Maje es converteix en col·laboradora de manteniment en la presó de Picassent

 

Maje, la dona acusada d’organitzar l’assassinat del seu marit al barri de Patraix junt amb el seu amant Salva Rodrigo, continua en presó provisional a Picassent, i segons sembla, ha tingut una adaptació senzilla al centre penitenciari.

 

Segons informava el diari El Mundo, María Jesús Moreno, coneguda com a Maje, s’hauria convertit en personal de confiança dels funcionaris de la presó de Picassent i estaria treballant en el manteniment d’alguns mòduls del centre penitenciari.

 

Les tasques que realitza Maje van des de diferents tasques de neteja dels habitacles fins al repartiment de menjar. La reclusa no ha tingut cap enfrontament amb altres empresonades i la seua relació amb elles és bona.

 

Per aquestes tasques, segons comentava El Mundo, Maje rep una xicoteta remuneració, i a més, a causa d’aquesta conducta, va assegurant-se alguns beneficis penitenciaris futurs, en cas que siga condemnada en ferm.

 

De moment, Marí Jesús Moreno continua a l’espera de la decisió de la justícia sobre si fer-la seure al banc dels acusats en relació amb l’assassinat del seu marit Antonio, el passat 16 de juliol de 2017. A hores d’ara la investigació està centrada en recuperar unes converses entre Maje i el seu amant de les quals es desprendria el paper jugat en els fets per la jove valenciana.

 

El marit de Maje és assassinat el 16 de juliol de 2017

El passat 16 de juliol de 2017 moria assassinat Antonio, enginyer i marit de Maje, una infermera valenciana de 24 anys. La víctima apareixia morta en el garatge, amb huit punyalades. Una vegada es va descartar que es tractara d’un robatori, va començar a investigar-se l’entorn de la víctima, mentre es plantejava la hipòtesi que el crim estava previst, ja que el seu assassí o assassins l’esperaven al garatge.

 

Mesos després, en novembre, els investigadors van trobar una conversa telefònica entre Maje, vídua d’Antonio, i Salva Rodrigo. Posteriorment, en gener de 2018 van ser detinguts i enviats a presó. Salva, amant de Maje, va confessar els fets i va indicar on es trobava l’arma del crim. L’assassí va decidir després deixar d’encobrir a Maje i revelar tota la situació. La investigació se centra ara en desvelar totes les incògnites del cas.

Últimes notícies

Detingut un jove per extorquir a usuaris de webs de contactes amb amenaces econòmiques

La Guàrdia Civil ha detingut a un jove de 24 anys acusat d'extorquir a usuaris de pàgines de contactes, als quals reclamava diners mitjançant amenaces i intimidacions.

Xàbia concedix la medalla de la ciutat a Gerson Andrés Rincón per la seua actuació heroica en un incendi

L'Ajuntament de Xàbia ha atorgat a títol pòstum la seua màxima distinció a Gerson Andrés Rincón Murillo, veí colombià que va morir en avisar porta a porta als seus veïns durant un incendi en el seu edifici al febrer de 2026.

Set detinguts per una xarxa que introduïa migrants en pasteres taxi entre Espanya i França

La Policia Nacional i la Guàrdia Civil han desarticulat una xarxa internacional que introduïa migrants en pasteres taxi per les costes d'Alacant, Múrcia i Almeria, amb set detinguts a Espanya i França.

Les famílies exigixen explicacions per l’agressió policial a una docent enfront d’Educació

Les federacions de famílies de l'escola pública condemnen l'agressió policial patida per una professora durant una protesta enfront de la Conselleria d'Educació i reclamen una negociació ràpida per a tancar el curs amb garanties.

Quarta setmana de vaga del professorat valencià amb la negociació trencada i el front sindical dividit

La vaga indefinida del professorat valencià de la pública no universitària aconseguix la seua quarta setmana amb la taula de negociació trencada, dos blocs sindicals enfrontats i una creixent tensió per les càrregues policials.

Lleuger descens de les temperatures i possibles ruixats esta vesprada a l’interior de Castellon

La Comunitat Valenciana vivira una jornada de cels poc nuvolosos, lleuger descens de les maximas en Castellon i possibilitat de ruixats amb tempesta esta vesprada a l'interior nord.

Sis sindicalistes es tanquen en Educació després d’una nova ruptura de la negociació de la vaga docent

Sis sindicalistes de STEPV, UGT i CCOO es tanquen en la Conselleria d'Educació després de trencar-se de nou la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari valencià.

Amaia enlluerna amb veu i complicitat en un Roig Arena entregat

Amaia oferix en el Roig Arena de València un concert íntim i festiu alhora, en el penúltim directe del seu gira Arenas amb el disc Si òbric els ulls no és real.