L’interior de la Comunitat espera una ocupació superior al 92% en Nit de Cap d’Any

El secretari autonòmic de la Agència Valenciana del Turisme, Francesc Colomer, ha destacat que els hotels d'interior de la Comunitat Valenciana "esperen aconseguir una ocupació superior al 92% en Nit de cap d'any, unes xifres que es preveu que s'incrementen gràcies a les reserves d'última hora". Aquestes dades es desprenen de l'enquesta duta a terme per la Agència Valenciana del Turisme a una mostra d'establiments hotelers de la Comunitat, amb la finalitat de conèixer les expectatives d'ocupació per als últims dies de 2017, informa la Generalitat en un comunicat.

Francesc Colomer ha explicat que, segons aquestes estimacions, els hotels d'interior de la Comunitat Valenciana compten amb una previsió d'ocupació d'entorn del 82% per al període 29-31 de desembre. Així mateix, si es té en compte únicament la nit del 31 de desembre a l'1 de gener, aquest percentatge s'eleva fins al 92,4%%", ha afegit.

En concret, i per províncies, per a aqueixa nit s'estima una ocupació del 88% en el cas dels establiments de la província de Castelló per al període 29-31 de gener i del 98% per a la nit del 31 de desembre. Els hotels de la província de València parteixen amb unes previsions del 73% per als tres dies, que arriba al 93,5% l'última nit de l'any. Per la seua banda, els hotels d'interior de la província d'Alacant tenen reservat per a aquests dies més d'un 62% de la seua capacitat, percentatge que arriba al 67% la nit de final d'any.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.