Lidl ofereix llocs de treball amb sous a partir de 1.300 euros

Arriba el Nadal i amb ella noves ofertes de treball temporals per a cobrir les setmanes amb més vendes i demanda de l’any. La cadena de supermercats alemanya ‘Lidl’ ofereix per a aquestes dates 50 llocs de treball dirigides a persones majors de 45 anys.

Els llocs que s’ofereixen a Espanya són, entre altres, caixer/reposador, adjunt a gerent de botiga, cap de vendes, assistent de botiga, les principals ofertes són a les províncies espanyoles: la Corunya, Orense, València, Astúries, Segòvia, Sevilla, Madrid, Balears, Barcelona, Màlaga, Àlaba, Múrcia, Osca, Navarra, Saragossa, Badajoz, Terol, Girona o Tenerife.

La cadena ofereix contractes amb diferents horaris per a treballar, des de les 20 hores setmanals fins a les 22, i també per descomptat en jornada completa.

En el cas d’aquesta última els salaris poden ser superiors a 1.300 euros al mes, ja que Lidl paga 8,85 euros bruts per cada hora treballada.

Quines aptituds s’exigeixen?

 

L’empresa té molt en compte a l’hora de contractar personal que aquest tinga almenys l’Educació Secundària Obligatòria, disponibilitat horària per a treballar per torns (horari rotatiu de demà o vesprada), i també es valorarà l’experiència prèvia en funcions similars.

Per a aplicar a l’oferta de treball només cal dirigir-se directament a la web de la cadena i postular-se com a candidat al lloc desitjat.

Últimes notícies

La Generalitat reobri el termini d’ajudes al lloguer per a famílies afectades per la dana de 2024

La Generalitat ha obert un nou termini fins al 30 de setembre per a demanar ajudes al lloguer destinades a famílies la vivenda de les quals va quedar inhabitable després de la dana d'octubre de 2024.

Pérez Llorca se suma a la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, Festa d’Interés Turístic Provincial

Juanfran Pérez Llorca participa en la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, a Monforte del Cid, una cita religiosa i popular declarada Festa d'Interés Turístic Provincial.

Les Corts fixen el pla per a investigar les VPP d’Alacant i afronten un ple marcat per la taxa turística

Les Corts Valencianes votaran la setmana vinent el pla de treball de la comissió que investiga les VPP d'Alacant i celebraran un ple amb debats sobre la taxa turística, el domini públic hidràulic i el sector citrícola, a més de la sessió de control al president.

Les dones aïllades per hantavirus a Barcelona i Alacant podran seguir la quarantena a casa si donen negatiu

Les dos dones aïllades en hospitals de Barcelona i Alacant per contacte amb hantavirus podran rebre visites i, si les pròximes PCR es mantenen negatives, completar la quarantena en els seus domicilis.

Demanen 5 anys de presó a un home per arrancar part de l’orella a un altre en una baralla per un aparcament

Un home s'enfronta a 5 anys de presó acusat d'arrancar part de l'orella a un altre després d'una discussió per una plaça d'aparcament en el port d'Alacant i d'agredir després a dos policies.

Mor un home en un accident de trànsit en l’A-3 a l’altura de Caudete de las Fuentes

Un home de 53 anys ha mort i un altre de 46 ha resultat ferit després d'eixir-se de la via un turisme en el quilòmetre 268 de la A-3, en direcció a València.

El general Fernández de Llum destaca la insistència de la Guàrdia Civil en la busca de víctimes i en la lluita contra el crim

El general José Antonio Fernández de Llum subratlla la persistència de la Guàrdia Civil en la busca de les víctimes de la dana i alerta de l'auge de la ciberdelinqüència, la violència masclista i el crim organitzat en la Comunitat Valenciana.

GenVAL, la plataforma que impulsarà la medicina personalitzada en la Comunitat Valenciana

GenVAL és la nova plataforma genòmica de la Comunitat Valenciana que centralitza i analitza dades genètiques per a acurtar diagnòstics i avançar en medicina personalitzada.