L’Arquebisbat de València obre un llibre de condolences en memòria del Papa Francisco

L’Arquebisbat de València obre un llibre de condolences en memòria del Papa Francisco.
L’Arquebisbat de València permet als fidels expressar el seu dolor pel pas del Papa Francisco, amb un llibre de condolences disponible fins al 29 d’abril.
València, 23 (EUROPA PRESS) – L’Arquebisbat de València ha obert un llibre de condolences per a commemorar la defunció del Papa Francisco, situat a la seu del Palau Arquebispal. Aquesta iniciativa pretén oferir als fidels un espai per expressar el seu pesar i deixar un missatge de condol.
El llibre romandrà a la disposició de les persones que desitgen fer arribar els seus missatges de condol fins al 29 d’abril, data en què s’acabarà el període de dol decretat pel Arquebisbe de València, monsenyor Enrique Benavent. Les portes de l’Arquebisbat estaran obertes de 8.00 a 19.00 hores, convidant a tots aquells que vulguen dedicar unes paraules al Papa Francisco.
El Papa, que va morir el 21 d’abril a l’edat de 88 anys, serà homenatjat en una missa funeral que se celebrarà dissabte vinent, 26 d’abril, a les 10.00 hores. Aquesta cerimònia tan significativa serà presidida pel cardenal Giovanni Battista Re, qui conduirà el ritual en honor a la seua memòria.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.