Malú commemorarà els seus 25 anys de carrera amb un doblet de concerts en Les Arts

La cantant Malú commemorarà els seus 25 anys de carrera este cap de setmana a València amb un doblet de concerts en el Palau de les Arts.

2024 és l’any en què l’artista celebra l’homenatge a la publicació del seu àlbum ‘Aprenent’, que la va portar «pel cap alt de la seua carrera», recorda la productora The Music Republic en un comunicat.

Després d’haver arrencat el seu gira el mes de febrer passat a Roquetas de Mar, Malú arriba este cap de setmana a la capital del Túria en dos concerts «molt especials» en el Palau de les Arts.

El 12 i 13 d’abril són els dies en les quals el públic valencià podrà gaudir dels dos únics concerts que l’artista donarà en la Comunitat Valenciana. En estos directes, Malú «s’acostarà al seu públic a través d’una atmosfera única que crearà en cada teatre i que mai tornarà a repetir-se», asseguren.

Els recitals suposen «un viatge musical a través del seu llegat, amb una posada en escena formada per nou músics que faran que siga molt difícil mantenir-se assegut en la butaca».

Les entrades per al dia 13 d’abril es troben esgotades des de uns mesos enrere i només queden les últimes disponibles per al divendres 12 d’abril, conclouen.

Últimes notícies

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’incompetència en la gestió de la vaga docent

Diana Morant critica la gestió de Juanfran Pérez Llorca i del Consell davant la vaga indefinida del professorat i reclama canvis urgents en la negociació.

Good Films rodarà vint pel·lícules en Ciutat de la Llum en la dècada vinent

Good Films Studios Spain es compromet a rodar vint pel·lícules en els estudis Ciutat de la Llum d'Alacant en els pròxims deu anys, amb una forta aposta per convertir el complex en un gran pol audiovisual europeu.

La jutgessa que investiga la dana de 2024 suspén una declaració per falta de seguretat

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestion de la dana de 2024 ha suspés una declaracion testifical prevista per al dilluns en considerar que no hi ha garantias de seguretat suficients després d'una recent concentracion davant el jutjat.

Bustinduy denuncia una agressió intolerable d’un policia a una professora en una protesta educativa

Pablo Bustinduy condemna l'agressió d'un agent de la Policia Nacional a una professora durant una protesta per l'educació pública valenciana i reclama que s'assumisquen responsabilitats. El ministre insistix en la defensa de l'escola pública i demana a les administracions sentit comuna i empatia.

La jutgessa de la DANA reclama a Utiel i Chiva que acrediten els avisos d’Emergències

La magistrada que investiga la gestió de la DANA demana a Utiel i Chiva que certifiquen els avisos del Centre d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024 i rebutja noves testificals.

STEPV, CCOO i UGT seguiran amb les protestes fins que Educació arreplegue les seues peticions

STEPV, CCOO i UGT mantindran les accions de protesta del professorat mentres la Conselleria d'Educació no entregue el document base amb les seues aportacions i avanços en tots els temes.

Un expert alerta que les platges espanyoles retrocediran fins a 80 metres per a 2100

Les platges espanyoles podrien perdre entre 60 i 80 metres d'amplària d'ací a 2100 per la pujada del nivell de la mar i les obres que frenen el moviment natural de l'arena, segons advertix un expert en dinàmica costanera.

El Vila-real aposta per Íñigo Pérez i li firma tres temporades per a la seua banqueta

El Vila-real fitxa a Íñigo Pérez per tres temporades per a rellevar a Marcelino en la banqueta groguet després de la seua etapa en el Rayo Vallecano i amb debut en la Champions a la vista.