María Patiño carrega contra el rei emèrit Joan Carles

María Patiño arremet contra el rei Joan Carles després de que aquest hagi rebut l'alta

María Patiño arremet contra el rei Joan Carles després de que haja rebut l’alta | TELECINCO

 

L’operació del rei emèrit Joan Carles I ha acaparat els mitjans de comunicació durant estos dies. La Família Reial està sent la protagonista de totes les portades, i han sigut numeroses les visites que ha rebut el pare de Felip VI durant la seua estada en l’hospital.

 

Tot i això, s’han generat sospites del mal moment que està vivint la Casa Reial i de la possible ruptura familiar, ja que han sigut poques les vegades que l’han visitat tots els membres de la família junts. Davant dels rumors, la periodista María Patiño ha volgut expressar la seua opinió i ho ha fet en el plató del seu programa ‘Socialité’

 

María Patiño critica durament Joan Carles I

Lluny de sentir empatia per la situació de la Família Reial, Patiño ha comentat que «si un està a soles, cal intentar saber què ha provocat eixa soledat. Pot ser el rei emèrit ha fet sempre el que ha volgut i cada u patix el que sembra».

 

Des del plató de ‘Socialité’, els col·laboradors han assegurat que el monarca no s’ha sentit acompanyat i que, fins i tot, «es va sentir molt a soles i va tocar a una amiga seua de fa 34 anys», explicava Gustavo González.

 

Imatge d'un dels moments del programa 'Socialité'

Imatge d’un dels moments del programa ‘Socialité’ | TELECINCO

 

Tot i això, algunes de les visites que ha rebut a l’hospital han sigut  una sorpresa. En concret, la visita de la reina Sofia, que demostra la renovada relació que manté amb el seu marit i amb la seua filla.

 

A més a més, la reina Letícia ha assistit diverses vegades acompanyada les seues filles, Elionor i Sofia, per a vore personalment al seu sogre i, en algunes ocasions, amb la presència del rei Felip VI.

 

Fins i tot, el president Pedro Sánchez ha mostrat interés en conéixer l’estat de salut del rei emèrit i ha acudit a l’hospital a visitar-lo.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.

Més de la mitat d’empreses de la construcció valenciana no aporta al pla de pensions

CCOO denuncia que més del 50 % de les empreses de la construcció a la Comunitat Valenciana no estan ingressant el que marca el conveni al Pla de Pensions d’Ocupació Simplificat, que el sindicat considera salari diferit.

Compromís alerta que s’acaba el termini per a la zona de baixes emissions a València

Compromís ha avisat que el 30 de juny finalitza la pròrroga estatal per a desplegar la zona de baixes emissions a València i advertix d’un possible impacte econòmic de més de 150 milions d’euros, mentre l’equip de Govern defensa que la ciutat complix els requisits amb una ZBE provisional.