L’estrena de ‘Els contes d’Hoffmann’ de Damiano Michieletto (Royal Opera) arriba a 9 cinemes de la Comunitat

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

L’aclamada producció de Damiano Michieletto d»Els contes d’Hoffmann’ de Jacques Offenbach, estrenada en la Royal Opera House al novembre del 2024 amb excel·lents crítiques, arriba per primera vegada a cinemes, en fals directe.

Serà este dimecres, 15 de gener, a les 19.45 hores en sales de València (Cinemes Lys), Paterna (Kinepolis València) i Alzira (Kinepolis Alzira) a la província valenciana. A Alacant, podrà veure’s a Kinepolis Plaza Mar, L’Alfàs del Pi (Cinema Roma), Torrevella (IMF), Ondara (IMF) i Villena (Cinema Club Villena). La projecció també arribarà a Castelló de la Plana (Cinesa La Salera) i Vila-real (Multicines Sucre).

A Espanya, l’estrena mundial es podrà gaudir en més de 100 sales. També s’emetrà a més de 2.000 cinemes de més de 40 països, segons han explicat Royal Ballet & Opera i la distirbuidora Versió Digital en un comunicat.

La producció està protagonitzada pel cèlebre tenor Juan Diego Flórez en el paper del poeta E.T.A. Hoffmann, acompanyat per Ermonela Jaho, Olga Pudova i Marina Costa-Jackson com els tres amors fatídics del protagonista. També destaquen Alex Esposito interpretant als Quatre Vilans i Julie Boulianne com Nicklausse, el fidel company d’Hoffmann.

Damiano Michieletto, guardonat director, presenta una visió «única i evocadora» d’esta obra mestra onírica d’Offenbach. En reflexionar sobre l’òpera, Michieletto va explicar: «Vaig imaginar ‘Els contes d’Hoffmann’ com un viatge a través del temps, explorant les diferents etapes de la vida del protagonista: el xiquet, el jove i l’home ja desil·lusionat, personificats pels personatges femenins Olympia, Antonia i Giulietta. Stella conclou la història trencant les il·lusions de Hoffmann, com si fóra el propi diable. Finalment, Hoffmann es troba només, envoltat dels símbols del seu món de fantasia, reflex del seu univers poètic».

Michieletto torna a col·laborar amb el director musical Antonello Manacorda, amb qui va treballar en la recent producció de ‘Carmen’. Amb una carrera destacada en les principals cases d’òpera del món, com l’Òpera Nacional d’Holanda, el Teatre Real de Madrid i l’Òpera de París, Michieletto ha sigut àmpliament reconegut, incloent el Premi Olivier el 2015 per Cavalleria rusticana/Pagliacci.

El repartiment inclou a intèrprets com Christopher Mortagne, Vincent Ordonneau, Alastair Milers i Christine Rice, junt amb els talents emergents Grisha Martirosyan i Ryan Vaughan Davies. La producció compta amb la col·laboració de l’escenògraf Paolo Fantin, la dissenyadora de vestuari Carla Teti, el dissenyador d’il·luminació Alessandro Carletti i la coreògrafa Chiara Vecchi.

El públic podrà gaudir d’esta posada en escena imaginativa i visualment captivadora, que promet «emocionar i sorprendre amb la seua profunditat narrativa i el seu impactant disseny». La producció té una durada de 245 minuts, amb dos intermedis, i està cantada en francès amb subtítols.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.