19.5 C
València
Divendres, 23 maig, 2025

Leonor, Kate i Guillermo, la reialesa cau rendida davant les xarxes socials

 

- Advertisement -Telegram València Diari

La princesa Leonor igual que molts joves de hui en dia cau rendida a les xarxes socials i potser molts se sorprenen en descobrir la seua faceta com a youtuber.

Així, sembla que als seus quinze anys, la primogènita de Letizia OrtizFelipe VI arrasa amb els seus vídeos en la plataforma.

Es tracta ni més ni menys d’aquells en els quals la princesa eix parlant o pronunciat un discurs, com el que va donar durant els Premis Princesa de Girona, que compta amb més d’un milió de visualitzacions, i que es publiquen en el compte de Youtube que té la Casa Reial.

<>
La figura de la princesa desperta gran interés, qui a la seua curta edat, ja causa autèntic furor allí on va, aconseguint enfosquir en alguns moments fins i tot a la seua pròpia mare, la reina Letizia.

Sembla que la presència en les xarxes socials, ha aconseguit gran rellevància per a la reialesa a l’hora d’estar en contacte amb la gent del carrer. Este és el cas de Kate Middleton i el príncep Guillem, els qui es mostren bastant actius en Instagram sota el pseudònim de @dukeandduchessofcambridge i que reuneixen gairebé 13 milions de seguidors.

Els ducs de Cambridge també haurien decidit fer el pas a Youtube, fent-li així competència directa a la família reial espanyola. Aixó sí, de moment, els nostres reis, Felipe VI i Letizia no han enfocat el seu interés en altres xarxes socials.

Sens dubte, esta estratègia de Kate i Guillermo per guanyar-se encara més l’afecte del poble funciona a la perfecció, i més quan l’estima pel príncep Harry i Meghan Markle queia en picat des de la seua marxa als Estats Units. Just per este motiu, tota la pressió recau sobre les espatlles del qual serà futur rei d’Anglaterra.

‘Més tard que mai’, així han anunciat l’obertura del seu canal, on pretenen mostrar la seua faceta més desconeguda. En el primer vídeo que han publicat, se’ls veu presumint del seu costat més entranyable i familiar, mentre que els vídeos de Leonor es resumeixen simplement a la feina de casa institucionals.

En el vídeo en concret, als ducs se’ls veu fent broma durant un dels seus últims actes oficials, i ja reuneix gairebé tres milions de visualitzacions. D’esta manera, els britànics s’uneixen a la moda ‘d’humanitzar‘ als membres de les famílies reials que tant triomfa al nostre país, o amb altres monarquies com l’holandesa, amb Guillermo i Màxima al capdavant, o els de Noruega, amb Harald i Sonia, els qui no dubten a compartir el seu dia a dia.

Fa poc, Guillermo feia un pas al capdavant per a reafirmar esta reconciliació amb el seu germà sobre la qual tant s’ha especulat, i és que des que Harry tornés a Londres per a assistir al funeral del seu hui, el duc d‘Edimburg, sembla que les aigües s’han calmat.

Moltes vegades els moments més durs serveixen per a unir a membres d’una mateixa família que mantenien una disputa i és el cas de Guillermo i Harry. Este moment tan dur, hauria servit per a reunir els germans després de mesos sense veure’s les cares, i més amb la polèmica generada arran de l’entrevista que Harry i Meghan van concedir en exclusiva a Oprah Wenfrey. Així, se’ls va poder veure xerrant en pau i harmonia, i segurament van trobar temps per a poder arreglar els seus problemes.

Bona prova d’això és que amb motiu del segon aniversari de Archie, el fill d’Harry i Meghan, els ducs han volgut felicitar-lo amb un entranyable missatge. «Li desitgem un feliç segon aniversari a Archie hui».

<

>
I, sorprenentment, qui també s’animava a felicitar el seu nét és el propi príncep Carles, qui semblar voler fer les paus amb el seu fill. Sobretot, després que molts mitjans recalcaren la fredor amb la qual la família reial britànica havia rebut a Harry durant la seua tornada a casa.

instagram clarencehouse

<

>

Últimes notícies

Detingut a Nàquera després d’intent de robatori violent en local d’apostes amb ganivet i martell

La Guàrdia Civil arresta a un home de 47 anys a Nàquera per intentar robar en un local d'apostes usant un ganivet i un martell, causant danys per 7.000 euros.

Defensa d’Argüeso secunda unificació d’acusacions en cas DANA per a agilitzar procés judicial

L'advocat d'Emilio Argüeso recolza la petició d'unificar més de 40 acusacions en el procés judicial per la gestió de la DANA, buscant eficiència i protecció legal.

Morant critica al Govern valencià per construir en zones inundables després de la DANA

La ministra Diana Morant critica al Govern valencià per ignorar l'evidència científica i continuar construint en zones inundables després de la DANA, i defén la ciència com a ferramenta clau per a la prevenció i gestió del risc hídric.

Chayanne conquesta València amb un espectacle energètic deu anys després

Chayanne torna a València després de deu anys amb el seu 'Ballem Una altra Vegada Tour', oferint un concert ple d'amor, ball i èxit davant un públic entregat.

Fiscalia fa costat a jutgessa que atribuïx a la Generalitat la gestió exclusiva de l’emergència per la DANA

La Fiscalia de València recolza a la jutgessa que assenyala al Govern valencià com a únic responsable en la gestió de l'emergència per les inundacions del 29 d'octubre ocasionades per la DANA.

Avís taronja per fortes precipitacions en el litoral d’Alacant amb fins a 40 litres en una hora

La Aemet activa un avís taronja en el litoral d'Alacant a causa de fortes pluges que poden aconseguir els 40 litres per metre quadrat en una hora, amb tempestes i acumulats de fins a 80 litres en 12 hores.

Temps estable en la Comunitat Valenciana durant el cap de setmana després de tempestes i baixada tèrmica

La Comunitat Valenciana viurà un cap de setmana amb temps estable i temperatures en recuperació després de les tempestes i la baixada tèrmica registrades el divendres.

Detingut a València per agredir amb una arma blanca a una turista italiana en el centre històric

Un home de 31 anys ha sigut detingut a València després d'agredir amb una arma blanca a una turista italiana de 23 anys en el centre històric de la ciutat. La víctima va ser ingressada i donada d'alta després de ser atesa.