Les disfresses originals que arrasaran este Halloween

A les portes de la celebració de Halloween, una festa que cada cop és més popular i que s’ha convertit en una cita indispensable tant per a adults com per a xiquets.

Sempre s’ha relacionat Halloween amb la por, i a diferència d’altres festes populars a la Comunitat, com ‘carnestoltes’, les disfresses escollides són per dur a terme esta comesa, encara que no sempre s’aconsegueix, sobretot entre els més xicotets.

Normalment la gent s’inspira en les sèries i pel·lícules de moda, encara que mai fallen els clàssics, com esquelets, bruixes o zombies.

Disfresses més demandades

Jeffrey Dahmer, ‘el caníbal de Milwaukee’

Jeffrey Dahmer, ‘el caníbal de Milwaukee’

La disfressa de Jeffrey Dahmer, ‘el caníbal de Milwaukee’ és un dels més demandats arran de la sèrie que va estrenar Netflix sobre la seua vida, ja que s’ha convertit en un dels grans èxits de la temporada.

Tot el relacionat amb la sèrie està de moda i es ven a centenars de botigues i a webs de tot el món. Tot i això, algunes empreses han decidit posar límit a esta moda i han prohibit la venda de la disfressa de Jeffrey Dahmer, així com d’altres objectes relacionats amb este caníbal que va matar 17 persones a finals del segle XX.

Tot i això, els familiars de les víctimes han demanat que no es permeta la venda d’este tipus de productes. Una de les primeres empreses que han decidit actuar ha estat eBay, que ha decidit treure del seu portal tot el que tinga a veure amb Dahmer i que estiga a la venda o en subhasta.

Hagrid. Harry Potter

Hagrid. Harry Potter / ebay

Recentment s’ha conegut la mort d’un dels personatges més estimats pels fans de la saga Harry Potter, Rubeus Hagrid

Robbie Coltrane va encarnar el bo de Hagrid en totes les pel·lícules de la saga i la seua disfressa serà una de les més demandades en 2022 de Halloween.

Eleven, Stranger Things

Eleven, Stranger Things

El personatge de Eleven de la sèrie Stranger Things s’ha convertit en una icona. La sèrie acumula una legió de seguidors que valoren entre altres coses l’ambientació als anys 80. Els poders psíquics d’Eleven la converteixen en un dels actius més grans de la sèrie i no seran poques les nines que vulguen convertir-s’hi durant Halloween.

Adar i Sauron, de ‘Los anillos del poder’

Com ja va passar al seu dia amb la trilogia de ‘El señor de los anillos’ la gent s’ha tornat a inspirar en la sèrie de ‘Los anillos del poder‘, que està de moda.

Entre els personatges cal destacar el d’Adar, que és el cap dels ogres i el gran dolent d’una de les sèries de moda; i Suaron el seu gran enemic.

‘One’ o Vecna, de ‘Stranger Things’

Els fans de ‘Stranger Things’, ja que este any tenen nous personatges en què inspirar-se com el malvat de la quarta temporada, tant en la seua faceta humana com en la versió que mostra al món del revés o Vecna, amb el seu rostre cadavèric i les ramificacions del seu cos.

Personatges de ‘La casa del dragón’

La casa del dragón (HBO MAX

‘La casa del dragón’  és una altra de les sèries de l’any, per això hi ha qui aprofitarà Halloween per a emular a Rhaenyra AlissenDimoniFogoscur o el rei Viserys.

Assassí pel·lícula ‘Cerdita’ i la protagonista de la sèrie

La ficció espanyola ‘Cerdita’, de Carlota Pereda, està causant sensació. El ‘look’ descuidat de l’assassí, potser acompanyat amb ganivets o garfis, pot ser fàcil de simular en una disfressa per a Halloween. També la roba ensangonada de la jove a les últimes escenes.

Cerdita

Doctor Morbius o la renovació del vampir

Este fosc personatge de Marvel, brillant i xacrós bioquímic que, després d’un experiment amb ratpenats per intentar curar-se d’una malaltia congènita de la sang, es transforma en vampir afamat de líquid vermell i dotat de superpoders. 

Últimes notícies

El Levante ultima el traspàs de Tunde al West Brom per quasi tres milions

Levante i West Bromwich Albion han encarrilat el traspàs de l’extrem Kareem Tunde per uns tres milions d’euros, pendent només de tràmits finals i reconeixement mèdic. El jugador, format al club granota i amb contracte fins 2029, ja no ha viatjat a Pamplona per a jugar davant Osasuna.

Els veïns de Gàtova ja poden eixir de casa i reobri la CV-25 després de l’incendi

La Generalitat ha alçat el confinament domiciliari dels veïns de Gàtova decretat per l’incendi de Segorbe i ha reobert la CV-25, encara que les pistes forestals i senders continuen tancats.

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.

Leticia Romero reivindica la identitat competitiva del València Basket

La capitana del València Basket, Leticia Romero, assegura que l’equip mantindrà l’ambició per tots els títols en el nou cicle amb Javi Torralba, malgrat les absències inicials per la WNBA i el Mundial.

Maffeo es presenta amb un missatge clar: compromís total amb el Valencia

Pablo Maffeo s’ha presentat com a nou lateral dret del Valencia destacant el seu compromís, el desig de quedar-se molts anys i el pes personal de tornar a València, on viu la seua filla.

El Elche encadena davant el Barça la seua segona pitjor golejada com a local en Primera

El Elche ha caigut 0-5 davant el Barcelona al Martínez Valero i ha patit la segona derrota més ampla de la seua història com a local en Primera Divisió, només superada pel 0-6 també davant el Barça en la temporada 2014-15.

La FVMP reclama a la CHJ netejar amb urgència el nou llit del Túria i els barrancs

La Federació Valenciana de Municipis i Províncies exigix a la Confederación Hidrográfica del Júcar actuacions prioritàries de neteja i manteniment al nou llit del Túria i a diversos barrancs abans de les pluges de la tardor.