María del Monte presenta a la seua nóvia durant l’Orgull de Sevilla 2022

María del Monte va fer de mestra de cerimònies en l’Orgull de Sevilla 2022, i en el seu pregó d’aquest dijous va donar la sorpresa en parlar per primera vegada de la seua nóvia.

La cantant, que actuava com a pregonera, va arribar a l’esdeveniment abillada amb els colors de la bandera LGTBI i es va pujar a l’escenari amb el bon humor que sempre l’ha caracteritzada.
La cantant de 60 anys, que recentment va comptar en ‘Dejáte querer’ que estava enamorada, va voler confessar durant l’arrancada d’aquestes festes que pertany al col·lectiu LGTBI per a fer un cant a la llibertat.


María ha viscut uns mesos realment complicats, tant per la mort de la seua mare l’agost de 2021 als 95 anys com per les sengles defuncions de dos dels seus germans per contagis de COVID-19. Ara, amb la felicitat per bandera i amb el pas del temps com a medicina per a curar el dolor, María de la Muntanya ha triat un esdeveniment d’allò més assenyalat celebrat en la seua terra per a obrir el seu cor al món.

Què penseu, que soc un robot i no he format la meua família? Clar que la tinc, des de fa 23 anys. Però ras i curt és meua, i hui reivindique una vegada més el dret al fet que continue sent meua. Mai en la meua vida m’he amagat de ningú ni ho faré mai“, va declarar mentre portava una bandera arc de Sant Martí amb pigues. “Per descomptat que tinc a l’amor de la meua vida, he tingut la sort de donar amb l’amor de la meua vida“.

“Estic jo boja, soc una inconscient? Sí, potser, però he intentat protegir aqueixa família perquè, ja sabeu, si fora mecanògrafa no passaria res”, va continuar. “Per mi, m’és igual, però no vull que la gent a la qual vull que patisca. Vull que sapieu abans de baixar-me d’ací que soc una persona més dels que som ací“.

Per descomptat, la meua parella aquesta tard/nit és ací. He començat parlant de llibertat i respectaré la seua llibertat. Si vol pujar, que puge, i si no, que no. La continuaré volent“, va afegir María del Monte. 

Inmaculada no ho va dubtar ni un instant i davant una eixordadora ovació es va pujar a l’escenari per a ballar amb María com a persones totalment lliures i sense el pes d’haver de guardar cap mena d’aparença per por d’aparéixer en els mitjans de comunicació. Precisament en aquest sector és tota una experta Casal, que actualment té 58 anys i compta amb una àmplia trajectòria professional.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi

L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.

Sanitat ordena retirar una crema depilatòria de Deliplus per dubtes sobre la seua seguretat

Sanitat ha ordenat el cessament de venda i retirada d'una crema depilatòria Deliplus de Mercadona al no poder garantir un ús segur, per risc de sobreexposicion en zones àmplies del cos.