L’estrena de ‘Els contes d’Hoffmann’ de Damiano Michieletto (Royal Opera) arriba a 9 cinemes de la Comunitat

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

L’aclamada producció de Damiano Michieletto d»Els contes d’Hoffmann’ de Jacques Offenbach, estrenada en la Royal Opera House al novembre del 2024 amb excel·lents crítiques, arriba per primera vegada a cinemes, en fals directe.

Serà este dimecres, 15 de gener, a les 19.45 hores en sales de València (Cinemes Lys), Paterna (Kinepolis València) i Alzira (Kinepolis Alzira) a la província valenciana. A Alacant, podrà veure’s a Kinepolis Plaza Mar, L’Alfàs del Pi (Cinema Roma), Torrevella (IMF), Ondara (IMF) i Villena (Cinema Club Villena). La projecció també arribarà a Castelló de la Plana (Cinesa La Salera) i Vila-real (Multicines Sucre).

A Espanya, l’estrena mundial es podrà gaudir en més de 100 sales. També s’emetrà a més de 2.000 cinemes de més de 40 països, segons han explicat Royal Ballet & Opera i la distirbuidora Versió Digital en un comunicat.

La producció està protagonitzada pel cèlebre tenor Juan Diego Flórez en el paper del poeta E.T.A. Hoffmann, acompanyat per Ermonela Jaho, Olga Pudova i Marina Costa-Jackson com els tres amors fatídics del protagonista. També destaquen Alex Esposito interpretant als Quatre Vilans i Julie Boulianne com Nicklausse, el fidel company d’Hoffmann.

Damiano Michieletto, guardonat director, presenta una visió «única i evocadora» d’esta obra mestra onírica d’Offenbach. En reflexionar sobre l’òpera, Michieletto va explicar: «Vaig imaginar ‘Els contes d’Hoffmann’ com un viatge a través del temps, explorant les diferents etapes de la vida del protagonista: el xiquet, el jove i l’home ja desil·lusionat, personificats pels personatges femenins Olympia, Antonia i Giulietta. Stella conclou la història trencant les il·lusions de Hoffmann, com si fóra el propi diable. Finalment, Hoffmann es troba només, envoltat dels símbols del seu món de fantasia, reflex del seu univers poètic».

Michieletto torna a col·laborar amb el director musical Antonello Manacorda, amb qui va treballar en la recent producció de ‘Carmen’. Amb una carrera destacada en les principals cases d’òpera del món, com l’Òpera Nacional d’Holanda, el Teatre Real de Madrid i l’Òpera de París, Michieletto ha sigut àmpliament reconegut, incloent el Premi Olivier el 2015 per Cavalleria rusticana/Pagliacci.

El repartiment inclou a intèrprets com Christopher Mortagne, Vincent Ordonneau, Alastair Milers i Christine Rice, junt amb els talents emergents Grisha Martirosyan i Ryan Vaughan Davies. La producció compta amb la col·laboració de l’escenògraf Paolo Fantin, la dissenyadora de vestuari Carla Teti, el dissenyador d’il·luminació Alessandro Carletti i la coreògrafa Chiara Vecchi.

El públic podrà gaudir d’esta posada en escena imaginativa i visualment captivadora, que promet «emocionar i sorprendre amb la seua profunditat narrativa i el seu impactant disseny». La producció té una durada de 245 minuts, amb dos intermedis, i està cantada en francès amb subtítols.

Últimes notícies

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.