Lidl arrasa i esgota el seu producte estrella en ple confinament

Lidl

Lidl arrasa i esgota el seu producte estrella en ple confinament | Lidl

 

Que el confinament obligatori ha fet que alguns productes de consum bàsics es disparen en vendes en els supermercats és un fet que coneixíem i que pràcticament tots hem patit quan hem anat a comprar i no en quedava. Primer va ser el paper higiènic, després el van substituir el llevat, l’alcohol, els snacks i fins i tot el tint del monyo.

 

Ara pareix que tot el món vol fer rebosteria en casa i fins i tot pa, l’últim gran objectiu d’instagramers i gent que necessita noves formes de passar el temps mentres continuem confinats en casa. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

A pesar d’això, fer pa en casa no és precisament el més fàcil del món si no es compta amb ferramentes de qualitat, un bon forn i paciència. I com que no tot el món en té, molts han tornat a recórrer al gran producte estrella de Lidl, aquell que any rere any, campanya rere campanya, s’esgota cada volta que ix a la venda en els seus establiments físics. 

 

Estem parlant de la panificadora de Lidl, un producte acostumat a l’èxit però segurament mai amb tanta rapidesa. Segons ‘El Mundo’, la cadena hauria venut en només una setmana un total de 7.000 panificadores només a través de la seua pàgina web, ja que actualment el producte no està disponible en les seues botigues. «Han desaparegut les existències en la mitat de temps de l’habitual», asseguren. 

 

Amb un preu de 49,99 euros, l’èxit de la panificadora no agarra a ningú desprevingut en esta crisi, perquè, a demés de per a fer pa, este electrodomèstic és útil també per a fer altres productes molt demandats en esta època com ara la massa per fer pasta o pizza. També servix per a fer iogurt, melmelada i altres productes casolans, de manera que, a demés d’omplir la nevera, la gent té un nou entreteniment a on invertir les incomptables hores de confinament. 

 

La panificadora de Lidl

La panificadora de Lidl ha batut rècords amb 7.000 unitats venudes en una setmana a través de la seua pàgina web | Lidl

 

Els hàbits de consum s’adapten a les circumstàncies

Este èxit no fa més que confirmar la tendència a l’adaptació que han patit els hàbits de consum de la població. En una primera fase d’histèria, productes bàsics com el paper higiènic van desaparéixer dels supermercats en temps rècord. Una volta la gent va començar a assimilar que, a pesar de la quarantena, no hi hauria falta de distribució, van començar a apuntar les seues obsessions cap a altres productes, com per exemple els comentats com el llevat o el bicarbonat. 

 

Un mes després de decretar-se l’estat d’alarma, pareix que la gent ja té més assimilat que s’ha de quedar en casa i ara el que vol és ocupar el seu temps en fer coses productives. La cuina, en este sentit, està sent la reina dels ‘hobbies‘ i qualsevol que tinga certa vida en les xarxes socials ja ho haurà vist.

 

En els últims dies, els deports i la decoració de cases, jardins i terrasses també estan guanyant molt de pes en les compres dels espanyols que seguixen tancats en casa i es nota, per exemple, en la compra de productes per a fer ioga, treballs manuals, cosir i bricolatge, entre d’altres.

Últimes notícies

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.

Retencions a les entrades de Madrid, València i Sevilla en l’últim diumenge d’agost

La tercera jornada de l’operació retorn d’estiu deixa ja retencions a les principals vies d’accés a Madrid, València i Sevilla, amb fins a 6,9 milions de desplaçaments previstos fins dilluns.

S’alcen esta nit les restriccions per l’incendi d’El Saler i es reobrin platges i carreteres

Les limitacions de mobilitat per l’incendi d’El Saler acabaran a les 23.59 hores d’este diumenge, amb la CV-500 i la 401 reobertes i la recuperació del transport públic i les platges, tot i que alguns accessos al bosc continuen tancats per facilitar la faena dels bombers.