L’Arquebisbat de València obre un llibre de condolences en memòria del Papa Francisco

L’Arquebisbat de València obre un llibre de condolences en memòria del Papa Francisco.
L’Arquebisbat de València permet als fidels expressar el seu dolor pel pas del Papa Francisco, amb un llibre de condolences disponible fins al 29 d’abril.
València, 23 (EUROPA PRESS) – L’Arquebisbat de València ha obert un llibre de condolences per a commemorar la defunció del Papa Francisco, situat a la seu del Palau Arquebispal. Aquesta iniciativa pretén oferir als fidels un espai per expressar el seu pesar i deixar un missatge de condol.
El llibre romandrà a la disposició de les persones que desitgen fer arribar els seus missatges de condol fins al 29 d’abril, data en què s’acabarà el període de dol decretat pel Arquebisbe de València, monsenyor Enrique Benavent. Les portes de l’Arquebisbat estaran obertes de 8.00 a 19.00 hores, convidant a tots aquells que vulguen dedicar unes paraules al Papa Francisco.
El Papa, que va morir el 21 d’abril a l’edat de 88 anys, serà homenatjat en una missa funeral que se celebrarà dissabte vinent, 26 d’abril, a les 10.00 hores. Aquesta cerimònia tan significativa serà presidida pel cardenal Giovanni Battista Re, qui conduirà el ritual en honor a la seua memòria.

Últimes notícies

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.