Leonor, Kate i Guillermo, la reialesa cau rendida davant les xarxes socials

 

La princesa Leonor igual que molts joves de hui en dia cau rendida a les xarxes socials i potser molts se sorprenen en descobrir la seua faceta com a youtuber.

Així, sembla que als seus quinze anys, la primogènita de Letizia OrtizFelipe VI arrasa amb els seus vídeos en la plataforma.

Es tracta ni més ni menys d’aquells en els quals la princesa eix parlant o pronunciat un discurs, com el que va donar durant els Premis Princesa de Girona, que compta amb més d’un milió de visualitzacions, i que es publiquen en el compte de Youtube que té la Casa Reial.

<>
La figura de la princesa desperta gran interés, qui a la seua curta edat, ja causa autèntic furor allí on va, aconseguint enfosquir en alguns moments fins i tot a la seua pròpia mare, la reina Letizia.

Sembla que la presència en les xarxes socials, ha aconseguit gran rellevància per a la reialesa a l’hora d’estar en contacte amb la gent del carrer. Este és el cas de Kate Middleton i el príncep Guillem, els qui es mostren bastant actius en Instagram sota el pseudònim de @dukeandduchessofcambridge i que reuneixen gairebé 13 milions de seguidors.

Els ducs de Cambridge també haurien decidit fer el pas a Youtube, fent-li així competència directa a la família reial espanyola. Aixó sí, de moment, els nostres reis, Felipe VI i Letizia no han enfocat el seu interés en altres xarxes socials.

Sens dubte, esta estratègia de Kate i Guillermo per guanyar-se encara més l’afecte del poble funciona a la perfecció, i més quan l’estima pel príncep Harry i Meghan Markle queia en picat des de la seua marxa als Estats Units. Just per este motiu, tota la pressió recau sobre les espatlles del qual serà futur rei d’Anglaterra.

‘Més tard que mai’, així han anunciat l’obertura del seu canal, on pretenen mostrar la seua faceta més desconeguda. En el primer vídeo que han publicat, se’ls veu presumint del seu costat més entranyable i familiar, mentre que els vídeos de Leonor es resumeixen simplement a la feina de casa institucionals.

En el vídeo en concret, als ducs se’ls veu fent broma durant un dels seus últims actes oficials, i ja reuneix gairebé tres milions de visualitzacions. D’esta manera, els britànics s’uneixen a la moda ‘d’humanitzar‘ als membres de les famílies reials que tant triomfa al nostre país, o amb altres monarquies com l’holandesa, amb Guillermo i Màxima al capdavant, o els de Noruega, amb Harald i Sonia, els qui no dubten a compartir el seu dia a dia.

Fa poc, Guillermo feia un pas al capdavant per a reafirmar esta reconciliació amb el seu germà sobre la qual tant s’ha especulat, i és que des que Harry tornés a Londres per a assistir al funeral del seu hui, el duc d‘Edimburg, sembla que les aigües s’han calmat.

Moltes vegades els moments més durs serveixen per a unir a membres d’una mateixa família que mantenien una disputa i és el cas de Guillermo i Harry. Este moment tan dur, hauria servit per a reunir els germans després de mesos sense veure’s les cares, i més amb la polèmica generada arran de l’entrevista que Harry i Meghan van concedir en exclusiva a Oprah Wenfrey. Així, se’ls va poder veure xerrant en pau i harmonia, i segurament van trobar temps per a poder arreglar els seus problemes.

Bona prova d’això és que amb motiu del segon aniversari de Archie, el fill d’Harry i Meghan, els ducs han volgut felicitar-lo amb un entranyable missatge. «Li desitgem un feliç segon aniversari a Archie hui».

<

>
I, sorprenentment, qui també s’animava a felicitar el seu nét és el propi príncep Carles, qui semblar voler fer les paus amb el seu fill. Sobretot, després que molts mitjans recalcaren la fredor amb la qual la família reial britànica havia rebut a Harry durant la seua tornada a casa.

instagram clarencehouse

<

>

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.