L’incendi forestal d’Ortells (Morella) obliga a tallar la CV-14

CASTELLÓ, 15 (EUROPA PRESS)-

L’incendi forestal declarat este dilluns a Ortells, una pedania de la localitat castellonenca de Morella, ha obligat a tallar la carretera CV-14 des del quilòmetre 12,1 a Forcall al 13 a Ortells, en tots dos sentits, segons ha informat l’112 Comunitat Valenciana en el seu compte de X.

El Centre de Coordinació d’Emergències ha establit la situació 1 del Pla Especial d’Incendis Forestals (PEIF). L’incendi ha passat prop d’una granja de porcs, encara que no ha afectat a les instal·lacions.

En els treballs d’extinció del foc estan participant tres dotacions de bombers del Consorci Provincial, 10 unitats de bombers forestals de la Generalitat -tres helitrasnportadas-, 13 mitjans aeris -4 helicòpters i 4 avions de la Generalitat i 3 avions i dos helicòpters del Ministeri per a la Transició Ecològica, un camió nodrissa, 4 coordinadors forestals, una unitat de comandament i una unitat de prefectura.

S’ha mobilitzat la unitat movil de coordimnación dels bombers per a instal·lar el Lloc de Comandament Avançat (PMA) a Ortells.

Últimes notícies

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.

L’IVAM incorpora el disseny i renova l’oferta educativa per al curs 2026-27

L’IVAM ha presentat la programació pública, educativa i familiar per al curs 2026-27, amb el disseny com a nova línia d’investigació i una ampliació de les propostes per a jóvens, famílies i primera infància.