Els lladres utilitzen ampolles de plàstic per robar un cotxe

 

Sembla que encara que la tecnologia avance, cada vegada és més fàcil sostreure un vehicle. A les conegudes estafes de cotxes ara cal sumar-li un nou i senzill truc que cada vegada utilitzen més els lladres de cotxes. Es tracta de ni més ni menys que una simple ampolla de plàstic.

 

Encara que semble realment increïble per dur a terme la seua operació utilitzen aquest utensili i ho situen en la roda davantera de la part dreta del cotxe, tal com explica 'Centímetros Cúbicos'.

 

Després d'això, quan el conductor arrenca el seu vehicle escolta un soroll realment estrany, que a cap moment pensa que pot ser una ampolla, i davant la preocupació del que li puga passar al seu automòbil, el propietari es baixa a mirar que succeeix. En aquest precís instant, els lladres aprofiten per pujar-se al vehicle i portar-li-ho en un tancar i obrir d'ulls.

 

Nous mètodes d'estafa

 

Cal destacar que aquesta no és l'única forma que utilitzen els lladres a l'hora de realitzar estafes o robatoris de vehicles. Estos últims dies s'ha donat a conéixer una estafa molt senzilla però també molt fàcil de caure en ell.

 

Aprofitant la gran moda dels radars, les estafadores envien un correu electrònic a la víctima que té la signatura de la DGT o, en defecte d'això, de la Guàrdia Civil. En este missatge, es notifica a la persona que ha comés una infracció, normalment per excés de velocitat.

 

El correu per aconseguir major credibilitat, s'afegeixen tot un seguit de logotips, imatges i dades que tracten d'atorgar-li un aire oficial. A més, apareix un enllaç parany en el qual suposadament es trobaria la informació necessària per pagar la multa. Enganyosament, el link en realitat activa un executable ocult que, en instal·lar-se en el nostre ordinador, comença a recopilar la nostra informació personal.

 

Una vegada aconsegueixen estes dades, com a nombres de comptes, targetes, noms d'usuari i contrasenyes, procedeixen al saqueig dels comptes bancaris. Un sistema que sembla molt innocent, però que moltes persones acaben picant en la trampa. Per molt que la tecnologia avance, els lladres no es queden enrere i cada vegada utilitzen més coses perquè caiguem en la seua trampa. 

 

Últimes notícies

Detenen a Alacant un fugit de França que es amagava amb diverses identitats falses

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 23 anys buscat per la Justícia de França per una agressió grupal amb arma blanca comesa el 2020 a Pantin, que es ocultava amb múltiples identitats falses.

A la presó dos hòmens detinguts en Dénia quan anaven a embarcar a Eivissa amb dos quilos de cocaïna

Dos hòmens de 24 i 30 anys ingressen a la presó provisional després de ser detinguts en el port de Dénia quan anaven a embarcar cap a Eivissa amb més de dos quilos de cocaïna amagats en una maleta.

‘El Apio’, l’assassí masclista confés de Callosa de Segura, acumulava un llarg historial delictiu

L’home de 48 anys conegut com ‘El Apio’, que ha confessat haver estrangulat la seua parella en Callosa de Segura, compta amb prop d’una vintena de detencions prèvies per robatoris violents i maltractaments anteriors.

El consum d’esperit uoses cau un 3,8 % en 2025 per canvis en els hàbits de beure

La venda de begudes espirituoses en Espanya baixa un 3,8 % en 2025, fins als 173 milions de litres, per un canvi en els hàbits de consum cap a menys freqüència i més qualitat, amb auge de productes de baixa o nul·la graduació i formats 'ready to drink'.

Mbappé i Lamine desbanquen Cristiano i Messi com a reis de les marques registrades

Kylian Mbappé lidera amb 15 marques registrades i un dibuix davant l’EUIPO d’Alacant, seguit de Lamine Yamal amb set, i desplaça Lionel Messi i Cristiano Ronaldo en explotació comercial del seu nom a Europa.

Quatre ferits lleus en bolcar un cotxe després d’un xoc en el centre de València

Un abast entre dos cotxes a la cruïlla de la gran via Marquès del Túria amb el carrer Félix Pizcueta, en hora punta, deixa un vehicle bolcat, quatre persones ferides lleus i importants retencions.

Reprenen la busca de l’home desaparegut mentres es banyava a la platja d’Almassora

Els equips d’emergència reprenen este divendres a primera hora la busca de l’home que va desaparèixer ahir a la vesprada mentre es banyava a la platja Pla de la Torre d’Almassora.

Javi Guerra torna a posar un valencianista al mapa de la selecció espanyola

El migcampista del Valencia, Javi Guerra, debuta amb la selecció espanyola absoluta en l amistós contra l Irak i es convertix en el primer jugador valencianista que s estrena amb Espanya en quasi cinc anys.