Lidl ofereix llocs de treball amb sous a partir de 1.300 euros

Arriba el Nadal i amb ella noves ofertes de treball temporals per a cobrir les setmanes amb més vendes i demanda de l’any. La cadena de supermercats alemanya ‘Lidl’ ofereix per a aquestes dates 50 llocs de treball dirigides a persones majors de 45 anys.

Els llocs que s’ofereixen a Espanya són, entre altres, caixer/reposador, adjunt a gerent de botiga, cap de vendes, assistent de botiga, les principals ofertes són a les províncies espanyoles: la Corunya, Orense, València, Astúries, Segòvia, Sevilla, Madrid, Balears, Barcelona, Màlaga, Àlaba, Múrcia, Osca, Navarra, Saragossa, Badajoz, Terol, Girona o Tenerife.

La cadena ofereix contractes amb diferents horaris per a treballar, des de les 20 hores setmanals fins a les 22, i també per descomptat en jornada completa.

En el cas d’aquesta última els salaris poden ser superiors a 1.300 euros al mes, ja que Lidl paga 8,85 euros bruts per cada hora treballada.

Quines aptituds s’exigeixen?

 

L’empresa té molt en compte a l’hora de contractar personal que aquest tinga almenys l’Educació Secundària Obligatòria, disponibilitat horària per a treballar per torns (horari rotatiu de demà o vesprada), i també es valorarà l’experiència prèvia en funcions similars.

Per a aplicar a l’oferta de treball només cal dirigir-se directament a la web de la cadena i postular-se com a candidat al lloc desitjat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Agirrezabala es lesiona el menisc i viatja a Vitòria per a ser valorat

El porter del València, cedit per l'Athletic Club, patix una lesió meniscal en el genoll esquerre i es desplaçarà a Vitòria per a ser valorat. El contratemps va arribar en un entrenament, just després de tornar a treballar amb el grup.

PLD Space alçarà una nova fàbrica de coets a Elx i duplicarà la seua plantilla

PLD Space construirà una nova fàbrica en Porta d'Elx per a sostindre el seu creixement i preveu duplicar la plantilla fins a 1.000 empleats des de mitjan 2028. El pla es recolza en un memoràndum amb Generalitat i Ajuntament i compassa el Miura 5, el primer llançament del qual està previst en el segon trimestre de 2026.

Han firmat el protocol per a la Learning Factory-Escola Municipal del Calçat a Elx

Generalitat, Ajuntament, UMH, Inescop, Avecal i AEC han rubricat l'arrancada de la Learning Factory-Escola Municipal del Calçat a Elx. El centre combinarà formació pràctica i innovació per a reforçar la competitivitat del sector i atendre empreses, estudiants, treballadors i emprenedors.

La Comunitat Valenciana registra un 28,8% menys de matriculacions de turismes al febrer per l’efecte de la dana

La Comunitat Valenciana va registrar un descens del 28,8% en les matriculacions de turismes al febrer per l'efecte comparatiu després de la dana. A Espanya, el mercat va créixer un 7,5% impulsat pels electrificats i el canal del lloguer.

Impulsen una Learning Factory del calçat a Elx per a formació i innovació

Generalitat, Ajuntament d'Elx, UMH, Inescop i les patronals del sector han firmat un protocol per a llançar la Learning Factory-Escola Municipal del Calçat. El projecte aspira a reforçar la competitivitat amb formació pràctica, tecnologia i col·laboració públic-privada.

La Comunitat Valenciana va importar 47 milions de l’Iran i va exportar 6,3 milions en 2025

La Comunitat Valenciana va importar de l'Iran 47 milions d'euros en 2025 i només va exportar 6,3 milions, amb un fort pes de safrà, pistatxos i polímers. Un informe de Cambra València advertix d'efectes econòmics del conflicte en la zona.

L’IVAM revisa la modernitat a través de tres generacions de la família Pinazo

L'IVAM acull fins al 7 de febrer de 2027 la mostra 'L'aura d'una saga moderna', amb 138 obres d'Ignacio, José i Marisa Pinazo. El recorregut enllaça del Naturalisme i el Modernisme a l'Art déco i recupera la figura de Marisa.

28 anys de presó per assassinar i robar al canonge de la Catedral de València

Un jurat popular ha avalat la condemna a 28 anys per a l'autor de la mort del canonge emèrit de 79 anys en el seu domicili. No es fixa indemnització civil i la resolució és recurrible.