Lloguen un ‘llit-pallet’ per a ‘somiar sota les estreles’

Hi ha una vertadera febre per les plataformes de lloguer entre particulars. Potser pels preus dels hotels i apartaments, que han pujat considerablement durant els últims mesos, aquestes plataformes són les preferides per aquelles persones que volen passar uns dies de descans. Entre tots aqueixos anuncis, alguns criden l’atenció, com un que s’ha viralitzat per a dormir en la muntanya a Tenerife.

Enmig de la muntanya de Tenerife ja és possible «somiar sota les estreles» i tot per 30 € la nit. El compte de Twitter @elzulista, reconeguda per ensenyar allotjaments o pisos en venda o lloguers i els anuncis dels quals llepen molt l’atenció, ha mostrat un allotjament que per a ells simula «una vida palatina», anem tota una oportunitat per a gaudir de la flora i la fauna.

Això sí, alerten del fred que pot passar l’hoste. Això sí, en el fil de Twitter creat també informen del suplement de 20 € per a la seua posterior neteja.

Somiar sota les estreles en la muntanya a Tenerife

La persona que el lloga anuncia que, en el lloc, al costat d’un pi, tenen “un llit doble pallet amb mosquiteres entre alguns pins, vista nocturna impressionant, en general una mica de fred al matí, ja que estem a 750 m sobre el nivell de la mar”.

Revela que té “bany compartit que té totes les comoditats”, amb una cuina. A més, disposa d’electricitat en el bany, per al qual cal caminar dos minuts.

En el mateix anunci s’adverteix de la presència de “dos gossos mascles molt agradables” que, això sí, solen bordar a l’arribada “per a rebre una abraçada”. Malgrat que es tracta, literalment, d’un llit enmig de la muntanya a Tenerife envoltada per una mosquitera, es poden contractar serveis com a desdejuni, massatges i, fins i tot, si s’arriba en guagua a la zona, hi ha possibilitat que vagen a recollir als hostes.

Últimes notícies

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.

Retencions a les entrades de Madrid, València i Sevilla en l’últim diumenge d’agost

La tercera jornada de l’operació retorn d’estiu deixa ja retencions a les principals vies d’accés a Madrid, València i Sevilla, amb fins a 6,9 milions de desplaçaments previstos fins dilluns.

S’alcen esta nit les restriccions per l’incendi d’El Saler i es reobrin platges i carreteres

Les limitacions de mobilitat per l’incendi d’El Saler acabaran a les 23.59 hores d’este diumenge, amb la CV-500 i la 401 reobertes i la recuperació del transport públic i les platges, tot i que alguns accessos al bosc continuen tancats per facilitar la faena dels bombers.