Marta Fernández, amb molèsties en un muscle, es dona de baixa dels 50 papallona S5

PARÍS, 6 (de l’enviat especial d’EUROPA PRESS, Ramón Chamorro)

La nadadora burgalesa Marta Fernández es va acomiadar este divendres dels Jocs Paralímpics de París sense poder participar en els 50 papallona S5, on va ser medallista fa tres anys a Tòquio, per patir molèsties físiques que li van impedir participar en unes sèries matinals adverses per a l’equip espanyol.

Segons van informar des del Comitè Paralímpic Español (CPE), la triple medallista en La Défense Arena, no va poder nadar perquè tenia un dels seus homes ‘tocats’ i el servei mèdic li va recomanar que descansara en una prova on va ser subcampiona a Tòquio 2020.

D’esta manera, Marta Fernández es marxa de la capital francesa, on va arribar amb un ambiciosa aposta de nadar cinc dies seguits, amb una plata (100 lliure S3) i dos bronzes (50 esquena i 50 braça), i ja suma un total de sis medalles paralímpiques.

L’esportista castellà-lleonesa era una de les millors bases perquè la natació sumara alguna medalla més a les 15, una més de les assolides fa tres anys a Tòquio, que ja acumula en una penúltima jornada que no va anar excessivament bona ja que només dos nadadors es van ficar en les seues respectives finals.

Així, a la vesprada únicament nadaran en les finals de la Défense Arena el nadador amb discapacitat visual José Ramón Cantero, en els 100 papallona S11, i Daniel Ferrer, nadador de la Federació Espanyola d’Esports de Persones amb Paràlisi Cerebral i Dany Cerebral Adquirit, que ho farà en els 50 lliure S3. La jove de 16 anys Anastasiya Dmytriv, triple medallista paralímpica, no es va classificar per a la final dels 100 papallona S9.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.