María del Monte presenta a la seua nóvia durant l’Orgull de Sevilla 2022

María del Monte va fer de mestra de cerimònies en l’Orgull de Sevilla 2022, i en el seu pregó d’aquest dijous va donar la sorpresa en parlar per primera vegada de la seua nóvia.

La cantant, que actuava com a pregonera, va arribar a l’esdeveniment abillada amb els colors de la bandera LGTBI i es va pujar a l’escenari amb el bon humor que sempre l’ha caracteritzada.
La cantant de 60 anys, que recentment va comptar en ‘Dejáte querer’ que estava enamorada, va voler confessar durant l’arrancada d’aquestes festes que pertany al col·lectiu LGTBI per a fer un cant a la llibertat.


María ha viscut uns mesos realment complicats, tant per la mort de la seua mare l’agost de 2021 als 95 anys com per les sengles defuncions de dos dels seus germans per contagis de COVID-19. Ara, amb la felicitat per bandera i amb el pas del temps com a medicina per a curar el dolor, María de la Muntanya ha triat un esdeveniment d’allò més assenyalat celebrat en la seua terra per a obrir el seu cor al món.

«Què penseu, que soc un robot i no he format la meua família? Clar que la tinc, des de fa 23 anys. Però ras i curt és meua, i hui reivindique una vegada més el dret al fet que continue sent meua. Mai en la meua vida m’he amagat de ningú ni ho faré mai«, va declarar mentre portava una bandera arc de Sant Martí amb pigues. «Per descomptat que tinc a l’amor de la meua vida, he tingut la sort de donar amb l’amor de la meua vida«.

«Estic jo boja, soc una inconscient? Sí, potser, però he intentat protegir aqueixa família perquè, ja sabeu, si fora mecanògrafa no passaria res», va continuar. «Per mi, m’és igual, però no vull que la gent a la qual vull que patisca. Vull que sapieu abans de baixar-me d’ací que soc una persona més dels que som ací«.

«Per descomptat, la meua parella aquesta tard/nit és ací. He començat parlant de llibertat i respectaré la seua llibertat. Si vol pujar, que puge, i si no, que no. La continuaré volent«, va afegir María del Monte. 

Inmaculada no ho va dubtar ni un instant i davant una eixordadora ovació es va pujar a l’escenari per a ballar amb María com a persones totalment lliures i sense el pes d’haver de guardar cap mena d’aparença per por d’aparéixer en els mitjans de comunicació. Precisament en aquest sector és tota una experta Casal, que actualment té 58 anys i compta amb una àmplia trajectòria professional.

Últimes notícies

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.

Volkswagen tria València per a estrenar l’ID.Polo, el seu urbà elèctric fet a Espanya

Volkswagen ha presentat a València l’ID.Polo, el seu primer urbà 100 % elèctric fabricat a Espanya, amb un preu d’eixida de 17.900 euros. El model manté l’ADN clàssic del Polo i oferix fins a 449 quilòmetres d’autonomia.

Gueye destaca la seua versatilitat i potència física en el seu aterratge al València Basket

L’ala-pívot Mouhamadou Gueye s’ha presentat com a nou jugador del València Basket destacant la seua versatilitat i capacitat atlètica, que confia que li permetran tindre un impacte immediat en el Roig Arena. El jugador, que afronta la seua primera experiència a Europa, ha assegurat que el procés d’adaptació avança de manera positiva gràcies al suport del vestidor.

Rodri demana perdó al vestidor del València pel seu comentari despectiu

Rodri Hernández ha telefonat al capità del València, José Luis Gayà, per a demanar perdó pels comentaris despectius que va fer a la banqueta de Mestalla, captats pel programa 'El Día Después'. El migcampista del Barcelona havia qualificat els jugadors valencianistes de 'molt roïns' i 'molt fluixos' durant el partit que va acabar amb un 0-5.

El port d’Alacant mou més de 2,2 milions de tones fins a agost

El port d’Alacant ha mogut 2,23 milions de tones fins a agost i ha incrementat un 32% el trànsit de contenidors, reforçant el seu paper logístic.

Extingit l’incendi de la Devesa de El Saler després de gairebé dues setmanes

Els Bombers de València han donat per extingit l’incendi forestal declarat el 27 d’agost a la Devesa de El Saler, que ha cremat 37 hectàrees i va obligar a desallotjar 160 persones. L’Ajuntament recorda que el foc va ser intencionat i posa el focus ara en la recuperació de la zona.