L’Atac de les Forces Russes sobre Dnipró Eleva el Nombre de Víctimes a 3 i Ferits a Trenta

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)El Servei Estatal d’Emergències d’Ucraïna ha confirmat la mort de 3 persones i uns trenta ferits a conseqüència d’un nou atac aeri de les forces russes a la ciutat de Dnipró, ubicada a l’est del país. Este bombardeig es va dur a terme en la passada nit, generant una alarma profunda entre la ciutadania.

Segons les autoritats ucraïneses, a última hora de la nit, l’enemic va llançar un forts atacs a la regió. «Aquest atac massiu ha acabat amb la vida de 3 persones, incloent un menor d’edat», han informat. Les conseqüències dels bombardejos s’han reflectit en la destrucció de cases, habitacions d’estudiants, institucions educatives i edificis d’empreses alimentàries, així com en danificacions a vehicles i alguns incendis que van esclatar a la ciutat, segons el que ha comunicat el Servei d’Emergències en una breu nota.

El governador de la província de Dnipropetrovsk, Serhi Lisak, s’ha pronunciat sobre la gravetat de la situació, afegint que almenys trenta persones han resultat ferides, amb la meitat d’elles encara en tractament mèdic. «L’atac massiu amb drones ha tingut conseqüències tràgiques», ha lamentat Lisak en un missatge publicat a través del seu compte de Telegram.

Malgrat aquesta devastadora embestida, el governador ha ressaltat que els sistemes de defensa aèria han aconseguit destruir uns 10 drons que volaven sobre la regió, on s’han reportat atacs a altres localitats, incloent Pavlohrad i Nikopol.

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.