Laura Valenzuela, ingressada en un hospital: ‘La meua mare està molt maleta’

L’actriu i presentadora Laura Valenzuela, de 92 anys, es troba ingressada a l’hospital madrileny de la Princesa, tal com ha confirmat la seua filla Lara Dibildos.

«Està molt maleta«, ha anunciat Dibildos en ‘Diez Minutos’ i aclareix: «No està en l’UCI, està en planta. Està en planta i està amb mi, estem ací la família».

La van tractar amb antibiòtic i va ser donada d’alta, no obstant això, la popular actriu ha patit una recaiguda que ha provocat el seu ingrés de nou.

Molt volguda pel públic i companys de professió, la presentadora i actriu ha estat sempre acompanyada per la seua única filla, Lara Dibildos, fruit del seu matrimoni amb José Luis Dibildos.

Ella va ser la que, fa uns dies, parlava de com es trobava realment la seua mare, aclarint els rumors que deien que estava vivint en una residència. «Hui no sé qui m’ha dit que havia estat en un centre de majors, que no hauria passat res, però ja et dic que no és veritat«, va dir l’actriu, desmentint aquestes informacions.

«Ha estat a la seua casa, té escales, va arribar un dia en què va caure tres vegades, i a la tercera va ser com: ‘mare, per Déu, que no pot ser’. Se’n va anar a una casa al costat, llogada, sense escales, fins que va passar la quarantena, va passar el que va passar i vam decidir que ja havia sigut molt de temps separats i que volíem estar junts», va aclarir.

En l’actualitat, i abans del seu ingrés, Laura Valenzuela es trobava vivint al costat dels seus fills i els seus nets. «Ara vivim junts, però anem, que no passa res, simplement aclarir les coses. Cadascun és un món, però el seu és aquest», va declarar Lara Dibildos.

Laura Valenzuela porta una vida discreta i allunyada del focus mediàtic des que anunciara la seua retirada professional. Ho va fer després de recollir el guardó de l’Acadèmia de Televisió a tota una vida. «Ja he decidit que em vull ficar al llit prompte, vull descansar. El que m’abelleix són menjades, berenars, sopars amb la família i els amics més íntims i ja. I no maquillar-me», revelava a’El Español’ el setembre de 2022.

No és el primer esglai que pateix la famosa actriu. En 1991, la seua filla Lara Dibildos va ser diagnosticada d’un càncer de tiroides.

Una notícia que va afectar molt a Valenzuela. Però, a més, ella va haver de ser intervinguda en 2005 d’un càncer de mama a Houston. Ambdues van superar aquests sots de salut.

A més, va haver d’enfrontar-se a la pèrdua del seu marit, el productor i guionista de cinema José Luis Dibildos, després de patir un infart en 2002.

Últimes notícies

El PSPV porta a Fiscalia Massó per dir que Sánchez és ‘capo de la màfia corrupta’

El PSPV-PSOE ha presentat una denúncia davant la Fiscalia Provincial de València contra la presidenta de Les Corts, Llanos Massó (Vox), per un presumpte delicte d’injúries amb publicitat després d’haver qualificat Pedro Sánchez de ‘capo de la màfia corrupta’ en la xarxa social X.

Més de 2.700 jóvens ja tenen aval de la Generalitat per a comprar la seua primera vivenda

La Generalitat ha avalat 2.718 jóvens de la Comunitat Valenciana en set mesos de 2026 per a comprar 1.812 vivendes, amb més de 39 milions en garanties i finançament de fins al 100 % del preu.

Un cuidador investiga per estafar un matrimoni destapa un laboratori de drogues a Elx

La investigació a un cuidador acusat d’estafar més de 50.000 euros a un matrimoni major estranger en una pedania d’Elx ha permés descobrir un laboratori clandestí de drogues sintètiques en un garatge. Tres hòmens han sigut detinguts i el complex ha quedat desmantellat abans d’entrar en funcionament.

Luís Castro marca el full de ruta del Levante: equip aguerrit i sense por

Luís Castro definix abans de l’inici de LaLiga un Levante aguerrit, amb identitat guanyadora, confiança en la cantera i orgull pel traspàs de Carlos Espí al Real Madrid.

Avís taronja dilluns per aiguats de fins a 40 l/m² a Castelló i València

Aemet ha activat per a dilluns a la vesprada l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m² i tempestes fortes a l’interior de Castelló i València i al litoral sud valencià. Hui es mantenen avisos grocs per calor, tempestes i fenòmens costaners en diversos punts de la Comunitat Valenciana.

Nova nit tòrrida al litoral valencià amb fins a 28,4 ºC a Tabarca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb mínimes de fins a 28,4 graus a Tabarca i 27,8 a Santa Pola, i alerta groga per calor i fenòmens costaners.

Espanya restablix durant 30 dies els controls a viatgers procedents d’Itàlia

El BOE ha publicat l’orde d’Interior que reactiva durant trenta dies els controls fronterers a viatgers procedents d’Itàlia per la pressió migratòria en la ruta del Mediterrani central.

Així es preparen quatre punts clau per a vore l’eclipsi solar total del 12 d’agost

Galícia, Guadalajara, Aragó i Balears ultimen dispositius especials de seguretat, mobilitat i divulgació per a observar l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost. València també serà un dels punts privilegiats de la franja de totalitat.