Lidl arrasa i esgota el seu producte estrella en ple confinament

Lidl

Lidl arrasa i esgota el seu producte estrella en ple confinament | Lidl

 

Que el confinament obligatori ha fet que alguns productes de consum bàsics es disparen en vendes en els supermercats és un fet que coneixíem i que pràcticament tots hem patit quan hem anat a comprar i no en quedava. Primer va ser el paper higiènic, després el van substituir el llevat, l’alcohol, els snacks i fins i tot el tint del monyo.

 

Ara pareix que tot el món vol fer rebosteria en casa i fins i tot pa, l’últim gran objectiu d’instagramers i gent que necessita noves formes de passar el temps mentres continuem confinats en casa. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

A pesar d’això, fer pa en casa no és precisament el més fàcil del món si no es compta amb ferramentes de qualitat, un bon forn i paciència. I com que no tot el món en té, molts han tornat a recórrer al gran producte estrella de Lidl, aquell que any rere any, campanya rere campanya, s’esgota cada volta que ix a la venda en els seus establiments físics. 

 

Estem parlant de la panificadora de Lidl, un producte acostumat a l’èxit però segurament mai amb tanta rapidesa. Segons ‘El Mundo’, la cadena hauria venut en només una setmana un total de 7.000 panificadores només a través de la seua pàgina web, ja que actualment el producte no està disponible en les seues botigues. «Han desaparegut les existències en la mitat de temps de l’habitual», asseguren. 

 

Amb un preu de 49,99 euros, l’èxit de la panificadora no agarra a ningú desprevingut en esta crisi, perquè, a demés de per a fer pa, este electrodomèstic és útil també per a fer altres productes molt demandats en esta època com ara la massa per fer pasta o pizza. També servix per a fer iogurt, melmelada i altres productes casolans, de manera que, a demés d’omplir la nevera, la gent té un nou entreteniment a on invertir les incomptables hores de confinament. 

 

La panificadora de Lidl

La panificadora de Lidl ha batut rècords amb 7.000 unitats venudes en una setmana a través de la seua pàgina web | Lidl

 

Els hàbits de consum s’adapten a les circumstàncies

Este èxit no fa més que confirmar la tendència a l’adaptació que han patit els hàbits de consum de la població. En una primera fase d’histèria, productes bàsics com el paper higiènic van desaparéixer dels supermercats en temps rècord. Una volta la gent va començar a assimilar que, a pesar de la quarantena, no hi hauria falta de distribució, van començar a apuntar les seues obsessions cap a altres productes, com per exemple els comentats com el llevat o el bicarbonat. 

 

Un mes després de decretar-se l’estat d’alarma, pareix que la gent ja té més assimilat que s’ha de quedar en casa i ara el que vol és ocupar el seu temps en fer coses productives. La cuina, en este sentit, està sent la reina dels ‘hobbies‘ i qualsevol que tinga certa vida en les xarxes socials ja ho haurà vist.

 

En els últims dies, els deports i la decoració de cases, jardins i terrasses també estan guanyant molt de pes en les compres dels espanyols que seguixen tancats en casa i es nota, per exemple, en la compra de productes per a fer ioga, treballs manuals, cosir i bricolatge, entre d’altres.

Últimes notícies

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.