L’estrena de ‘Els contes d’Hoffmann’ de Damiano Michieletto (Royal Opera) arriba a 9 cinemes de la Comunitat

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

L’aclamada producció de Damiano Michieletto d”Els contes d’Hoffmann’ de Jacques Offenbach, estrenada en la Royal Opera House al novembre del 2024 amb excel·lents crítiques, arriba per primera vegada a cinemes, en fals directe.

Serà este dimecres, 15 de gener, a les 19.45 hores en sales de València (Cinemes Lys), Paterna (Kinepolis València) i Alzira (Kinepolis Alzira) a la província valenciana. A Alacant, podrà veure’s a Kinepolis Plaza Mar, L’Alfàs del Pi (Cinema Roma), Torrevella (IMF), Ondara (IMF) i Villena (Cinema Club Villena). La projecció també arribarà a Castelló de la Plana (Cinesa La Salera) i Vila-real (Multicines Sucre).

A Espanya, l’estrena mundial es podrà gaudir en més de 100 sales. També s’emetrà a més de 2.000 cinemes de més de 40 països, segons han explicat Royal Ballet & Opera i la distirbuidora Versió Digital en un comunicat.

La producció està protagonitzada pel cèlebre tenor Juan Diego Flórez en el paper del poeta E.T.A. Hoffmann, acompanyat per Ermonela Jaho, Olga Pudova i Marina Costa-Jackson com els tres amors fatídics del protagonista. També destaquen Alex Esposito interpretant als Quatre Vilans i Julie Boulianne com Nicklausse, el fidel company d’Hoffmann.

Damiano Michieletto, guardonat director, presenta una visió “única i evocadora” d’esta obra mestra onírica d’Offenbach. En reflexionar sobre l’òpera, Michieletto va explicar: “Vaig imaginar ‘Els contes d’Hoffmann’ com un viatge a través del temps, explorant les diferents etapes de la vida del protagonista: el xiquet, el jove i l’home ja desil·lusionat, personificats pels personatges femenins Olympia, Antonia i Giulietta. Stella conclou la història trencant les il·lusions de Hoffmann, com si fóra el propi diable. Finalment, Hoffmann es troba només, envoltat dels símbols del seu món de fantasia, reflex del seu univers poètic”.

Michieletto torna a col·laborar amb el director musical Antonello Manacorda, amb qui va treballar en la recent producció de ‘Carmen’. Amb una carrera destacada en les principals cases d’òpera del món, com l’Òpera Nacional d’Holanda, el Teatre Real de Madrid i l’Òpera de París, Michieletto ha sigut àmpliament reconegut, incloent el Premi Olivier el 2015 per Cavalleria rusticana/Pagliacci.

El repartiment inclou a intèrprets com Christopher Mortagne, Vincent Ordonneau, Alastair Milers i Christine Rice, junt amb els talents emergents Grisha Martirosyan i Ryan Vaughan Davies. La producció compta amb la col·laboració de l’escenògraf Paolo Fantin, la dissenyadora de vestuari Carla Teti, el dissenyador d’il·luminació Alessandro Carletti i la coreògrafa Chiara Vecchi.

El públic podrà gaudir d’esta posada en escena imaginativa i visualment captivadora, que promet “emocionar i sorprendre amb la seua profunditat narrativa i el seu impactant disseny”. La producció té una durada de 245 minuts, amb dos intermedis, i està cantada en francès amb subtítols.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vent huracanat a l’interior nord de Castelló i brusc descens de les màximes

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cel poc nuvolós marcada per ratxes de vent del nord-oest localment huracanades a l'interior nord de Castelló i un notable descens generalitzat de les temperatures màximes i mínimes.

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.