Lidl ofereix llocs de treball amb sous a partir de 1.300 euros

Arriba el Nadal i amb ella noves ofertes de treball temporals per a cobrir les setmanes amb més vendes i demanda de l’any. La cadena de supermercats alemanya ‘Lidl’ ofereix per a aquestes dates 50 llocs de treball dirigides a persones majors de 45 anys.

Els llocs que s’ofereixen a Espanya són, entre altres, caixer/reposador, adjunt a gerent de botiga, cap de vendes, assistent de botiga, les principals ofertes són a les províncies espanyoles: la Corunya, Orense, València, Astúries, Segòvia, Sevilla, Madrid, Balears, Barcelona, Màlaga, Àlaba, Múrcia, Osca, Navarra, Saragossa, Badajoz, Terol, Girona o Tenerife.

La cadena ofereix contractes amb diferents horaris per a treballar, des de les 20 hores setmanals fins a les 22, i també per descomptat en jornada completa.

En el cas d’aquesta última els salaris poden ser superiors a 1.300 euros al mes, ja que Lidl paga 8,85 euros bruts per cada hora treballada.

Quines aptituds s’exigeixen?

 

L’empresa té molt en compte a l’hora de contractar personal que aquest tinga almenys l’Educació Secundària Obligatòria, disponibilitat horària per a treballar per torns (horari rotatiu de demà o vesprada), i també es valorarà l’experiència prèvia en funcions similars.

Per a aplicar a l’oferta de treball només cal dirigir-se directament a la web de la cadena i postular-se com a candidat al lloc desitjat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els instituts tecnològics valencians creguen REDIT Defensa per a impulsar la Seguretat i la Defensa

Els instituts tecnològics de la Comunitat Valenciana han posat en marxa REDIT Defensa, una unitat col·laborativa per a reforçar el sector de Seguretat, Defensa i Aeroespacial i consolidar el seu lideratge en I+D+i.

Munilla equipara l’avortament a la guerra i critica una política que calciga l’ètica

El bisbe d'Orihuela-Alacant, José Ignacio Munilla, equipara la condemna moral de l'avortament a la de la guerra i alerta d'una política que, al seu juí, ignora els principis ètics bàsics.

La romeria de la Santa Faç serà Bé d’Interés Cultural immaterial este divendres

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció, reconeixement institucional i accés a ajudes. L'acte coincidix amb una jornada marcada per la presència d'autoritats i per les crítiques de l'oposició al govern local d'Alacant.

València obri gratis els refugis antiaeris i monuments pel Dia dels Monuments

L'Ajuntament de València organitza conferències, visites guiades a refugis antiaeris i accés gratuït a monuments històrics per a celebrar el Dia Internacional dels Monuments i Llocs.

Espanya posa fi al confinament de les aus de corral després de millorar la situació de la grip aviària

Agricultura alça el confinament preventiu de les aus de corral vigent des de novembre, després de constatar l'absència de casos en aus silvestres i una menor pressió del virus.

Els maquinistes eleven al 100% el seguiment de la vaga en Metrovalencia i TRAM d’Alacant

El sindicat de maquinistes SEMAF assegura que el seguiment de la vaga en Metrovalencia i TRAM d'Alacant ha sigut del 100% i critica uns servicis mínims del 75%, que considera excessius.

Deu detinguts a València per explotar sexualment a dones en cases de cites de Torrent i Catarroja

La Policia Nacional ha desarticulat un entramat criminal que explotava sexualment a dones en cases de cites de Torrent i Catarroja, on 14 víctimes eren controlades i sancionades amb multes i amenaces.

La romeria de la Santa Faç serà declarada BIC immaterial pel Consell este divendres

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció i reconeixement institucional en plena polèmica política a Alacant.