L’espanyola Isabel García, reelegida vicepresidenta de la Federació Europea de Salvament

MADRID, 19 (EUROPA PRESS)

L’espanyola Isabel García Sanz ha sigut reelegida vicepresidenta de la Federació Europea de Salvament (ILSE) per un nou període de quatre anys, segons va informar este divendres la Real Federació Espanyola de Salvament (RFESS).

García Sanz, que presidix la Comissió Gestora de la Real Federació Espanyola de Salvament i Socorrisme, afronta el seu tercer mandat com a vicepresidenta de la ILSE de la qual va ser, el 2016, la primera dona a ser triada vicepresidenta i a que la seua Executiva pertany des del 2005.

La dirigent espanyola també ha revalidat a l’Assemblea General de la ILSE, celebrada en Bad Nenndorf (Alemanya), el lloc en l’Executiva de la Federació Internacional de Salvament (ILS) en representació de l’Europea, que ostenta des del 2012.

Així mateix, l’Assemblea General de la ILSE ha ratificat a Ana Domínguez en la Presidència de la Comissió de Prevenció, i a Anabel Navili en la Vicepresidència de la Comissió Esportiva, mentre Sandra Casado continua com a membre de la Comissió de Rescat. En este mandat, 2024-2028, José Miguel Rodríguez Ferrero ha sigut designat integrant de la Comissió Esportiva i María Victoria García de la de Prevenció.

Últimes notícies

La Policia Nacional obri expedient disciplinari a l’agent que va colpejar per l’esquena a una docent a València

La Policia Nacional ha iniciat el procediment per a sancionar a l'agent que va espentar per l'esquena a una docent durant una protesta per la vaga indefinida del professorat a València. La dona ha denunciat els fets, que van quedar gravats en diversos vídeos difosos en xarxes socials.

Avís groc per calor en el litoral sud d’Alacant este dimarts per màximes de més de 38 graus

La Aemet activa per a este dimarts el nivell groc per calor en el litoral sud d'Alacant, amb màximes que podrien superar els 38 i fins i tot fregar els 39 graus en la zona d'Orihuela.

La UV i l’UJI recolzen a la docent agredida i reclamen avanços per a tancar la vaga

La Universitat de València i la Universitat Jaume I expressen el seu suport a la docent agredida durant una protesta davant Educació i urgixen a desbloquejar la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Dos Nobel demanen copiar el model de la NASA per a acostar la ciència al gran públic

Gary Ruvkun i Benjamín List reclamen aprendre de la NASA per a comunicar millor la biologia molecular i la química, i advertixen sobre els riscos de la IA i les xarxes socials.

Detingut un jove per extorquir a usuaris de webs de contactes amb amenaces econòmiques

La Guàrdia Civil ha detingut a un jove de 24 anys acusat d'extorquir a usuaris de pàgines de contactes, als quals reclamava diners mitjançant amenaces i intimidacions.

Xàbia concedix la medalla de la ciutat a Gerson Andrés Rincón per la seua actuació heroica en un incendi

L'Ajuntament de Xàbia ha atorgat a títol pòstum la seua màxima distinció a Gerson Andrés Rincón Murillo, veí colombià que va morir en avisar porta a porta als seus veïns durant un incendi en el seu edifici al febrer de 2026.

Set detinguts per una xarxa que introduïa migrants en pasteres taxi entre Espanya i França

La Policia Nacional i la Guàrdia Civil han desarticulat una xarxa internacional que introduïa migrants en pasteres taxi per les costes d'Alacant, Múrcia i Almeria, amb set detinguts a Espanya i França.

Les famílies exigixen explicacions per l’agressió policial a una docent enfront d’Educació

Les federacions de famílies de l'escola pública condemnen l'agressió policial patida per una professora durant una protesta enfront de la Conselleria d'Educació i reclamen una negociació ràpida per a tancar el curs amb garanties.