Mastodon
22.5 C
València
Dimecres, 17 setembre, 2025

Per què la ‘Lotería del Niño’ toca més que la de Nadal?

El 6 de gener es produirà un altre dels esdeveniments més esperats de l’any de Loteries i Apostes de l’Estat, el Sorteig Extraordinari del ‘Niño’. També coneguda com la Loteria de Reis pel dia en què es produeix, un dels dubtes que és per què toca més la ‘Lotería del Niño’ que el Sorteig Extraordinari de Nadal, que es va produir al desembre.

Si encara no tens el teu dècim no i vols jugar al Sorteig Extraordinari del ‘Niño’ d’enguany no t’oblides de fer-lo abans de la data límit, es pot comprar tant en punts de venda físics oficials com en línia.

Algunes diferències entre el Sorteig del ‘Niño’ i el de Nadal

Un dels aspectes a tindre en compte sobre per què el Sorteig del ‘Niño’ 2023 toca més que el Sorteig de Nadal és que el primer té una menor quantitat de premis a repartir aparentment, ja que es forma bàsicament de: primer premi, segon, tercer, aproximacions, centenes, últimes xifres i reintegrament. No obstant això, la Loteria de Nadal sembla que té més categories de premis, com el primer, segon, tercer, diferents quarts i cinquens números agraciats, etc.

A més, el Sorteig del ‘Niño’ 2023 reparteix 700 milions d’euros en premis, enfront dels 2.408 milions de la Loteria de Nadal. En contraposició, l’emissió de la Loteria Nacional del ‘Niño’ és de 50 sèries de 100.000 bitllets cadascuna enfront de les 172 sèries de 100.000 bitllets del sorteig extraordinari celebrat de desembre.

La raó per la qual la ‘Lotería del Niño’ toca més

El secret que explica per què el Sorteig del ‘Niño’ toca més que el la Loteria de Nadal es troba en els reintegraments, és a dir, el premi que et permet recuperar el gastat en el dècim. I és que en el Sorteig Extraordinari del ‘Niño’ hi ha tres números agraciats amb reintegrament, 29.999 premis per a aquesta categoria, mentre que en el sorteig de Nadal només un número s’emporta la devolució amb 9.999 premis.

En el Sorteig del ‘Niño’ 2023 l’últim número del primer premi es correspon amb el reintegrament, però a més hi hauran dos extraccions més dels bombos per a anunciar altres dos números agraciats amb la devolució. La Loteria del Xiquet compta amb 37.920 premis per sèrie, enfront dels 15.304 de la Loteria de Nadal.

Últimes notícies

Temperatures inusualment altes a l’interior de la Comunitat Valenciana este dimecres

Cel poc nuvolós i ambient estable, amb possibles plugims de matinada en el nord de Castelló. L'interior registrarà valors atípics per a la data.

Un gol en pròpia de Luiz Júnior amarga el retorn del Vila-real a la Champions

Un error del porter als quatre minuts va decidir l'estrena europea. Pepé va fregar l'empat de falta en el tram final davant un Tottenham que va saber guardar l'avantatge.

Luiz Junior regala el 1-0 al Tottenham al descans

Una fallada del porter brasiler en manejar un centre de Lucas Bergvall va acabar en gol en pròpia porta en el minut 4 i el Tottenham es va 1-0 al descans. El Vila-real queda obligat a remuntar després del colp inicial.

El Consell s’obri a la participació i a col·laborar amb la CHJ als parcs inundables

El Consell manté la invitació a les associacions per a dissenyar els parcs inundables en l'àrea de València i reclama treballar amb la CHJ. Diverses entitats donen suport a l'enfocament, mentres dos associacions de víctimes el rebutgen per falta de pressupost suficient.

Mor Robert Redford als 89 anys

La notícia confirma l'adeu a una figura central per a diverses generacions d'espectadors

Ayoze i Mikautadze lideren l’atac del Vila-real en el seu debut de Champions

El Vila-real debuta en la Lliga de Campions amb l'onze esperat i Ayoze Pérez al costat de George Mikautadze com a dupla ofensiva. El Tottenham respon amb un onze de tall ofensiu.

Emergències coordina amb els municipis més afectats per la dana un pla de suport preventiu

Emergències i Interior elabora amb els 32 municipis més afectats per la riuada de 2024 un pla de suport preventiu per a episodis de preemergència per pluges. El dispositiu reforça vigilància, resposta ràpida i informació a la ciutadania en alertes taronja i roja.

Pablo Alborán actuarà el 30 de maig en el Roig Arena dins del seu Global Tour KM0

Pablo Alborán anuncia concert en el Roig Arena de València el 30 de maig dins del seu Global Tour KM0. Les entrades ixen a la venda el 24 de setembre a les 17 h.