L’espanyola Paula Badosa cau davant de Sabalenka (6-4, 6-2) i s’acomiada de la final d’Austràlia

MADRID, 23 (EUROPA PRESS)

La tennista bielorussa Aryna Sabalenka, número u del món, s’ha imposat este dijous a l’espanyola Paula Badosa en la semifinal de l’Obert d’Austràlia, primer ‘Gran slam’ de la temporada i que es disputa en superfície dura, en dos sets (6-4, 6-2) en una hora i 26 minuts de joc, ficant-se en la seua tercera final consecutiva a Melbourne i despertant del somni del seu rival de jugar pel seu primer títol en un ‘gran’.

Paula Badosa no ha pogut aconseguir la seua primera final de ‘Gran slam’ i unir el seu nom als d’Arancha Sánchez-Vicario, Conchita Martínez i Garbiñe Muguruza, finalistes en el torneig australià. L’espanyola s’ha vist superada per la millor versió en el torneig de l’actual campiona, que només va titubejar en l’arrencada de partit.

A partir d’ací, la número u del món ha anat de menys a més en una trobada que ha arrancat amb un ‘break’ en contra, però en el qual no ha tornat a cedir el seu servici, fent a més molt dany a la resta a l’onzè cap de sèrie.

Últimes notícies

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.

Educació situa en el 15% el seguiment de la vaga docent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Educació calcula que al voltant del 15% del professorat recolza la vaga indefinida en el seu setzé dia, amb diferències de seguiment entre províncies.

Sumar aplaudix l’expedient al policia que va colpejar per l’esquena a una manifestant a València

Sumar celebra l'obertura d'un expedient disciplinari al policia nacional que va colpejar per l'esquena a una docent durant una protesta a València, mentres Podemos exigix responsabilitats polítiques i advertix sobre la brutalitat policial.

La Casa de la Concòrdia d’Alacant obri com a espai per a la memòria i els valors democràtics

La Casa de la Concòrdia d'Alacant s'inaugura com un espai ciutadà de trobada, memòria democràtica i convivència, acompanyat per l'exposició 'Alacant, Transició i Concòrdia'.