L’espanyola María de Valdés frega el podi en els 5 quilòmetres en aigües obertes de l’Europeu de natació

MADRID, 13 (EUROPA PRESS)

La nadadora espanyola María de Valdés va fregar la medalla de bronze en els 5 quilòmetres en aigües obertes de l’Europeu de natació que s’està disputant a Belgrad, prova en la qual es va imposar l’alemanya Leonie Beck, que ja va vèncer el dimecres en els 10 quilòmetres i va completar un doblet històric.

L’hongaresa Bettina Fabian va superar en el sprint final a la malaguenya, actual subcampiona del món i octava este dimecres en els 10 quilòmetres, que va tenir una actuació molt més destacada en la prova en l’últim campionat abans dels Jocs Olímpics de París.

De Valdés va estar comandant pràcticament des del principi, formant part del quartet que va liderar la prova, junt amb l’alemanya Leonie Beck, la italiana Ginevra Tadeucci, l’hongaresa Fabian i la monegasca Lisa Pou.

Per darrere, nadava l’altra espanyola en competició, la il·licitana Ángela Martínez, que va estar a tres segons del bronze en la prova llarga, i que esta vegada es va quedar a sis segons del metall, en finalitzar en la sisena posició.

En la baralla per l’or, la germana Leonie Beck (58:25:3) va alçar els braços per davant de la italiana Taddeucci (58:26:5), i va aconseguir el doblet d’ors, demostrant el seu domini en la disciplina a nivell europeu.

Per la seua banda, l’hongarés David Betlehem es va imposar en la prova masculina per davant del francès Marc-Antoine Olivier i l’italià Marcello Guidi. L’espanyol Alejandro Puebla va finalitzar en l’onzena posició a quasi un minut i mig del podi, Guillem Pujol, dissetè, i Mario Méndez, vint-i-dosè.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.