L’espanyola Paula Badosa cau davant de Sabalenka (6-4, 6-2) i s’acomiada de la final d’Austràlia

MADRID, 23 (EUROPA PRESS)

La tennista bielorussa Aryna Sabalenka, número u del món, s’ha imposat este dijous a l’espanyola Paula Badosa en la semifinal de l’Obert d’Austràlia, primer ‘Gran slam’ de la temporada i que es disputa en superfície dura, en dos sets (6-4, 6-2) en una hora i 26 minuts de joc, ficant-se en la seua tercera final consecutiva a Melbourne i despertant del somni del seu rival de jugar pel seu primer títol en un ‘gran’.

Paula Badosa no ha pogut aconseguir la seua primera final de ‘Gran slam’ i unir el seu nom als d’Arancha Sánchez-Vicario, Conchita Martínez i Garbiñe Muguruza, finalistes en el torneig australià. L’espanyola s’ha vist superada per la millor versió en el torneig de l’actual campiona, que només va titubejar en l’arrencada de partit.

A partir d’ací, la número u del món ha anat de menys a més en una trobada que ha arrancat amb un ‘break’ en contra, però en el qual no ha tornat a cedir el seu servici, fent a més molt dany a la resta a l’onzè cap de sèrie.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU