L’espanyola Isabel García, reelegida vicepresidenta de la Federació Europea de Salvament

MADRID, 19 (EUROPA PRESS)

L’espanyola Isabel García Sanz ha sigut reelegida vicepresidenta de la Federació Europea de Salvament (ILSE) per un nou període de quatre anys, segons va informar este divendres la Real Federació Espanyola de Salvament (RFESS).

García Sanz, que presidix la Comissió Gestora de la Real Federació Espanyola de Salvament i Socorrisme, afronta el seu tercer mandat com a vicepresidenta de la ILSE de la qual va ser, el 2016, la primera dona a ser triada vicepresidenta i a que la seua Executiva pertany des del 2005.

La dirigent espanyola també ha revalidat a l’Assemblea General de la ILSE, celebrada en Bad Nenndorf (Alemanya), el lloc en l’Executiva de la Federació Internacional de Salvament (ILS) en representació de l’Europea, que ostenta des del 2012.

Així mateix, l’Assemblea General de la ILSE ha ratificat a Ana Domínguez en la Presidència de la Comissió de Prevenció, i a Anabel Navili en la Vicepresidència de la Comissió Esportiva, mentre Sandra Casado continua com a membre de la Comissió de Rescat. En este mandat, 2024-2028, José Miguel Rodríguez Ferrero ha sigut designat integrant de la Comissió Esportiva i María Victoria García de la de Prevenció.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla