Maria Patiño confessa l’estranya relació que manté amb Mila Ximénez

 

María Patiño ha parlat sobre Mila Ximénez en ‘Socialité’. I és que els companys i amics de Ximénez volen fer-li saber el afecte que sent per ella en estos moments. Patiño ha comentat l’última hora sobre l’estat de salut de la col·laboradora de «Salvame».

«La tire tant de menys, no tinc amb qui discutir i ella no té a qui xinxar, de moment… perquè tenim una relació així», començava dient la presentadora de ‘Socialité’. Unes declaracions que definien a la perfecció i en molt poques paraules l’estranya relació que uneix a les dos companyes de ‘Salvame’.

Una amistat en la qual tenen les seues coses i que de vegades fa la impressió que és més una enemistat. «És molt important que a ella li arribe la meua estima, la qual cosa ella sap, l’afecte que li tenim. I no hi ha un sol dia que la seua família i els seus amics la deixen anar de la mà, com ha recalcat Kiko Hernández», acabava comentant sobre l’actualització mèdica de Mila. María visitava  a Mila a l’hospital. Les dos són grans amigues a pesar de que parega tot el contrari. María Patiño no ha deixat d’acompanyar en tot moment a Ximénez des que va eixir a la llum el càncer contra el qual està lluitant.

 

Terelu Campos ens informa sobre l’estat de Mila Ximénez

Terelu Campos ha trencat el seu silenci sobre l’estat de salut de Mila Ximénez i ha revelat davant la premsa com es troba la col·laboradora de ‘Salvame’. La col·laboradora de ‘Viva la vida’ ho confessava a penes fa unes hores al seu programa.Terelu ha volgut tranquil·litzar a tots després d’haver vist a la seua amiga i companya. Campos és una de les més implicades en el seguiment de l’evolució del càncer contra el qual està lluitant Mila. Cal recordar que Terelu sap el que és lluitar contra esta malaltia.

La col·laboradora de ‘Salvame’, Mila Ximénez, va ser ingressada al començament de setmana a l’hospital de la Llum de Madrid. És en este centre hospitalari on està sent tractada del càncer que pateix i el seu ingrés arriba després de diverses setmanes sense aparéixer en el plató del programa amb el qual col·labora.. Tots els seus companys han volgut manar-li grans mostres d’afecte des del plató i uns altres quants s’han acostat fins a l’hospital per a visitar a la periodista.

Un exemple ha estat Terelu Campos, que no ha dubtat a trencar el seu silenci sobre l’estat de salut de Mila Ximénez. «Gràcies a Déu està bé, de veritat. Podeu quedar-vos tranquils. Està bé. Calia passar una sèrie de proves que era millor fer a l’hospital i no hi ha res més. Està bé i ha dormit bé i ha menjat bé i tot bé», comentava la col·laboradora de ‘Viva la vida’ davant els mitjans de comunicació.

 

Estes últimes setmanes s’han produït molts rumors sobre el veritable estat de salut de la periodista, sobretot arran de la seua última aparició davant de les càmeres en la qual va reconéixer que si l’evolució no era positiva deixaria el tractament al qual s’està sotmetent: «He passat un mes horrible, que no li ho desitge a ningú. Això no és vida. Jo tinc forces, però no puc». «Si a mi em diuen que això va per a llarg i que els tractaments no se sap si funcionaran, es va acabar el tractament. I ho dic encara que sé que molta gent de la meua família es posa dels nervis, però m’entenen. Jo el que vull és morir bé».

Últimes notícies

Awa Fam tanca un any històric a la WNBA amb rècord d’anotació

La alacantina Awa Fam ha conclòs la seua primera temporada a la WNBA amb 10,3 punts i 5,9 rebots de mitjana, un rècord personal de 22 punts i diverses marques de precocitat, tot i el mal any de les Seattle Storm.

La Seguretat Social alerta d’un SMS fals que busca quedar-se amb les dades bancàries

Els ciberdelinqüents utilitzen deutes i prestacions pendents com a reclam per dirigir les víctimes a pàgines fraudulentes

Oratge estable i més calor a la Comunitat Valenciana a finals de setembre

La Comunitat Valenciana afronta l’últim cap de setmana de setembre amb temps estable, cel poc nuvolós i temperatures que es mantindran o pujaran lleugerament. El vent serà fluix amb intervals moderats al litoral i la mar es preveu en situació de calma relativa.

La Fiscalia admet un error i rebaixa a 2 anys i mig la petició de presó per als activistes de Greenpeace

La Fiscalia ha reconegut un error en aplicar un Codi Penal no vigent i ha reduït de cinc a dos anys i mig la petició de presó per a onze activistes de Greenpeace jutjats per desordes públics pel bloqueig d’un gaser al port de Sagunt en 2021. La defensa sosté que va ser una protesta pacífica protegida pels drets humans i reclama l’absolució.

Mor als 84 anys Manuel Boix, referent internacional de l’art valencià

L’artiste plàstic Manuel Boix, nascut a l’Alcúdia en 1942 i Premi Nacional d’Arts Plàstiques, ha mort als 84 anys. La vetla tindrà lloc este dijous a la casa familiar abans de la seua incineració en un acte íntim.

Sergio García torna a l’Obert d’Espanya de golf a Madrid

Sergio García ha confirmat que tornarà a disputar l’Obert d’Espanya, que es jugarà del 8 a l’11 d’octubre al Club de Campo Villa de Madrid, on coincidirà amb figures com Jon Rahm i Shane Lowry.

Hábitat València convertix la fira en un gran aparador del millor disseny espanyol

Hábitat València i les fires Textilhogar, Espacio Cocina SICI i 360 by Cevisama ocuparan 112.000 m² a Feria Valencia amb 1.221 marques de producte de gamma mitjana-alta i una previsió de 40.000 professionals visitants.

La covid es dispara un 125 % en una setmana a la Comunitat Valenciana

La incidència d’infeccions respiratòries per covid-19 ha augmentat un 125 % en una setmana a la Comunitat Valenciana, fins als 117,2 casos per cada 100.000 habitants, mentres la grip baixa i el VRS es manté a zero.