Lidl arrasa i esgota el seu producte estrella en ple confinament

Lidl

Lidl arrasa i esgota el seu producte estrella en ple confinament | Lidl

 

Que el confinament obligatori ha fet que alguns productes de consum bàsics es disparen en vendes en els supermercats és un fet que coneixíem i que pràcticament tots hem patit quan hem anat a comprar i no en quedava. Primer va ser el paper higiènic, després el van substituir el llevat, l’alcohol, els snacks i fins i tot el tint del monyo.

 

Ara pareix que tot el món vol fer rebosteria en casa i fins i tot pa, l’últim gran objectiu d’instagramers i gent que necessita noves formes de passar el temps mentres continuem confinats en casa. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

A pesar d’això, fer pa en casa no és precisament el més fàcil del món si no es compta amb ferramentes de qualitat, un bon forn i paciència. I com que no tot el món en té, molts han tornat a recórrer al gran producte estrella de Lidl, aquell que any rere any, campanya rere campanya, s’esgota cada volta que ix a la venda en els seus establiments físics. 

 

Estem parlant de la panificadora de Lidl, un producte acostumat a l’èxit però segurament mai amb tanta rapidesa. Segons ‘El Mundo’, la cadena hauria venut en només una setmana un total de 7.000 panificadores només a través de la seua pàgina web, ja que actualment el producte no està disponible en les seues botigues. «Han desaparegut les existències en la mitat de temps de l’habitual», asseguren. 

 

Amb un preu de 49,99 euros, l’èxit de la panificadora no agarra a ningú desprevingut en esta crisi, perquè, a demés de per a fer pa, este electrodomèstic és útil també per a fer altres productes molt demandats en esta època com ara la massa per fer pasta o pizza. També servix per a fer iogurt, melmelada i altres productes casolans, de manera que, a demés d’omplir la nevera, la gent té un nou entreteniment a on invertir les incomptables hores de confinament. 

 

La panificadora de Lidl

La panificadora de Lidl ha batut rècords amb 7.000 unitats venudes en una setmana a través de la seua pàgina web | Lidl

 

Els hàbits de consum s’adapten a les circumstàncies

Este èxit no fa més que confirmar la tendència a l’adaptació que han patit els hàbits de consum de la població. En una primera fase d’histèria, productes bàsics com el paper higiènic van desaparéixer dels supermercats en temps rècord. Una volta la gent va començar a assimilar que, a pesar de la quarantena, no hi hauria falta de distribució, van començar a apuntar les seues obsessions cap a altres productes, com per exemple els comentats com el llevat o el bicarbonat. 

 

Un mes després de decretar-se l’estat d’alarma, pareix que la gent ja té més assimilat que s’ha de quedar en casa i ara el que vol és ocupar el seu temps en fer coses productives. La cuina, en este sentit, està sent la reina dels ‘hobbies‘ i qualsevol que tinga certa vida en les xarxes socials ja ho haurà vist.

 

En els últims dies, els deports i la decoració de cases, jardins i terrasses també estan guanyant molt de pes en les compres dels espanyols que seguixen tancats en casa i es nota, per exemple, en la compra de productes per a fer ioga, treballs manuals, cosir i bricolatge, entre d’altres.

Últimes notícies

On vore l’eclipsi solar a la Comunitat Valenciana: 9 punts oficials i fins a 60.000 persones

La Comunitat Valenciana ha habilitat nou punts oficials per a observar l’eclipsi solar, amb aforaments que van de 600 a 60.000 persones, principalment a les platges de Castelló i València i en diversos municipis d’interior.

Parcs naturals tancats i màximes restriccions per l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Generalitat ha declarat el nivell 3 de preemergència per risc d’incendis en tota la Comunitat Valenciana el 12 d’agost, amb el tancament dels parcs naturals i la prohibició de transitar per senders i encendre foc. Les acampades i activitats a l’aire lliure en zones forestals també queden fortament limitades.

Com evitar lesions oculars durant l’eclipsi solar amb ulleres adequades

Mirar l’eclipsi solar sense protecció adequada pot causar lesions irreversibles als ulls. Sanitat reforça urgències i Oftalmologia i recomana ulleres homologades i supervisió dels menors.

La valenciana Natalia Palomares triomfa com a única ballarina europea de Shakira

La valenciana Natalia Palomares és l’única ballarina europea que acompanya Shakira en la gira mundial 'Las mujeres ya no lloran', un espectacle que, segons destaca, transforma el dolor en poder inspirador. La seua trajectòria passa per deixar el Grau de Dret per la dansa i arribar a escenaris com la final del Mundial de futbol.

Caiguda múltiple en una prova ciclista a Estivella amb dos ferits greus

Una col·lisió entre dos ciclistes que lideraven el pilot en una prova a Estivella ha provocat una caiguda múltiple amb prop de 40 afectats i dos corredors ferits greus.

Així ha creat la UPV aperitius més dolços amb menys sucre gràcies a la impressió 3D

Un equip de la Universitat Politècnica de València ha desenvolupat una estratègia per reduir el sucre dels aperitius mantenint el sabor dolç, mitjançant la impressió 3D i una distribució intel·ligent del sucre dins del producte.

Mor una turista britànica de 66 anys fent parasailing a Benidorm

Una dona britànica de 66 anys ha mort després d’un accident de parasailing en aigües de Benidorm. Un home britànic de 47 anys també ha resultat ferit i tots dos han sigut traslladats a l’Hospital Marina Baixa.

Intervals nuvolosos i pujada de temperatures a l’interior de València este dimarts

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts 11 d’agost una jornada amb intervals nuvolosos i temperatures estables, amb un ascens de les màximes a l’interior de la província de València, on podran registrar-se valors significativament alts.