15 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

L’Atac de les Forces Russes sobre Dnipró Eleva el Nombre de Víctimes a 3 i Ferits a Trenta

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)El Servei Estatal d’Emergències d’Ucraïna ha confirmat la mort de 3 persones i uns trenta ferits a conseqüència d’un nou atac aeri de les forces russes a la ciutat de Dnipró, ubicada a l’est del país. Este bombardeig es va dur a terme en la passada nit, generant una alarma profunda entre la ciutadania.

Segons les autoritats ucraïneses, a última hora de la nit, l’enemic va llançar un forts atacs a la regió. “Aquest atac massiu ha acabat amb la vida de 3 persones, incloent un menor d’edat”, han informat. Les conseqüències dels bombardejos s’han reflectit en la destrucció de cases, habitacions d’estudiants, institucions educatives i edificis d’empreses alimentàries, així com en danificacions a vehicles i alguns incendis que van esclatar a la ciutat, segons el que ha comunicat el Servei d’Emergències en una breu nota.

El governador de la província de Dnipropetrovsk, Serhi Lisak, s’ha pronunciat sobre la gravetat de la situació, afegint que almenys trenta persones han resultat ferides, amb la meitat d’elles encara en tractament mèdic. “L’atac massiu amb drones ha tingut conseqüències tràgiques”, ha lamentat Lisak en un missatge publicat a través del seu compte de Telegram.

Malgrat aquesta devastadora embestida, el governador ha ressaltat que els sistemes de defensa aèria han aconseguit destruir uns 10 drons que volaven sobre la regió, on s’han reportat atacs a altres localitats, incloent Pavlohrad i Nikopol.

Últimes notícies

Sarabia qualifica el Llevant – Elx com un dol especial, bonic i important

Eder Sarabia va subratllar el pes anímic i competitiu del derbi davant el Llevant i va demanar manejar la pressió. Va avisar d'un rival molt motivat des de l'arribada de Luis Castro.

Sis atesos per fum després de l’incendi d’una vivenda a Alacant

Sis persones han sigut ateses per inhalació de fum després d'un incendi en un primer pis del carrer Sant Pau. Cinc han sigut traslladades a l'Hospital Doctor Balmis.

L’ex secretari de Presidència nega haver informat a Mazón d’un possible confinament per la DANA

Cayetano García ha negat davant la jutgessa haver informat a Carlos Mazón de la consulta sobre un possible confinament durant la DANA de 2024. La causa ha incorporat un informe de l'Advocacia que va avalar la viabilitat jurídica d'eixa mesura i ha revelat versions contradictòries amb l'entorn de Salomé Pradas.

Vueling programa més de 1,6 milions de seients a Alacant per a l’estiu de 2026

L'aerolínia incrementa un 18% la seua capacitat respecte a 2025 i operarà 16 rutes, nou internacionals, després de basar un avió addicional a Alacant i afegir freqüències.

Pérez Llorca ressalta les dades ‘magnífiques’ del turisme en les tres províncies valencianes

Pérez Llorca ha qualificat de 'magnífics' els resultats turístics de Castelló, València i Alacant en l'últim any. Ha defés una presència 'positiva' en Fitur per a reforçar l'oferta provincial.

Sanitat no detecta reutilització de catèters a l’Hospital del Vinalopó i avisa de mesures

El conseller Marciano Gómez ha assegurat que la inspecció urgent a l'Hospital del Vinalopó no ha trobat proves de reutilització de catèters. Si afloren irregularitats, promet actuar amb 'amb contundència'.

Pérez Llorca defén que l’estatut d’expresidents valencià és molt similar al d’altres regions

Pérez Llorca ha defés que l'estatut per als expresidents valencians és 'molt similar' al d'altres regions i ha acusat a Compromís de buscar titulars. També ha enlletgit que es condicione la reunió del 27 de gener al fet que reclame l'acta de Carlos Mazón.

Dimitix l’alcaldessa de Llocnou de la Corona i manté l’acta

Paqui Llopis ha presentat la seua renúncia per motius personals, familiars i laborals després d'una profunda reflexió. Mantindrà l'acta i les delegacions de Participació i Festes mentres s'ordena el relleu.