L’espanyola Paula Badosa cau davant de Sabalenka (6-4, 6-2) i s’acomiada de la final d’Austràlia

MADRID, 23 (EUROPA PRESS)

La tennista bielorussa Aryna Sabalenka, número u del món, s’ha imposat este dijous a l’espanyola Paula Badosa en la semifinal de l’Obert d’Austràlia, primer ‘Gran slam’ de la temporada i que es disputa en superfície dura, en dos sets (6-4, 6-2) en una hora i 26 minuts de joc, ficant-se en la seua tercera final consecutiva a Melbourne i despertant del somni del seu rival de jugar pel seu primer títol en un ‘gran’.

Paula Badosa no ha pogut aconseguir la seua primera final de ‘Gran slam’ i unir el seu nom als d’Arancha Sánchez-Vicario, Conchita Martínez i Garbiñe Muguruza, finalistes en el torneig australià. L’espanyola s’ha vist superada per la millor versió en el torneig de l’actual campiona, que només va titubejar en l’arrencada de partit.

A partir d’ací, la número u del món ha anat de menys a més en una trobada que ha arrancat amb un ‘break’ en contra, però en el qual no ha tornat a cedir el seu servici, fent a més molt dany a la resta a l’onzè cap de sèrie.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.