16.7 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

L’estrena de ‘Els contes d’Hoffmann’ de Damiano Michieletto (Royal Opera) arriba a 9 cinemes de la Comunitat

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

L’aclamada producció de Damiano Michieletto d”Els contes d’Hoffmann’ de Jacques Offenbach, estrenada en la Royal Opera House al novembre del 2024 amb excel·lents crítiques, arriba per primera vegada a cinemes, en fals directe.

Serà este dimecres, 15 de gener, a les 19.45 hores en sales de València (Cinemes Lys), Paterna (Kinepolis València) i Alzira (Kinepolis Alzira) a la província valenciana. A Alacant, podrà veure’s a Kinepolis Plaza Mar, L’Alfàs del Pi (Cinema Roma), Torrevella (IMF), Ondara (IMF) i Villena (Cinema Club Villena). La projecció també arribarà a Castelló de la Plana (Cinesa La Salera) i Vila-real (Multicines Sucre).

A Espanya, l’estrena mundial es podrà gaudir en més de 100 sales. També s’emetrà a més de 2.000 cinemes de més de 40 països, segons han explicat Royal Ballet & Opera i la distirbuidora Versió Digital en un comunicat.

La producció està protagonitzada pel cèlebre tenor Juan Diego Flórez en el paper del poeta E.T.A. Hoffmann, acompanyat per Ermonela Jaho, Olga Pudova i Marina Costa-Jackson com els tres amors fatídics del protagonista. També destaquen Alex Esposito interpretant als Quatre Vilans i Julie Boulianne com Nicklausse, el fidel company d’Hoffmann.

Damiano Michieletto, guardonat director, presenta una visió “única i evocadora” d’esta obra mestra onírica d’Offenbach. En reflexionar sobre l’òpera, Michieletto va explicar: “Vaig imaginar ‘Els contes d’Hoffmann’ com un viatge a través del temps, explorant les diferents etapes de la vida del protagonista: el xiquet, el jove i l’home ja desil·lusionat, personificats pels personatges femenins Olympia, Antonia i Giulietta. Stella conclou la història trencant les il·lusions de Hoffmann, com si fóra el propi diable. Finalment, Hoffmann es troba només, envoltat dels símbols del seu món de fantasia, reflex del seu univers poètic”.

Michieletto torna a col·laborar amb el director musical Antonello Manacorda, amb qui va treballar en la recent producció de ‘Carmen’. Amb una carrera destacada en les principals cases d’òpera del món, com l’Òpera Nacional d’Holanda, el Teatre Real de Madrid i l’Òpera de París, Michieletto ha sigut àmpliament reconegut, incloent el Premi Olivier el 2015 per Cavalleria rusticana/Pagliacci.

El repartiment inclou a intèrprets com Christopher Mortagne, Vincent Ordonneau, Alastair Milers i Christine Rice, junt amb els talents emergents Grisha Martirosyan i Ryan Vaughan Davies. La producció compta amb la col·laboració de l’escenògraf Paolo Fantin, la dissenyadora de vestuari Carla Teti, el dissenyador d’il·luminació Alessandro Carletti i la coreògrafa Chiara Vecchi.

El públic podrà gaudir d’esta posada en escena imaginativa i visualment captivadora, que promet “emocionar i sorprendre amb la seua profunditat narrativa i el seu impactant disseny”. La producció té una durada de 245 minuts, amb dos intermedis, i està cantada en francès amb subtítols.

Últimes notícies

Vila-real i Barcelona, dol en el cim en La Ceràmica

Vila-real rep al Barcelona en La Ceràmica en ple pols per LaLiga: líder contra un equip en ratxa i invicte a casa. Les baixes i els onces marquen el xoc.

Marcelino busca la seua primera victòria davant el Barcelona com a local en Lliga al nové intent

El tècnic del Vila-real afronta un altre dol en La Ceràmica amb el repte d'aconseguir el seu primer triomf de lliga a casa davant el Barça. El seu historial com a local reunix empats i derrotes, amb l'última cita saldada 1-5.

Pepelu demana desconnectar en l’aturada per a tornar més fortes: serà un camí llarg

Pepelu va reivindicar l'aturada de Nadal per a reinicialitzar i tornar donant la seua millor versió. Va lamentar que al València se li escapen punts per detalls, sobretot a pilota parada.

Pogacar bat el seu propi rècord al Coll de Rates en un entrenament a Alacant

Tadej Pogacar va batre el seu propi registre al Coll de Rates amb 11.57 durant un entrenament amb el UAE Team Emirates. Va millorar en 24 segons la seua marca de 2024 en els 6,5 km al 5,5%.

Corberán tanca l’any amb quatre punts més que en el relleu a Baralla

L'equip suma 16 punts i és setzé, quatre més que en el mateix tram del curs passat. La millora és lleugera i l'objectiu continua sent la permanència.

Ivace+i finança un procés per a obtindre ingredients naturals d’algues per a cosmètica

Ivace+i finança Biored, un projecte que desenrotlla una biorrefinería en cascada per a convertir algues en ingredients bioactivos per a cosmètica, nutracéutica i agricultura. La iniciativa integra cultiu, extracció sostenible i validació industrial amb suport de fons FEDER.

AVVAC xifra en quasi 7 milions les pèrdues no reconegudes per la DANA en l’art valencià

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions l'impacte de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en el sector de les arts visuals valencianes i denúncia que gran part dels danys seguixen sense ser compensats.

Damnificats per la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al lliurament de l’acta de Mazón

L'associació ha agraït la invitació del president per a tractar la situació dels afectats, però l'ha declinada fins que exigisca a Carlos Mazón la seua acta. El col·lectiu rebutja que se'ls atribuïsca ànim de venjança i afirma que busca justícia i canvis en emergències.