Anuncios

L’incendi forestal d’Ortells (Morella) obliga a tallar la CV-14

CASTELLÓ, 15 (EUROPA PRESS)-

L’incendi forestal declarat este dilluns a Ortells, una pedania de la localitat castellonenca de Morella, ha obligat a tallar la carretera CV-14 des del quilòmetre 12,1 a Forcall al 13 a Ortells, en tots dos sentits, segons ha informat l’112 Comunitat Valenciana en el seu compte de X.

El Centre de Coordinació d’Emergències ha establit la situació 1 del Pla Especial d’Incendis Forestals (PEIF). L’incendi ha passat prop d’una granja de porcs, encara que no ha afectat a les instal·lacions.

En els treballs d’extinció del foc estan participant tres dotacions de bombers del Consorci Provincial, 10 unitats de bombers forestals de la Generalitat -tres helitrasnportadas-, 13 mitjans aeris -4 helicòpters i 4 avions de la Generalitat i 3 avions i dos helicòpters del Ministeri per a la Transició Ecològica, un camió nodrissa, 4 coordinadors forestals, una unitat de comandament i una unitat de prefectura.

S’ha mobilitzat la unitat movil de coordimnación dels bombers per a instal·lar el Lloc de Comandament Avançat (PMA) a Ortells.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Alacant mou fitxa per a mantindre l’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'Ajuntament d'Alacant ha iniciat les negociacions perquè The Ocean Race continue eixint des del seu port després de 2027, secundat per la Generalitat i la Diputació, i reforçant la seua aposta per la innovació i la sostenibilitat marina.

Morant acusa el Consell d’ocultar dades sobre derivacions sanitàries a la privada

Diana Morant critica la falta de transparència del Consell sobre els diners destinats a derivar pacients a la sanitat privada i sosté que eixos recursos millorarien la sanitat pública.

Les Corts fixen el 28 d’abril per a la compareixença dels consellers per la dana

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts reprendrà la seua activitat el 28 d'abril després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de sindicats policials, un tècnic de la presa de Buseo i tres consellers del Consell.

Detingut a Cullera per una plantació de marihuana i galls presumptament usats en baralles

Un home de 29 anys ha sigut detingut a Cullera com a presumpte responsable d'una plantació de marihuana i d'una granja de galls amb lesions compatibles amb baralles, a més de diverses infraccions administratives.

Yerai Cortés reivindica un flamenc popular i cru en el seu nou disc Popular

Yerai Cortés presenta Popular, un àlbum en el qual reivindica un flamenc cru, pròxim al poble i marcat per un procés creatiu distint després d'una greu lesió a la mà.

Tallada l’A-3 a Honrubia per la col·lisió i incendi de dos camions

L'autovia A-3 roman tallada a Honrubia (Conca) en sentit Madrid després de la col·lisió i posterior incendi de dos camions, amb els dos conductors ferits i desviaments habilitats.

Calor i temps estable per a iniciar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient càlid i estable, màximes per damunt de 25 graus i possibles tempestes vespertines a l'interior nord.

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.