15.7 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

L’incendi forestal d’Ortells (Morella) obliga a tallar la CV-14

CASTELLÓ, 15 (EUROPA PRESS)-

L’incendi forestal declarat este dilluns a Ortells, una pedania de la localitat castellonenca de Morella, ha obligat a tallar la carretera CV-14 des del quilòmetre 12,1 a Forcall al 13 a Ortells, en tots dos sentits, segons ha informat l’112 Comunitat Valenciana en el seu compte de X.

El Centre de Coordinació d’Emergències ha establit la situació 1 del Pla Especial d’Incendis Forestals (PEIF). L’incendi ha passat prop d’una granja de porcs, encara que no ha afectat a les instal·lacions.

En els treballs d’extinció del foc estan participant tres dotacions de bombers del Consorci Provincial, 10 unitats de bombers forestals de la Generalitat -tres helitrasnportadas-, 13 mitjans aeris -4 helicòpters i 4 avions de la Generalitat i 3 avions i dos helicòpters del Ministeri per a la Transició Ecològica, un camió nodrissa, 4 coordinadors forestals, una unitat de comandament i una unitat de prefectura.

S’ha mobilitzat la unitat movil de coordimnación dels bombers per a instal·lar el Lloc de Comandament Avançat (PMA) a Ortells.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

106-108. Hezonja apaga el xou de Montero i fica al Reial Madrid en la final

Dos triples de Mario Hezonja en l'últim minut van voltejar un partit que Jean Montero havia incendiat amb 19 punts en l'últim quart. El Reial Madrid, que va arribar a anar 17 a baix, disputarà la final en el Roig Arena.

Campazzo: final de bojos i avís després de la patida semifinal de Copa

Campazzo va celebrar l'agònica victòria en semifinals davant València Basket i va subratllar que el Reial Madrid va creure fins al final. Així i tot, va advertir que han de corregir errors per a optar al títol.

Domingo amb cels buidats i pujada general de les temperatures

El diumenge arriba amb estabilitat per altes pressions, sense pluges i amb un ascens general de les temperatures. Hi haurà calitja a Canàries i boires matinals en diverses zones.

Un home ha resultat ferit en caure al fossat d’una tomba mentres reparava una làpida a Torrevieja

Un home ha caigut uns tres metres al fossat d'una tomba quan reparava una làpida en el cementeri de Torrevieja. Va ser rescatat amb escala i matalàs de buit i traslladat a l'hospital

Castro advertix: no és el millor moment per a mesurar-se al Barça

El tècnic del Llevant va alertar que el Barça arriba més concentrat després d'una derrota. Va detallar un pla per a minimitzar pèrdues, defendre junts i atacar els espais.

Corberán veu a la plantilla en un moment de forma i ambició molt positius

El tècnic del València va afirmar que l'equip arriba amb bona forma i ambició abans de visitar al Vila-real. Va insistir en la necessitat de sumar malgrat la rivalitat regional.

Pedri, al rescat d’un Barcelona tocat davant un Llevant que somia amb fer història

Pedri està recuperat i el Barcelona busca redreçar el rumb davant un Llevant penúltim que mai ha puntuat al Camp Nou. El dol, el diumenge a les 16.15 hores.

Dos morts en un xoc entre dos cotxes i una motocicleta a Los Montesinos

Dos persones han mort este dissabte en la CV-945, a l'altura del quilòmetre 5,8 de Los Montesinos, després d'un abast entre dos turismes i una motocicleta. Un home de 63 anys ha resultat ferit per policontusiones i ha sigut traslladat a l'Hospital Vega Baixa.