Malú commemorarà els seus 25 anys de carrera amb un doblet de concerts en Les Arts

La cantant Malú commemorarà els seus 25 anys de carrera este cap de setmana a València amb un doblet de concerts en el Palau de les Arts.

2024 és l’any en què l’artista celebra l’homenatge a la publicació del seu àlbum ‘Aprenent’, que la va portar «pel cap alt de la seua carrera», recorda la productora The Music Republic en un comunicat.

Després d’haver arrencat el seu gira el mes de febrer passat a Roquetas de Mar, Malú arriba este cap de setmana a la capital del Túria en dos concerts «molt especials» en el Palau de les Arts.

El 12 i 13 d’abril són els dies en les quals el públic valencià podrà gaudir dels dos únics concerts que l’artista donarà en la Comunitat Valenciana. En estos directes, Malú «s’acostarà al seu públic a través d’una atmosfera única que crearà en cada teatre i que mai tornarà a repetir-se», asseguren.

Els recitals suposen «un viatge musical a través del seu llegat, amb una posada en escena formada per nou músics que faran que siga molt difícil mantenir-se assegut en la butaca».

Les entrades per al dia 13 d’abril es troben esgotades des de uns mesos enrere i només queden les últimes disponibles per al divendres 12 d’abril, conclouen.

Últimes notícies

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.

Pacients i personal d’Urgències del General de València pateixen més de 30 graus per les obres

El sindicat CSIF denuncia que el triage d’Urgències del General de València, reubicat per les obres en un espai xicotet i obert, arriba a superar els 30 graus i reclama mesures addicionals de refrigeració. L’hospital recorda que és una ubicació provisional i que ja ha instal·lat dos equips portàtils de climatització.

66,8 milions per a reforçar els recursos extraordinaris dels col·legis valencians el curs 2026-2027

Educació ha aprovat 66,8 milions d’euros per al programa REMA el curs 2026-2027, amb 1.000 docents més en centres públics i 124 en concertats per a reforçar l’aprenentatge i reduir l’abandó escolar.

Els majors de la Residència de Ferroviaris de Sant Joan viuen la cremà amb la visita de Juanfran Pérez Llorca

La Residència de Ferroviaris de Sant Joan d’Alacant ha celebrat la cremà de la seua foguera amb la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i de l’alcalde Santiago Román, en una iniciativa que acostava la festa als residents majors.