13.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Lidl arrasa i esgota el seu producte estrella en ple confinament

Lidl

Lidl arrasa i esgota el seu producte estrella en ple confinament | Lidl

 

Que el confinament obligatori ha fet que alguns productes de consum bàsics es disparen en vendes en els supermercats és un fet que coneixíem i que pràcticament tots hem patit quan hem anat a comprar i no en quedava. Primer va ser el paper higiènic, després el van substituir el llevat, l’alcohol, els snacks i fins i tot el tint del monyo.

 

Ara pareix que tot el món vol fer rebosteria en casa i fins i tot pa, l’últim gran objectiu d’instagramers i gent que necessita noves formes de passar el temps mentres continuem confinats en casa. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

A pesar d’això, fer pa en casa no és precisament el més fàcil del món si no es compta amb ferramentes de qualitat, un bon forn i paciència. I com que no tot el món en té, molts han tornat a recórrer al gran producte estrella de Lidl, aquell que any rere any, campanya rere campanya, s’esgota cada volta que ix a la venda en els seus establiments físics. 

 

Estem parlant de la panificadora de Lidl, un producte acostumat a l’èxit però segurament mai amb tanta rapidesa. Segons ‘El Mundo’, la cadena hauria venut en només una setmana un total de 7.000 panificadores només a través de la seua pàgina web, ja que actualment el producte no està disponible en les seues botigues. «Han desaparegut les existències en la mitat de temps de l’habitual», asseguren. 

 

Amb un preu de 49,99 euros, l’èxit de la panificadora no agarra a ningú desprevingut en esta crisi, perquè, a demés de per a fer pa, este electrodomèstic és útil també per a fer altres productes molt demandats en esta època com ara la massa per fer pasta o pizza. També servix per a fer iogurt, melmelada i altres productes casolans, de manera que, a demés d’omplir la nevera, la gent té un nou entreteniment a on invertir les incomptables hores de confinament. 

 

La panificadora de Lidl

La panificadora de Lidl ha batut rècords amb 7.000 unitats venudes en una setmana a través de la seua pàgina web | Lidl

 

Els hàbits de consum s’adapten a les circumstàncies

Este èxit no fa més que confirmar la tendència a l’adaptació que han patit els hàbits de consum de la població. En una primera fase d’histèria, productes bàsics com el paper higiènic van desaparéixer dels supermercats en temps rècord. Una volta la gent va començar a assimilar que, a pesar de la quarantena, no hi hauria falta de distribució, van començar a apuntar les seues obsessions cap a altres productes, com per exemple els comentats com el llevat o el bicarbonat. 

 

Un mes després de decretar-se l’estat d’alarma, pareix que la gent ja té més assimilat que s’ha de quedar en casa i ara el que vol és ocupar el seu temps en fer coses productives. La cuina, en este sentit, està sent la reina dels ‘hobbies‘ i qualsevol que tinga certa vida en les xarxes socials ja ho haurà vist.

 

En els últims dies, els deports i la decoració de cases, jardins i terrasses també estan guanyant molt de pes en les compres dels espanyols que seguixen tancats en casa i es nota, per exemple, en la compra de productes per a fer ioga, treballs manuals, cosir i bricolatge, entre d’altres.

Últimes notícies

Rovira se’n va anar a Alacant el 29-O per la falsa tranquil·litat que atribuïx al Govern

El conseller d'Educació en funcions ha defés el seu desplaçament en plena DANA al·legant motius personals i una sensació de calma que li va traslladar la Delegació del Govern. Ha insistit que Educació no decidix tancar col·legis i que, amb dades completes de Aemet i la CHJ, s'hauria quedat a València.

Calero s’acomiada del Llevant: convencidísimo de salvar a l’equip i sense retrets

Julián Calero va assegurar en el seu adeu que estava convencidísimo de salvar al Llevant i, malgrat la mala ratxa, va dir que no retrau al club la rescissió.

Aagesen urgix al fet que la veritat arribe a la Comunitat Valenciana un any després de la DANA

La vicepresidenta tercera i ministra de Transició Ecològica va afirmar a Roma que va haver-hi informació suficient abans de la tragèdia i va demanar posar fi a les falsedats. Les seues paraules arriben després de l'emissió d'una entrevista a Salomé Pradas que va reactivar l'encreuament d'acusacions.

Ayoze Pérez subratlla la ratxa del Vila-real: cinc victòries seguides i tercer lloc a dos punts

El davanter va valorar el quint triomf seguit a Sant Sebastià, que va consolidar al Vila-real en la tercera plaça, a dos punts del Barcelona. També va abordar el contrast amb la 'Champions' i el seu retorn a l'onze després dels problemes físics.

Vent de ponent i calor, els adversaris previstos per a la Marató València

Ratxes de ponent de 30-40 km/h i calor marcaran la prova: 14é de mínima a l'eixida i fins a 22é al migdia, amb pluja molt improbable.

L’AVL firmarà un conveni amb el Congrés per a la difusió del valencià

L'AVL firmarà el dimecres a València un conveni amb el Congrés destinat a la formació, el coneixement i la difusió del valencià. A l'acte assistiran Verònica Cantó i Francina Armengol i es produirà una setmana després de l'elecció de Juanfran Pérez Llorca.

Les 17 obres d’emergència de la CHJ després de la DANA podrien estar acabades al juny de 2026

La CHJ preveu concloure al juny de 2026 les 17 obres d'emergència iniciades després de la DANA del 29 d'octubre de 2024. El pla de resiliència aspira a estar en execució en 2030.

València Basket i Ethan Happ rescindixen el seu contracte

València Basket i el pivot Ethan Happ han pactat la seua desvinculació del club. La decisió arriba després d'una llarga inactivitat per lesió i setmanes de negociació.