9.5 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

L’espanyola María de Valdés frega el podi en els 5 quilòmetres en aigües obertes de l’Europeu de natació

MADRID, 13 (EUROPA PRESS)

La nadadora espanyola María de Valdés va fregar la medalla de bronze en els 5 quilòmetres en aigües obertes de l’Europeu de natació que s’està disputant a Belgrad, prova en la qual es va imposar l’alemanya Leonie Beck, que ja va vèncer el dimecres en els 10 quilòmetres i va completar un doblet històric.

L’hongaresa Bettina Fabian va superar en el sprint final a la malaguenya, actual subcampiona del món i octava este dimecres en els 10 quilòmetres, que va tenir una actuació molt més destacada en la prova en l’últim campionat abans dels Jocs Olímpics de París.

De Valdés va estar comandant pràcticament des del principi, formant part del quartet que va liderar la prova, junt amb l’alemanya Leonie Beck, la italiana Ginevra Tadeucci, l’hongaresa Fabian i la monegasca Lisa Pou.

Per darrere, nadava l’altra espanyola en competició, la il·licitana Ángela Martínez, que va estar a tres segons del bronze en la prova llarga, i que esta vegada es va quedar a sis segons del metall, en finalitzar en la sisena posició.

En la baralla per l’or, la germana Leonie Beck (58:25:3) va alçar els braços per davant de la italiana Taddeucci (58:26:5), i va aconseguir el doblet d’ors, demostrant el seu domini en la disciplina a nivell europeu.

Per la seua banda, l’hongarés David Betlehem es va imposar en la prova masculina per davant del francès Marc-Antoine Olivier i l’italià Marcello Guidi. L’espanyol Alejandro Puebla va finalitzar en l’onzena posició a quasi un minut i mig del podi, Guillem Pujol, dissetè, i Mario Méndez, vint-i-dosè.

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.