L’Atac de les Forces Russes sobre Dnipró Eleva el Nombre de Víctimes a 3 i Ferits a Trenta

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)El Servei Estatal d’Emergències d’Ucraïna ha confirmat la mort de 3 persones i uns trenta ferits a conseqüència d’un nou atac aeri de les forces russes a la ciutat de Dnipró, ubicada a l’est del país. Este bombardeig es va dur a terme en la passada nit, generant una alarma profunda entre la ciutadania.

Segons les autoritats ucraïneses, a última hora de la nit, l’enemic va llançar un forts atacs a la regió. «Aquest atac massiu ha acabat amb la vida de 3 persones, incloent un menor d’edat», han informat. Les conseqüències dels bombardejos s’han reflectit en la destrucció de cases, habitacions d’estudiants, institucions educatives i edificis d’empreses alimentàries, així com en danificacions a vehicles i alguns incendis que van esclatar a la ciutat, segons el que ha comunicat el Servei d’Emergències en una breu nota.

El governador de la província de Dnipropetrovsk, Serhi Lisak, s’ha pronunciat sobre la gravetat de la situació, afegint que almenys trenta persones han resultat ferides, amb la meitat d’elles encara en tractament mèdic. «L’atac massiu amb drones ha tingut conseqüències tràgiques», ha lamentat Lisak en un missatge publicat a través del seu compte de Telegram.

Malgrat aquesta devastadora embestida, el governador ha ressaltat que els sistemes de defensa aèria han aconseguit destruir uns 10 drons que volaven sobre la regió, on s’han reportat atacs a altres localitats, incloent Pavlohrad i Nikopol.

Últimes notícies

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.

The Prodigy tancarà el 30 aniversari del FIB 2026 amb un cartell ple de clàssics

El FIB 2026 acomiada este dissabte la seua 30a edició a Benicàssim amb The Prodigy com a cap de cartell i un programa que recupera bandes històriques del festival, junt amb referents de l’indie estatal.

El Palau i les principals estacions s’il·luminaran amb la bandera d’Espanya per la final del Mundial 2026

La Generalitat il·luminarà este cap de setmana el Palau i estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la bandera d’Espanya per donar suport a la selecció en la final del Mundial 2026 davant d’Argentina als Estats Units.