L’espanyola Isabel García, reelegida vicepresidenta de la Federació Europea de Salvament

MADRID, 19 (EUROPA PRESS)

L’espanyola Isabel García Sanz ha sigut reelegida vicepresidenta de la Federació Europea de Salvament (ILSE) per un nou període de quatre anys, segons va informar este divendres la Real Federació Espanyola de Salvament (RFESS).

García Sanz, que presidix la Comissió Gestora de la Real Federació Espanyola de Salvament i Socorrisme, afronta el seu tercer mandat com a vicepresidenta de la ILSE de la qual va ser, el 2016, la primera dona a ser triada vicepresidenta i a que la seua Executiva pertany des del 2005.

La dirigent espanyola també ha revalidat a l’Assemblea General de la ILSE, celebrada en Bad Nenndorf (Alemanya), el lloc en l’Executiva de la Federació Internacional de Salvament (ILS) en representació de l’Europea, que ostenta des del 2012.

Així mateix, l’Assemblea General de la ILSE ha ratificat a Ana Domínguez en la Presidència de la Comissió de Prevenció, i a Anabel Navili en la Vicepresidència de la Comissió Esportiva, mentre Sandra Casado continua com a membre de la Comissió de Rescat. En este mandat, 2024-2028, José Miguel Rodríguez Ferrero ha sigut designat integrant de la Comissió Esportiva i María Victoria García de la de Prevenció.

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.