20.6 C
València
Dissabte, 6 desembre, 2025

Les Arts estrena ‘Va de Bach’: dansa, imaginació i música per a tota la família

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRRESS)

El Palau de les Arts Reina Sofia presenta ‘Va de Bach’, un projecte de la companyia Aracaladanza junt amb el Teatre Real del Retir, que aúna dansa, imaginació i la música del genial compositor en un espectacle per a tota la família que es representarà al Teatre Martín i Soler del 16 al 18 de gener.

‘Va de Bach’ es basa en una idea d’Enrique Cabrera, fundador de la companyia que, a través d’un discurs coreogràfic guiat per la música de Bach, submergix a l’espectador en l’univers d’un dels grans genis de la història, l’obra de la qual “més que bellesa creativa, més que perfecció tècnica, més que profunditat intel·lectual; és puresa espiritual i absoluta imaginació”.

Cinc ballarins, uns globus que canten, un sorprenent goril·la o una mà geganta són algunes de les sorpreses que faran volar la imaginació de grans i xicotets al ritme del compositor barroc Johann Sebastian Bach, ha destacat la Generalitat en un comunicat.

Emoció i riures se citen en un somni escènic que, com a tal, falta d’estructura argumental i narrativa convencional amb el propòsit de despertar la imaginació.

Les Arts oferirà una doble sessió didàctica d’esta proposta els dies 16 i 17 de gener a les 10.00 hores i a les 12.00 hores. A més, el dissabte 18 de gener, el Teatre Martín i Soler acollirà una passada oberta al públic familiar amb entrades amb un preu de 15 euros per a adults i de 12 euros xiquets. L’espectacle, amb una durada aproximada de 55 minuts, està recomanat per a majors de 4 anys.

‘VA DE BACH’

El reconegut compositor espanyol, Luis Miguel Cobo, ha realitzat l’adaptació d’algunes de les peces del mestre alemany donant-los el caràcter necessari depenent del moviment i moment de la funció.

El cos artístic de ‘Va de Bach’ ho conformen cinc ballarins de la companyia: Carolina Arija, Jonatan de Luis, Jimena Trueba, Aleix Rodríguez i Lydia Martínez, juntament amb la participació de Carla Maró.

La companyia Aracaladanza, destacada pel seu llenguatge escènic, atresora importants reconeixements a la seua trajectòria com el Premi Nacional de Teatre per a la Infància i la Joventut o diversos premis de la Fira Europea de Teatre per a xiquets i xiquetes, a més de diversos Premis MAX.

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.