L’Atac de les Forces Russes sobre Dnipró Eleva el Nombre de Víctimes a 3 i Ferits a Trenta

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)El Servei Estatal d’Emergències d’Ucraïna ha confirmat la mort de 3 persones i uns trenta ferits a conseqüència d’un nou atac aeri de les forces russes a la ciutat de Dnipró, ubicada a l’est del país. Este bombardeig es va dur a terme en la passada nit, generant una alarma profunda entre la ciutadania.

Segons les autoritats ucraïneses, a última hora de la nit, l’enemic va llançar un forts atacs a la regió. «Aquest atac massiu ha acabat amb la vida de 3 persones, incloent un menor d’edat», han informat. Les conseqüències dels bombardejos s’han reflectit en la destrucció de cases, habitacions d’estudiants, institucions educatives i edificis d’empreses alimentàries, així com en danificacions a vehicles i alguns incendis que van esclatar a la ciutat, segons el que ha comunicat el Servei d’Emergències en una breu nota.

El governador de la província de Dnipropetrovsk, Serhi Lisak, s’ha pronunciat sobre la gravetat de la situació, afegint que almenys trenta persones han resultat ferides, amb la meitat d’elles encara en tractament mèdic. «L’atac massiu amb drones ha tingut conseqüències tràgiques», ha lamentat Lisak en un missatge publicat a través del seu compte de Telegram.

Malgrat aquesta devastadora embestida, el governador ha ressaltat que els sistemes de defensa aèria han aconseguit destruir uns 10 drons que volaven sobre la regió, on s’han reportat atacs a altres localitats, incloent Pavlohrad i Nikopol.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.