11.1 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

L’Arquebisbat de València obre un llibre de condolences en memòria del Papa Francisco

L’Arquebisbat de València obre un llibre de condolences en memòria del Papa Francisco.
L’Arquebisbat de València permet als fidels expressar el seu dolor pel pas del Papa Francisco, amb un llibre de condolences disponible fins al 29 d’abril.
València, 23 (EUROPA PRESS) – L’Arquebisbat de València ha obert un llibre de condolences per a commemorar la defunció del Papa Francisco, situat a la seu del Palau Arquebispal. Aquesta iniciativa pretén oferir als fidels un espai per expressar el seu pesar i deixar un missatge de condol.
El llibre romandrà a la disposició de les persones que desitgen fer arribar els seus missatges de condol fins al 29 d’abril, data en què s’acabarà el període de dol decretat pel Arquebisbe de València, monsenyor Enrique Benavent. Les portes de l’Arquebisbat estaran obertes de 8.00 a 19.00 hores, convidant a tots aquells que vulguen dedicar unes paraules al Papa Francisco.
El Papa, que va morir el 21 d’abril a l’edat de 88 anys, serà homenatjat en una missa funeral que se celebrarà dissabte vinent, 26 d’abril, a les 10.00 hores. Aquesta cerimònia tan significativa serà presidida pel cardenal Giovanni Battista Re, qui conduirà el ritual en honor a la seua memòria.

Últimes notícies

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.