Les estacions de Xàtiva i Colón tancades durant les mascletaes del 16 al 19 de març

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) tancarà temporalment l’accés a les estacions de Xàtiva i Colón de Metrovalencia durant el tret de les mascletaes dels principals dies festius de Falles, del 16 al 19 de març, seguint les recomanacions realitzades per la Junta de Seguretat de la Subdelegació del Govern.

L’horari de tancament serà de 12.30 a 14.30 hores i l’objectiu és evitar aglomeracions que suposen qualsevol tipus de risc per a la ciutadania i visitants que per milers es concentren al centre de València per a gaudir de les tradicionals mascletaes.

En este sentit, cal destacar que en passats anys en algunes dates concretes, la multitud congregada als limítrofs de l’Estació del Nord d’Adif feia impossible l’eixida de les persones usuàries per les diferents boques de metro de l’estació de Xàtiva, produint-se els molests problemes derivats de l’aglomeració de persones.

Metrovalencia recomana als seus clients i clientes que utilitzen estacions alternatives (Albereda, Plaça Espanya, Bailén o Àngel Guimerà, segons els casos) per a estos dies, s’informen de les mateixes a través de la web www.metrovalencia.es i xarxes socials i seguisquen en tot moment les indicacions de megafonia, teleindicadors i del personal de FGV distribuïts per la xarxa.

En el cas de les Persones de Mobilitat Reduïda (PMR), la recomanació és que els seus desplaçaments es realitzen abans i després de l’horari de tancament de les dues principals estacions de la xarxa, amb la finalitat d’evitar l’habitual concentració de passatgers que se sol produir durant les mascletaes.

Els dies de tancament de Xàtiva i Colón, durant les mascletaes, circularan trens addicionals entre Bailén i Torrent, amb l’objecte d’agilitar el recorregut cap a Albereda dels metres que no paren en Colón per motiu del tancament i per a reforçar els trajectes a Bailén.

Respecte als castells de focs artificials, a causa que enguany es dispararan des de la Ciutat de les Arts i de les Ciències i no en la vella llera del Túria com en ocasions anteriors, l’estació d’Albereda estarà oberta durant tota la nit.

La millor opció per a desplaçar-se fins al lloc més pròxim i gaudir dels focs artificials és agafar el tramvia, en concret la Línia 10 (Alacant-Natzaret), fins a la parada de Ciutat Arts i Ciències Justícia.

Últimes notícies

Cinc mil aficionats omplin el Roig Arena en una festa històrica del Valencia Basket amb regust de comiat

El Valencia Basket ha celebrat el segon títol de la Lliga Endesa al Roig Arena davant de cinc mil aficionats en un acte ple d’eufòria, missatges de gratitud i un clar aire de comiat per possibles eixides com la de Jean Montero.

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.