María del Monte presenta a la seua nóvia durant l’Orgull de Sevilla 2022

María del Monte va fer de mestra de cerimònies en l’Orgull de Sevilla 2022, i en el seu pregó d’aquest dijous va donar la sorpresa en parlar per primera vegada de la seua nóvia.

La cantant, que actuava com a pregonera, va arribar a l’esdeveniment abillada amb els colors de la bandera LGTBI i es va pujar a l’escenari amb el bon humor que sempre l’ha caracteritzada.
La cantant de 60 anys, que recentment va comptar en ‘Dejáte querer’ que estava enamorada, va voler confessar durant l’arrancada d’aquestes festes que pertany al col·lectiu LGTBI per a fer un cant a la llibertat.


María ha viscut uns mesos realment complicats, tant per la mort de la seua mare l’agost de 2021 als 95 anys com per les sengles defuncions de dos dels seus germans per contagis de COVID-19. Ara, amb la felicitat per bandera i amb el pas del temps com a medicina per a curar el dolor, María de la Muntanya ha triat un esdeveniment d’allò més assenyalat celebrat en la seua terra per a obrir el seu cor al món.

«Què penseu, que soc un robot i no he format la meua família? Clar que la tinc, des de fa 23 anys. Però ras i curt és meua, i hui reivindique una vegada més el dret al fet que continue sent meua. Mai en la meua vida m’he amagat de ningú ni ho faré mai«, va declarar mentre portava una bandera arc de Sant Martí amb pigues. «Per descomptat que tinc a l’amor de la meua vida, he tingut la sort de donar amb l’amor de la meua vida«.

«Estic jo boja, soc una inconscient? Sí, potser, però he intentat protegir aqueixa família perquè, ja sabeu, si fora mecanògrafa no passaria res», va continuar. «Per mi, m’és igual, però no vull que la gent a la qual vull que patisca. Vull que sapieu abans de baixar-me d’ací que soc una persona més dels que som ací«.

«Per descomptat, la meua parella aquesta tard/nit és ací. He començat parlant de llibertat i respectaré la seua llibertat. Si vol pujar, que puge, i si no, que no. La continuaré volent«, va afegir María del Monte. 

Inmaculada no ho va dubtar ni un instant i davant una eixordadora ovació es va pujar a l’escenari per a ballar amb María com a persones totalment lliures i sense el pes d’haver de guardar cap mena d’aparença per por d’aparéixer en els mitjans de comunicació. Precisament en aquest sector és tota una experta Casal, que actualment té 58 anys i compta amb una àmplia trajectòria professional.

Últimes notícies

El Valencia Basket dona per perdut Pedro Martínez, que apunta al Reial Madrid

El Valencia Basket ha assumit que Pedro Martínez eixirà del club després de comunicar-los que vol marxar i que té un acord amb el Reial Madrid, tot i haver renovat fins a 2028 fa només uns mesos.

Consum compra més de 8.720 tones de fruita d’os per a la campanya d’estiu

La cooperativa incrementa un 11% les compres respecte a 2025 i preveu superar els 1,13 milions de quilos procedents de la Comunitat Valenciana

El PSPV denuncia Carlos Mazón al Suprem per fals testimoni sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha presentat una querella al Tribunal Suprem contra l'expresident de la Generalitat Carlos Mazón per fals testimoni en la comissió d'investigació de la DANA al Congrés, basant-se en contradiccions amb la investigació judicial de Catarroja i missatges de WhatsApp del Govern valencià.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi amb participació de la Universitat de València revela que els dies més calorosos augmenten l’activitat física moderada entre adolescents, mentre que la pràctica d’exercici vigorós disminuïx.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi liderat per la Universitat de València constata que els dies més calorosos augmenta l’activitat física moderada en adolescents, mentre que les activitats més intenses disminuïxen.

Juny es tanca amb 59 morts per calor a la Comunitat Valenciana, 17 d’elles a la província de València

El mes de juny ha registrat 59 morts atribuïdes a les altes temperatures a la Comunitat Valenciana, 54 d’elles concentrades en l’última setmana de l’episodi de calor extrema.

Mompó diu al jutjat que no recorda l’avís de la batlessa de Torrent sobre el desbordament

Vicent Mompó ha declarat al jutjat de Catarroja que no recorda la telefonada en què la batlessa de Torrent li hauria advertit del desbordament del barranc de l’Horteta durant la DANA.

Recuperat l’entorn del riu Buñol i reforçada la seguretat davant noves avingudes

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha completat obres d’emergència al riu Buñol i altres afluents del Magre amb 3,5 milions d’euros per a reduir el risc d’inundacions i recuperar espais naturals i d’ús públic.