L’incendi forestal d’Ortells (Morella) obliga a tallar la CV-14

CASTELLÓ, 15 (EUROPA PRESS)-

L’incendi forestal declarat este dilluns a Ortells, una pedania de la localitat castellonenca de Morella, ha obligat a tallar la carretera CV-14 des del quilòmetre 12,1 a Forcall al 13 a Ortells, en tots dos sentits, segons ha informat l’112 Comunitat Valenciana en el seu compte de X.

El Centre de Coordinació d’Emergències ha establit la situació 1 del Pla Especial d’Incendis Forestals (PEIF). L’incendi ha passat prop d’una granja de porcs, encara que no ha afectat a les instal·lacions.

En els treballs d’extinció del foc estan participant tres dotacions de bombers del Consorci Provincial, 10 unitats de bombers forestals de la Generalitat -tres helitrasnportadas-, 13 mitjans aeris -4 helicòpters i 4 avions de la Generalitat i 3 avions i dos helicòpters del Ministeri per a la Transició Ecològica, un camió nodrissa, 4 coordinadors forestals, una unitat de comandament i una unitat de prefectura.

S’ha mobilitzat la unitat movil de coordimnación dels bombers per a instal·lar el Lloc de Comandament Avançat (PMA) a Ortells.

Últimes notícies

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.