L’espanyola María de Valdés frega el podi en els 5 quilòmetres en aigües obertes de l’Europeu de natació

MADRID, 13 (EUROPA PRESS)

La nadadora espanyola María de Valdés va fregar la medalla de bronze en els 5 quilòmetres en aigües obertes de l’Europeu de natació que s’està disputant a Belgrad, prova en la qual es va imposar l’alemanya Leonie Beck, que ja va vèncer el dimecres en els 10 quilòmetres i va completar un doblet històric.

L’hongaresa Bettina Fabian va superar en el sprint final a la malaguenya, actual subcampiona del món i octava este dimecres en els 10 quilòmetres, que va tenir una actuació molt més destacada en la prova en l’últim campionat abans dels Jocs Olímpics de París.

De Valdés va estar comandant pràcticament des del principi, formant part del quartet que va liderar la prova, junt amb l’alemanya Leonie Beck, la italiana Ginevra Tadeucci, l’hongaresa Fabian i la monegasca Lisa Pou.

Per darrere, nadava l’altra espanyola en competició, la il·licitana Ángela Martínez, que va estar a tres segons del bronze en la prova llarga, i que esta vegada es va quedar a sis segons del metall, en finalitzar en la sisena posició.

En la baralla per l’or, la germana Leonie Beck (58:25:3) va alçar els braços per davant de la italiana Taddeucci (58:26:5), i va aconseguir el doblet d’ors, demostrant el seu domini en la disciplina a nivell europeu.

Per la seua banda, l’hongarés David Betlehem es va imposar en la prova masculina per davant del francès Marc-Antoine Olivier i l’italià Marcello Guidi. L’espanyol Alejandro Puebla va finalitzar en l’onzena posició a quasi un minut i mig del podi, Guillem Pujol, dissetè, i Mario Méndez, vint-i-dosè.

Últimes notícies

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.

Sánchez visita la nova fàbrica centenària de condiments Carmencita a Novelda

Pedro Sánchez ha visitat a Novelda la nova fàbrica de l’empresa centenària de condiments Carmencita, que culmina estos dies el trasllat des de les antigues instal·lacions. El recorregut ha inclòs diverses àrees de producció i laboratori, amb explicacions detallades del procés de les espècies.

PLD Space presenta el coet Miura 9 en el seu 15é aniversari

PLD Space ha anunciat el seu nou coet reutilitzable Miura 9, amb el triple de capacitat de càrrega que el Miura 5, coincidint amb el 15é aniversari de la seua fundació a Elx.