronomia de Gandia, en una edició nocturna que ha omplit el Moll dels Borja i ha repartit guardons a cuiners de la Comunitat Valenciana, d’Espanya i de Colòmbia.

Oratge estable en la Comunitat amb ruixats febles al sud i més calor a València

La Comunitat Valenciana espera este dijous un oratge majoritàriament estable, amb núvols alts, ruixats febles en la mitat sud i un lleu augment de les màximes a València.

El professorat en vaga alça la tenda de la plaça de la Verge després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de protesta a la plaça de la Verge de València després de déu dies d’acció reivindicativa.

El professorat en vaga alça l’acampada de la plaça de la Verge de València després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’escola pública no universitària ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de deu dies a la plaça de la Verge de València, mantinguent, però, el compromís de continuar mobilitzat.