Lidl arrasa i esgota el seu producte estrella en ple confinament

Lidl

Lidl arrasa i esgota el seu producte estrella en ple confinament | Lidl

 

Que el confinament obligatori ha fet que alguns productes de consum bàsics es disparen en vendes en els supermercats és un fet que coneixíem i que pràcticament tots hem patit quan hem anat a comprar i no en quedava. Primer va ser el paper higiènic, després el van substituir el llevat, l’alcohol, els snacks i fins i tot el tint del monyo.

 

Ara pareix que tot el món vol fer rebosteria en casa i fins i tot pa, l’últim gran objectiu d’instagramers i gent que necessita noves formes de passar el temps mentres continuem confinats en casa. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

A pesar d’això, fer pa en casa no és precisament el més fàcil del món si no es compta amb ferramentes de qualitat, un bon forn i paciència. I com que no tot el món en té, molts han tornat a recórrer al gran producte estrella de Lidl, aquell que any rere any, campanya rere campanya, s’esgota cada volta que ix a la venda en els seus establiments físics. 

 

Estem parlant de la panificadora de Lidl, un producte acostumat a l’èxit però segurament mai amb tanta rapidesa. Segons ‘El Mundo’, la cadena hauria venut en només una setmana un total de 7.000 panificadores només a través de la seua pàgina web, ja que actualment el producte no està disponible en les seues botigues. «Han desaparegut les existències en la mitat de temps de l’habitual», asseguren. 

 

Amb un preu de 49,99 euros, l’èxit de la panificadora no agarra a ningú desprevingut en esta crisi, perquè, a demés de per a fer pa, este electrodomèstic és útil també per a fer altres productes molt demandats en esta època com ara la massa per fer pasta o pizza. També servix per a fer iogurt, melmelada i altres productes casolans, de manera que, a demés d’omplir la nevera, la gent té un nou entreteniment a on invertir les incomptables hores de confinament. 

 

La panificadora de Lidl

La panificadora de Lidl ha batut rècords amb 7.000 unitats venudes en una setmana a través de la seua pàgina web | Lidl

 

Els hàbits de consum s’adapten a les circumstàncies

Este èxit no fa més que confirmar la tendència a l’adaptació que han patit els hàbits de consum de la població. En una primera fase d’histèria, productes bàsics com el paper higiènic van desaparéixer dels supermercats en temps rècord. Una volta la gent va començar a assimilar que, a pesar de la quarantena, no hi hauria falta de distribució, van començar a apuntar les seues obsessions cap a altres productes, com per exemple els comentats com el llevat o el bicarbonat. 

 

Un mes després de decretar-se l’estat d’alarma, pareix que la gent ja té més assimilat que s’ha de quedar en casa i ara el que vol és ocupar el seu temps en fer coses productives. La cuina, en este sentit, està sent la reina dels ‘hobbies‘ i qualsevol que tinga certa vida en les xarxes socials ja ho haurà vist.

 

En els últims dies, els deports i la decoració de cases, jardins i terrasses també estan guanyant molt de pes en les compres dels espanyols que seguixen tancats en casa i es nota, per exemple, en la compra de productes per a fer ioga, treballs manuals, cosir i bricolatge, entre d’altres.

Últimes notícies

El PSOE exigeix a Feijóo que cesse Mompó per insults masclistes a Diana Morant

Pilar Bernabé ha instat Alberto Núñez Feijóo a destituir Vicent Mompó com a president de la Diputació de València per les seues desqualificacions reiterades contra la ministra Diana Morant i altres dones socialistes.

Les famílies podran demanar atenció educativa a casa durant tot el curs

La Generalitat ha eliminat, des del curs 2026-2027, el termini per a sol·licitar l’atenció educativa domiciliària per a l’alumnat amb malalties cròniques o situacions sobrevingudes. La mesura respon a demandes de les famílies i permetrà valorar peticions en qualsevol moment del curs.

Detingut un matrimoni a Callosa de Segura per tracta sexual i alliberades tres víctimes

La Guàrdia Civil ha detingut a Callosa de Segura un matrimoni acusat de tracta de dones amb fins d’explotació sexual i detenció il·legal. Agents han alliberat tres víctimes i han localitzat dades de fins a mig centenar de possibles afectades.

Compte arrere al Museu de la Ciutat per a rebre més de 200 Sorolla

El Museu de la Ciutat de València inicia dilluns les obres i millores de seguretat per a acollir més de 200 quadres de Sorolla procedents de la Hispanic Society of America, amb una inversió total de 650.000 euros.

El curs 2026-2027 arranca amb pujada salarial docent i noves mobilitzacions en educació

El curs escolar 2026-2027 començarà la pròxima setmana en la Comunitat Valenciana amb l’entrada en vigor d’una pujada salarial de 200 euros al professorat pactada amb ANPE i CSIF, mentres la vaga indefinida continua suspesa però amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats majoritaris.

Els ciberacosadors de menors demanen imatges íntimes als primers minuts de xat

Un estudi de la UPV ha analitzat converses reals i conclou que més de la mitat dels ciberacosadors de xiquets, xiquetes i adolescents demanen imatges o vídeos sexuals durant els primers torns de xat, sovint disfressats de confiança i afecte per normalitzar l’explotació.

Ford Almussafes posarà damunt la taula un nou acord laboral i salarial fins a 2030

La direcció de Ford Almussafes presentarà la pròxima setmana als sindicats una proposta laboral i salarial per al període 2027-2030, que donarà continuïtat a l'actual Acord per l'Electrificació i acabarà convertint-se en conveni col·lectiu. UGT i STM-Intersindical Valenciana reclamen pujades vinculades a l'IPC i recuperar poder adquisitiu després dels anys de contenció.

Desmantellada una plantació de marihuana en una vivenda d’Elda amb tres detinguts

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens i ha desmantellat una plantació de marihuana en una vivenda d’Elda, on ha confiscat 200 plantes, més de 8.500 grams de droga i uns 10.000 euros en metàl·lic. Un dels arrestats ha ingressat a la presó per ordre judicial.