12.7 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Lidl ofereix llocs de treball amb sous a partir de 1.300 euros

Arriba el Nadal i amb ella noves ofertes de treball temporals per a cobrir les setmanes amb més vendes i demanda de l’any. La cadena de supermercats alemanya ‘Lidl’ ofereix per a aquestes dates 50 llocs de treball dirigides a persones majors de 45 anys.

Els llocs que s’ofereixen a Espanya són, entre altres, caixer/reposador, adjunt a gerent de botiga, cap de vendes, assistent de botiga, les principals ofertes són a les províncies espanyoles: la Corunya, Orense, València, Astúries, Segòvia, Sevilla, Madrid, Balears, Barcelona, Màlaga, Àlaba, Múrcia, Osca, Navarra, Saragossa, Badajoz, Terol, Girona o Tenerife.

La cadena ofereix contractes amb diferents horaris per a treballar, des de les 20 hores setmanals fins a les 22, i també per descomptat en jornada completa.

En el cas d’aquesta última els salaris poden ser superiors a 1.300 euros al mes, ja que Lidl paga 8,85 euros bruts per cada hora treballada.

Quines aptituds s’exigeixen?

 

L’empresa té molt en compte a l’hora de contractar personal que aquest tinga almenys l’Educació Secundària Obligatòria, disponibilitat horària per a treballar per torns (horari rotatiu de demà o vesprada), i també es valorarà l’experiència prèvia en funcions similars.

Per a aplicar a l’oferta de treball només cal dirigir-se directament a la web de la cadena i postular-se com a candidat al lloc desitjat.

Últimes notícies

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84' el 0-1 a Getafe i va respondre als dubtes sobre el seu lliurament. Va detallar el pla de la jugada i el tram final de sofriment.

Gayà decidix en el 84 i dona aire al València a Getafe

El València va véncer 0-1 en el Coliseum amb una miqueta tardà de José Luis Gayà després de passada de Ugrinic. Corberán va firmar el seu primer triomf a domicili i guanya oxigen.