L’espanyola Paula Badosa cau davant de Sabalenka (6-4, 6-2) i s’acomiada de la final d’Austràlia

MADRID, 23 (EUROPA PRESS)

La tennista bielorussa Aryna Sabalenka, número u del món, s’ha imposat este dijous a l’espanyola Paula Badosa en la semifinal de l’Obert d’Austràlia, primer ‘Gran slam’ de la temporada i que es disputa en superfície dura, en dos sets (6-4, 6-2) en una hora i 26 minuts de joc, ficant-se en la seua tercera final consecutiva a Melbourne i despertant del somni del seu rival de jugar pel seu primer títol en un ‘gran’.

Paula Badosa no ha pogut aconseguir la seua primera final de ‘Gran slam’ i unir el seu nom als d’Arancha Sánchez-Vicario, Conchita Martínez i Garbiñe Muguruza, finalistes en el torneig australià. L’espanyola s’ha vist superada per la millor versió en el torneig de l’actual campiona, que només va titubejar en l’arrencada de partit.

A partir d’ací, la número u del món ha anat de menys a més en una trobada que ha arrancat amb un ‘break’ en contra, però en el qual no ha tornat a cedir el seu servici, fent a més molt dany a la resta a l’onzè cap de sèrie.

Últimes notícies

Una dona es recupera després d’ofegar-se a la platja dels Locos de Torrevieja

Una dona ha sigut reanimada durant més de mitja hora per la Guàrdia Civil després d’ofegar-se a la platja dels Locos de Torrevieja. La víctima va arribar a entrar en coma però actualment està recuperada.

Lambda porta al Síndic de Greuges les traves a la manifestació de l’Orgull a València

Lambda ha denunciat davant el Síndic de Greuges que les obres del carrer Colón i la falta d’informació de l’Ajuntament han limitat el dret de manifestació en l’Orgull LGTBIAQ+ de València.

Dos jugadors del Valencia Basket aniran amb Espanya a la finestra decisiva per al Mundial

Jaime Pradilla i Álvaro Cárdenas, jugadors del Valencia Basket, han sigut convocats amb Espanya per a jugar contra Dinamarca i Geòrgia en la tercera i última finestra de classificació per al Mundial de bàsquet de Catar 2027.

Fins a 10.000 persones viuran l’eclipsi solar d’agost des de la Malva-rosa i el Cabanyal

Les platges de la Malva-rosa i el Cabanyal seran el punt oficial d’observació de l’eclipsi solar total del 12 d’agost a València, amb fins a 10.000 persones previstes i un ampli dispositiu de seguretat i transport.

Els aficionats del València Basket s’enfronten a un estiu ple de canvis en la plantilla campiona

El València Basket, recent campió de la Lliga Endesa, afronta un mercat marcat per l’interés d’equips d’Euroliga i NBA en les seues estrelles i per diversos contractes que acaben o poden rebaixar-se.

València es prepara per als Gay Games amb l’objectiu de mostrar una ciutat diversa i feliç

Els Gay Games 2026 arranquen este cap de setmana a València, on l’alcaldessa María José Catalá vol projectar la imatge d’una ciutat diversa, feliç i unida entorn de l’esport, mentres impulsa una important reforma del Poliesportiu d’Orriols.

El Valencia Basket corona la Lliga Endesa amb un joc de 100 punts i récord anotador

El Valencia Basket ha conquistat la Lliga Endesa amb un estil ofensiu desbocat: ha superat els 100 punts en 29 dels 91 partits disputats, amb un ritme alt, molt triple i una defensa agressiva que han marcat la seua identitat.

El Valencia presenta la temporada a Mestalla amb el Trofeu Taronja contra el Newcastle

El Valencia disputarà la 54a edició del Trofeu Taronja contra el Newcastle United FC el dissabte 8 d’agost a les 21.00 hores a Mestalla, en l’últim amistós abans de l’inici de Lliga.