L’espanyola Isabel García, reelegida vicepresidenta de la Federació Europea de Salvament

MADRID, 19 (EUROPA PRESS)

L’espanyola Isabel García Sanz ha sigut reelegida vicepresidenta de la Federació Europea de Salvament (ILSE) per un nou període de quatre anys, segons va informar este divendres la Real Federació Espanyola de Salvament (RFESS).

García Sanz, que presidix la Comissió Gestora de la Real Federació Espanyola de Salvament i Socorrisme, afronta el seu tercer mandat com a vicepresidenta de la ILSE de la qual va ser, el 2016, la primera dona a ser triada vicepresidenta i a que la seua Executiva pertany des del 2005.

La dirigent espanyola també ha revalidat a l’Assemblea General de la ILSE, celebrada en Bad Nenndorf (Alemanya), el lloc en l’Executiva de la Federació Internacional de Salvament (ILS) en representació de l’Europea, que ostenta des del 2012.

Així mateix, l’Assemblea General de la ILSE ha ratificat a Ana Domínguez en la Presidència de la Comissió de Prevenció, i a Anabel Navili en la Vicepresidència de la Comissió Esportiva, mentre Sandra Casado continua com a membre de la Comissió de Rescat. En este mandat, 2024-2028, José Miguel Rodríguez Ferrero ha sigut designat integrant de la Comissió Esportiva i María Victoria García de la de Prevenció.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.

Pérez Llorca s’obri a negociar el finançament autonòmic si el sistema és just i equitatiu

El president Juanfran Pérez Llorca es mostra disposat a negociar un nou encaix del finançament autonòmic amb tots els presidents en la taula. Reclama autonomia fiscal i rebutja privilegis territorials; a més demana consensos europeus davant la guerra a l'Iran.