L’espanyola María de Valdés frega el podi en els 5 quilòmetres en aigües obertes de l’Europeu de natació

MADRID, 13 (EUROPA PRESS)

La nadadora espanyola María de Valdés va fregar la medalla de bronze en els 5 quilòmetres en aigües obertes de l’Europeu de natació que s’està disputant a Belgrad, prova en la qual es va imposar l’alemanya Leonie Beck, que ja va vèncer el dimecres en els 10 quilòmetres i va completar un doblet històric.

L’hongaresa Bettina Fabian va superar en el sprint final a la malaguenya, actual subcampiona del món i octava este dimecres en els 10 quilòmetres, que va tenir una actuació molt més destacada en la prova en l’últim campionat abans dels Jocs Olímpics de París.

De Valdés va estar comandant pràcticament des del principi, formant part del quartet que va liderar la prova, junt amb l’alemanya Leonie Beck, la italiana Ginevra Tadeucci, l’hongaresa Fabian i la monegasca Lisa Pou.

Per darrere, nadava l’altra espanyola en competició, la il·licitana Ángela Martínez, que va estar a tres segons del bronze en la prova llarga, i que esta vegada es va quedar a sis segons del metall, en finalitzar en la sisena posició.

En la baralla per l’or, la germana Leonie Beck (58:25:3) va alçar els braços per davant de la italiana Taddeucci (58:26:5), i va aconseguir el doblet d’ors, demostrant el seu domini en la disciplina a nivell europeu.

Per la seua banda, l’hongarés David Betlehem es va imposar en la prova masculina per davant del francès Marc-Antoine Olivier i l’italià Marcello Guidi. L’espanyol Alejandro Puebla va finalitzar en l’onzena posició a quasi un minut i mig del podi, Guillem Pujol, dissetè, i Mario Méndez, vint-i-dosè.

Últimes notícies

Vila-real i Atlètic es juguen la tercera plaça en La Ceràmica amb comiats històrics

Vila-real i Atlètic tanquen LaLiga en La Ceràmica amb la tercera plaça en joc i els comiats de Marcelino, Parell i Griezmann com a gran al·licient.

Investiguen a un sospitós per estafar a un veí d’Alacant amb la venda d’un mòbil d’alta gamma

La Guàrdia Civil ha identificat a un veí d'Albacete com a presumpte autor d'una estafa a un veí d'Alacant mitjançant la venda fraudulenta d'un mòbil d'alta gamma en una plataforma de segona mà.

Detingudes tres persones a Elda amb un quilo de cocaïna i 35 grams d’heroïna

La Policia Nacional arresta a Elda a tres persones en dos intervencions distintes, en les quals incauta prop d'un quilo de cocaïna i més de 35 grams d'heroïna.

La Nova Muixeranga d’Algemesí dona més de 3.000 euros a les víctimes de la dana

La Nova Muixeranga d’Algemesí ha entregat 3.331,54 euros a la Associació Víctimes Mortals DANA 29 d’Octubre en un acte d'homenatge i memòria a les víctimes de la dana.

Les obres de l’edifici incendiat de Campanar encaren la seua recta final després de completar l’estructura

Les reparacions estructurals de l'edifici de Campanar ja han conclòs i les vivendes comencen a prendre forma, amb la previsió que les obres acaben a la fi de 2026 i els veïns puguen tornar de manera progressiva.

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.