Anuncios

Les Arts estrena ‘Va de Bach’: dansa, imaginació i música per a tota la família

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRRESS)

El Palau de les Arts Reina Sofia presenta ‘Va de Bach’, un projecte de la companyia Aracaladanza junt amb el Teatre Real del Retir, que aúna dansa, imaginació i la música del genial compositor en un espectacle per a tota la família que es representarà al Teatre Martín i Soler del 16 al 18 de gener.

Anuncios

‘Va de Bach’ es basa en una idea d’Enrique Cabrera, fundador de la companyia que, a través d’un discurs coreogràfic guiat per la música de Bach, submergix a l’espectador en l’univers d’un dels grans genis de la història, l’obra de la qual “més que bellesa creativa, més que perfecció tècnica, més que profunditat intel·lectual; és puresa espiritual i absoluta imaginació”.

Cinc ballarins, uns globus que canten, un sorprenent goril·la o una mà geganta són algunes de les sorpreses que faran volar la imaginació de grans i xicotets al ritme del compositor barroc Johann Sebastian Bach, ha destacat la Generalitat en un comunicat.

Emoció i riures se citen en un somni escènic que, com a tal, falta d’estructura argumental i narrativa convencional amb el propòsit de despertar la imaginació.

Les Arts oferirà una doble sessió didàctica d’esta proposta els dies 16 i 17 de gener a les 10.00 hores i a les 12.00 hores. A més, el dissabte 18 de gener, el Teatre Martín i Soler acollirà una passada oberta al públic familiar amb entrades amb un preu de 15 euros per a adults i de 12 euros xiquets. L’espectacle, amb una durada aproximada de 55 minuts, està recomanat per a majors de 4 anys.

‘VA DE BACH’

El reconegut compositor espanyol, Luis Miguel Cobo, ha realitzat l’adaptació d’algunes de les peces del mestre alemany donant-los el caràcter necessari depenent del moviment i moment de la funció.

El cos artístic de ‘Va de Bach’ ho conformen cinc ballarins de la companyia: Carolina Arija, Jonatan de Luis, Jimena Trueba, Aleix Rodríguez i Lydia Martínez, juntament amb la participació de Carla Maró.

La companyia Aracaladanza, destacada pel seu llenguatge escènic, atresora importants reconeixements a la seua trajectòria com el Premi Nacional de Teatre per a la Infància i la Joventut o diversos premis de la Fira Europea de Teatre per a xiquets i xiquetes, a més de diversos Premis MAX.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Nuria Oliver alerta dels riscos de la intel·ligència artificial i del fals mite de la gratuïtat

Nuria Oliver advertix que la intel·ligència artificial no és gratis i que paguem amb dades, temps i atenció, i insistix en la necessitat de regulació i educació digital crítica.

L’aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández supera els 1,9 milions de passatgers a l’abril i creix un 11%

L'aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández frega els 1,9 milions de passatgers a l'abril, amb un creixement pròxim a l'11% impulsat pel trànsit internacional i el lideratge del mercat britànic.

València reduïx el trànsit a l’abril i dispara l’ús de la bici i el transport públic

Els accessos a València registren 6.000 vehicles menys al dia i el trànsit interior cau un 4% a l'abril, mentres puja un 10% l'ús dels carrils bici i augmenta la demanda de l'EMT.

Dos xiquets de 6 i 9 anys resulten ferits en xocar el seu patinet de joguet amb un cotxe a Alborache

Dos menors de 6 i 9 anys van patir un traumatisme cranioencefàlic en col·lidir el patinet de joguet en el qual circulaven amb un cotxe en un carrer d'Alborache. Els dos van ser atesos en el lloc i traslladats a l'Hospital La Fe de València.

Baldoví reivindica que el canvi polític en la Comunitat és possible i crida als decebuts del PSOE

Joan Baldoví sosté que el canvi polític en la Comunitat Valenciana és possible i anima als qui se senten decebuts amb el PSOE a optar per Compromís, que presenta com a alternativa útil per a governar.

La professora de la UPV Elena Pinilla, triada entre les 50 dones líders emergents del món

La investigadora de la UPV Elena Pinilla ha sigut seleccionada per al programa Santander SW50 Emerging Leaders 2026, que reconeix a 50 dones líders emergents de tot el món. La seua trajectòria combina excel·lència científica, docència i divulgació en nanofotònica i física.

Detingut un home per mesos d’assetjament homòfob a una companya en un centre comercial

La Policia Nacional deté a un home de 59 anys per un presumpte delicte d'odi després de mesos de comentaris homòfobs i conductes intimidatòries contra una companya de treball en un centre comercial de València.

Presó per a un home per matar a un amic després d’una discussió i fingir que va trobar el cadàver

Un home de 53 anys ha ingressat a la presó acusat d'homicidi dolós per matar al seu amic de 31 anys després d'una discussió i fingir que va trobar el seu cadàver al costat d'una carretera pròxima a la seua casa a Pilar de la Horadada.
Anuncios