13.2 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Laura Valenzuela, ingressada en un hospital: ‘La meua mare està molt maleta’

L’actriu i presentadora Laura Valenzuela, de 92 anys, es troba ingressada a l’hospital madrileny de la Princesa, tal com ha confirmat la seua filla Lara Dibildos.

Està molt maleta“, ha anunciat Dibildos en ‘Diez Minutos’ i aclareix: “No està en l’UCI, està en planta. Està en planta i està amb mi, estem ací la família”.

La van tractar amb antibiòtic i va ser donada d’alta, no obstant això, la popular actriu ha patit una recaiguda que ha provocat el seu ingrés de nou.

Molt volguda pel públic i companys de professió, la presentadora i actriu ha estat sempre acompanyada per la seua única filla, Lara Dibildos, fruit del seu matrimoni amb José Luis Dibildos.

Ella va ser la que, fa uns dies, parlava de com es trobava realment la seua mare, aclarint els rumors que deien que estava vivint en una residència. “Hui no sé qui m’ha dit que havia estat en un centre de majors, que no hauria passat res, però ja et dic que no és veritat“, va dir l’actriu, desmentint aquestes informacions.

“Ha estat a la seua casa, té escales, va arribar un dia en què va caure tres vegades, i a la tercera va ser com: ‘mare, per Déu, que no pot ser’. Se’n va anar a una casa al costat, llogada, sense escales, fins que va passar la quarantena, va passar el que va passar i vam decidir que ja havia sigut molt de temps separats i que volíem estar junts”, va aclarir.

En l’actualitat, i abans del seu ingrés, Laura Valenzuela es trobava vivint al costat dels seus fills i els seus nets. “Ara vivim junts, però anem, que no passa res, simplement aclarir les coses. Cadascun és un món, però el seu és aquest”, va declarar Lara Dibildos.

Laura Valenzuela porta una vida discreta i allunyada del focus mediàtic des que anunciara la seua retirada professional. Ho va fer després de recollir el guardó de l’Acadèmia de Televisió a tota una vida. “Ja he decidit que em vull ficar al llit prompte, vull descansar. El que m’abelleix són menjades, berenars, sopars amb la família i els amics més íntims i ja. I no maquillar-me”, revelava a’El Español’ el setembre de 2022.

No és el primer esglai que pateix la famosa actriu. En 1991, la seua filla Lara Dibildos va ser diagnosticada d’un càncer de tiroides.

Una notícia que va afectar molt a Valenzuela. Però, a més, ella va haver de ser intervinguda en 2005 d’un càncer de mama a Houston. Ambdues van superar aquests sots de salut.

A més, va haver d’enfrontar-se a la pèrdua del seu marit, el productor i guionista de cinema José Luis Dibildos, després de patir un infart en 2002.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.

Danjuma i Thierry seguixen sense entrenar-se i són dubte per al derbi davant el Llevant

L'extrem neerlandés i el lateral portugués van treballar al marge per tercer i segon dia, respectivament, i la seua presència en el Ciutat de València va quedar en l'aire.

València suspén l’Any Nou Xinés i tanca parcs per l’avís taronja de vent

València ha suspés la celebració de l'Any Nou Xinés i ha tancat parcs i jardins per l'avís taronja de vent. L'Ajuntament reforça servicis i suspén activitats a l'aire lliure mentres dure la previsió.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi

Xàbia ha homenatjat les dos víctimes de l'incendi amb un minut de silenci i ha decretat dol oficial. L'edifici es manté estable i els veïns tornaran de manera gradual mentres s'investiga la causa.