L’Atac de les Forces Russes sobre Dnipró Eleva el Nombre de Víctimes a 3 i Ferits a Trenta

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)El Servei Estatal d’Emergències d’Ucraïna ha confirmat la mort de 3 persones i uns trenta ferits a conseqüència d’un nou atac aeri de les forces russes a la ciutat de Dnipró, ubicada a l’est del país. Este bombardeig es va dur a terme en la passada nit, generant una alarma profunda entre la ciutadania.

Segons les autoritats ucraïneses, a última hora de la nit, l’enemic va llançar un forts atacs a la regió. «Aquest atac massiu ha acabat amb la vida de 3 persones, incloent un menor d’edat», han informat. Les conseqüències dels bombardejos s’han reflectit en la destrucció de cases, habitacions d’estudiants, institucions educatives i edificis d’empreses alimentàries, així com en danificacions a vehicles i alguns incendis que van esclatar a la ciutat, segons el que ha comunicat el Servei d’Emergències en una breu nota.

El governador de la província de Dnipropetrovsk, Serhi Lisak, s’ha pronunciat sobre la gravetat de la situació, afegint que almenys trenta persones han resultat ferides, amb la meitat d’elles encara en tractament mèdic. «L’atac massiu amb drones ha tingut conseqüències tràgiques», ha lamentat Lisak en un missatge publicat a través del seu compte de Telegram.

Malgrat aquesta devastadora embestida, el governador ha ressaltat que els sistemes de defensa aèria han aconseguit destruir uns 10 drons que volaven sobre la regió, on s’han reportat atacs a altres localitats, incloent Pavlohrad i Nikopol.

Últimes notícies

Milers de transportistes omplin València en honor a Sant Cristòfol

Uns mil transportistes amb tres-centes capçaleres tractors han recorregut València en la tradicional cabalgata de Sant Cristòfol, amb presència d’autoritats i de la Fallera Major.

Iniciativa-Compromís planta cara a qui criminalitza les baixes mèdiques i reivindica treball digne

Iniciativa-Compromís ha reivindicat el treball digne, la sanitat pública i els drets laborals davant de les paraules d’Alberto Núñez Feijóo sobre les baixes mèdiques, que qualifica de molt perilloses, i ha definit la seua estratègia política fins a les eleccions de 2027.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu sumar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes gràcies a nous plans urbanístics i a la reactivació de diversos PAI, que també impulsaran quasi 13.000 vivendes, 3.000 d’elles de protecció pública.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu incorporar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes amb nous plans urbanístics com el Delta Verd, el Parc Central o el PAI del Grau, alhora que impulsa quasi 13.000 vivendes, 3.000 de protecció pública.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ sacsegen la mirada a la Llotja del Peix d’Alacant

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins al mes de novembre les exposicions ‘La ciudad de las torres’, de Miquel Navarro, i ‘Museo Imaginario’, d’Andrés Rábago ‘El Roto’, que conviden a una experiència profunda i reflexiva.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ convertixen la Llotja del Peix d’Alacant en un espai de reflexió

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins novembre dues exposicions de Miquel Navarro i Andrés Rábago ‘El Roto’ que conviden a una experiència artística profunda i reflexiva.

Pacients d’Elx podran fer la hemodiàlisi des de casa amb suport de l’hospital

L’Hospital General Universitari d’Elx ha posat en marxa un programa de hemodiàlisi domiciliària per a pacients amb malaltia renal crònica, amb formació prèvia i seguiment del servici de Nefrologia.

Campanya d’inspeccions de ulleres per a vore l’eclipsi en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha iniciat una campanya d’inspeccions d’ulleres d’observació solar, físiques i en línia, davant l’eclipsi total del 12 d’agost, que tindrà millors vistes al nord de la Comunitat Valenciana.