Malú commemorarà els seus 25 anys de carrera amb un doblet de concerts en Les Arts

La cantant Malú commemorarà els seus 25 anys de carrera este cap de setmana a València amb un doblet de concerts en el Palau de les Arts.

2024 és l’any en què l’artista celebra l’homenatge a la publicació del seu àlbum ‘Aprenent’, que la va portar “pel cap alt de la seua carrera”, recorda la productora The Music Republic en un comunicat.

Després d’haver arrencat el seu gira el mes de febrer passat a Roquetas de Mar, Malú arriba este cap de setmana a la capital del Túria en dos concerts “molt especials” en el Palau de les Arts.

El 12 i 13 d’abril són els dies en les quals el públic valencià podrà gaudir dels dos únics concerts que l’artista donarà en la Comunitat Valenciana. En estos directes, Malú “s’acostarà al seu públic a través d’una atmosfera única que crearà en cada teatre i que mai tornarà a repetir-se”, asseguren.

Els recitals suposen “un viatge musical a través del seu llegat, amb una posada en escena formada per nou músics que faran que siga molt difícil mantenir-se assegut en la butaca”.

Les entrades per al dia 13 d’abril es troben esgotades des de uns mesos enrere i només queden les últimes disponibles per al divendres 12 d’abril, conclouen.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PPCV demana a Compromís mesures contundents després de la detenció d’un regidor a Altea

Joserra González de Zárate ha exigit a Compromís actuar amb rapidesa i coherència després de la detenció d'un edil a Altea per un presumpte delicte de violència contra la seua parella.

Primera jornada de vaga mèdica en la Comunitat Valenciana: 90% segons CESM i 8,85% segons Sanitat

La primera jornada de la setmana d'aturs contra la reforma de l'estatut marc ha sigut seguida per un 90% segons el sindicat i per un 8,85% segons Sanitat. La protesta coincidix amb les Falles i suma actes simbòlics per a visibilitzar el malestar per la sobrecàrrega i les guàrdies de 24 hores.

El TSJCV arxiva i inadmet la querella contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit

La Sala civil i Penal tanca la via penal contra la magistrada i el seu espòs per falta d'indicis. Tatxa de 'qüestionable' els àudios i de 'desorbitada' la nul·litat demanada.

El TSJCV rebutja investigar a Mazón per la seua gestió de la dana

El Tribunal Superior valencià ha descartat per unanimitat obrir una investigació penal a Carlos Mazón per la gestió de la dana al no veure base delictiva. La Sala conclou que no hi ha un 'fonament sòlid i objectiu' en els fets remesos per la jutgessa de Catarroja.

MariLuz, 85 anys i més de 60 desfilant en l’Ofrena: espera que no siga l’últim

Amb 85 anys, MariLuz Marín tornarà a desfilar en l'Ofrena floral, una tradició que manté des de les seues noces i que hui compartix amb fills i nets. Cus els seus vestits, es declara valenciana de cor i confia a continuar vivint-ho.

La renúncia de la Corunya impulsa al Nou Mestalla com a seu del Mundial 2030

la Corunya ha renunciat a ser seu del Mundial 2030 i obri una vacant que reaviva l'opció del Nou Mestalla. La decisió prioritza la reforma integral de Riazor.

Farmamundi i la Generalitat repartixen a Líban aliments i kits d’higiene a famílies desplaçades

Farmamundi i la Generalitat han activat una resposta d'emergència a Líban per a assistir a més de 20.000 persones desplaçades amb aliments i articles d'higiene. La intervenció prioritza a dones, menors i col·lectius vulnerables en Chouf, Hasbaya i Rachaya.

La renúncia de la Corunya impulsa les opcions del Nou Mestalla per al Mundial 2030

la Corunya ha renunciat a ser seu del Mundial 2030 i allibera una plaça que reforça la candidatura del Nou Mestalla. La decisió arriba per les exigències de la FIFA.