16.3 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

L’espanyola Paula Badosa cau davant de Sabalenka (6-4, 6-2) i s’acomiada de la final d’Austràlia

MADRID, 23 (EUROPA PRESS)

La tennista bielorussa Aryna Sabalenka, número u del món, s’ha imposat este dijous a l’espanyola Paula Badosa en la semifinal de l’Obert d’Austràlia, primer ‘Gran slam’ de la temporada i que es disputa en superfície dura, en dos sets (6-4, 6-2) en una hora i 26 minuts de joc, ficant-se en la seua tercera final consecutiva a Melbourne i despertant del somni del seu rival de jugar pel seu primer títol en un ‘gran’.

Paula Badosa no ha pogut aconseguir la seua primera final de ‘Gran slam’ i unir el seu nom als d’Arancha Sánchez-Vicario, Conchita Martínez i Garbiñe Muguruza, finalistes en el torneig australià. L’espanyola s’ha vist superada per la millor versió en el torneig de l’actual campiona, que només va titubejar en l’arrencada de partit.

A partir d’ací, la número u del món ha anat de menys a més en una trobada que ha arrancat amb un ‘break’ en contra, però en el qual no ha tornat a cedir el seu servici, fent a més molt dany a la resta a l’onzè cap de sèrie.

Últimes notícies

Corberán esquiva parlar de Unai Núñez i el València confia a tancar un central en hores

Corberán va evitar pronunciar-se sobre Unai Núñez, però va confirmar que hi ha una operació molt avançada per a reforçar el centre de la saga. El club espera tancar-la en breu.

La Policia investiga noves filtracions de dades de Pérez Llorca i altres presidents

La Policia Nacional ha obert una investigació per noves filtracions de dades personals que afecten dirigents estatals i autonòmics. Els 'hackers' van difondre bases amb informació sensible en xarxes i fòrums, que s'haurien reactivat després del sinistre ferroviari de Adamuz

Corberán evita pronunciar-se sobre Unai Núñez i el València confia a tancar un central en hores

Corberán va defugir confirmar el nom del reforç per a la saga, però va assegurar que el València té una operació molt avançada i vol tancar-la en les pròximes hores.

El Govern aportarà 45.000 m³ d’arena a la platja de Tavernes després del temporal

Costas ha iniciat l'avaluació dels danys per la borrasca Harry en tot el litoral valencià. En Tavernes activarà emergències i aportarà 45.000 m³ d'arena abans de l'estiu.

Bernabé coordina amb el València Basket la visita del Maccabi i remet als antecedents

La Delegació del Govern manté converses amb el València Basket per a organitzar la visita del Maccabi Tel Aviv en Eurolliga. Bernabé va evitar avançar si serà a porta oberta o tancada i va recordar els precedents amb equips israelians.

El PP de Mislata demana una comissió per a investigar l’accident de l’unflable de 2022

El PP de Mislata ha demanat crear una comissió municipal per a investigar l'accident de l'unflable del 4 de gener de 2022, en el qual van morir dos xiquetes. La proposta busca aclarir els fets, depurar responsabilitats i revisar actuacions per a evitar que es repetisca.

La Generalitat demana al Govern actuacions d’emergència en Tavernes i altres platges després de la borrasca Harry

La Generalitat ha reclamat al Govern mesures urgents a Tavernes de la Valldigna i altres punts del litoral després dels danys de la borrasca Harry. Advertix de risc en edificis de primera línia i exigix un pla de regeneració a llarg termini.

Dos detinguts a València per empadronar il·legalment a estrangers i lucrar-se amb 26.250 euros

La Policia Nacional ha detingut a dos jóvens per empadronar a estrangers amb contractes falsos i sense permís del propietari. La investigació va revelar 30 altes des de 2022 i pagaments de 750 euros a l'any.