18 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

L’incendi forestal d’Ortells (Morella) obliga a tallar la CV-14

CASTELLÓ, 15 (EUROPA PRESS)-

L’incendi forestal declarat este dilluns a Ortells, una pedania de la localitat castellonenca de Morella, ha obligat a tallar la carretera CV-14 des del quilòmetre 12,1 a Forcall al 13 a Ortells, en tots dos sentits, segons ha informat l’112 Comunitat Valenciana en el seu compte de X.

El Centre de Coordinació d’Emergències ha establit la situació 1 del Pla Especial d’Incendis Forestals (PEIF). L’incendi ha passat prop d’una granja de porcs, encara que no ha afectat a les instal·lacions.

En els treballs d’extinció del foc estan participant tres dotacions de bombers del Consorci Provincial, 10 unitats de bombers forestals de la Generalitat -tres helitrasnportadas-, 13 mitjans aeris -4 helicòpters i 4 avions de la Generalitat i 3 avions i dos helicòpters del Ministeri per a la Transició Ecològica, un camió nodrissa, 4 coordinadors forestals, una unitat de comandament i una unitat de prefectura.

S’ha mobilitzat la unitat movil de coordimnación dels bombers per a instal·lar el Lloc de Comandament Avançat (PMA) a Ortells.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA eleva al TSJCV una exposició perquè investigue a Carlos Mazón

La jutgessa de Catarroja ha remés al TSJCV una exposició raonada perquè investigue al expresident Carlos Mazón per la gestió de la DANA. El trasllat obeïx a la seua condició d'aforat com a diputat en Les Corts.

Gradolí avisa que no hi haurà normalitat si es protegix a Mazón

La presidenta de Víctimes de la Dana ha assenyalat a Carlos Mazón com a principal responsable de les 230 morts i ha demanat a les Corts que esclarisquen què va fallar i qui va decidir no actuar.

El Circuit Ricardo Tormo llançarà 10.000 entrades extra per al GP de la Comunitat Valenciana

El traçat de Cheste afegirà prop de 10.000 localitats per al Gran Premi que tanca la temporada de MotoGP. La venda començarà el dimecres 25 de febrer a les 12.00 en la web del Circuit.

Compromís denuncia ‘persecució’ a Mónica Oltra i reclama democratitzar la justícia

Compromís ha denunciat una 'persecució judicial i política' contra Mónica Oltra després de l'orde d'obrir juí oral i ha reclamat democratitzar la justícia.

Compromís denuncia persecució a Mónica Oltra i reclama democratitzar la justícia

Compromís ha denunciat este dimarts una persecució judicial i política contra Mónica Oltra després de l'orde d'obrir juí oral per presumpte encobriment. El partit reclama una democratització de la justícia i apel·la a les forces democràtiques.

Gradolí: ‘No hi haurà normalitat’ mentres es protegisca a Mazón

Mariló Gradolí ha afirmat davant la comissió d'investigació de Les Corts que no hi haurà normalitat si es protegix a Carlos Mazón. Ha reclamat veritat i assumpció de responsabilitats.

Rosa Álvarez ha demanat justícia per la DANA i ha acusat el Govern valencià de negligència

La presidenta de l'Associació Víctimes Mortals Dana 29-O ha reclamat justícia davant Les Corts i ha denunciat negligència del Govern valencià. Ha exigit responsabilitats polítiques a Carlos Mazón i ha criticat el veto a les víctimes en la comissió.

Alacant xifra en 46 els pisos públics investigats sense empadronats a la Platja de Sant Joan

L'Ajuntament ha detectat 46 de 140 vivendes de la promoció Els Naus sense ningú empadronat i traslladarà les dades al jutjat. També observa indicis d'altres irregularitats.