Marta Fernández, amb molèsties en un muscle, es dona de baixa dels 50 papallona S5

PARÍS, 6 (de l’enviat especial d’EUROPA PRESS, Ramón Chamorro)

La nadadora burgalesa Marta Fernández es va acomiadar este divendres dels Jocs Paralímpics de París sense poder participar en els 50 papallona S5, on va ser medallista fa tres anys a Tòquio, per patir molèsties físiques que li van impedir participar en unes sèries matinals adverses per a l’equip espanyol.

Segons van informar des del Comitè Paralímpic Español (CPE), la triple medallista en La Défense Arena, no va poder nadar perquè tenia un dels seus homes ‘tocats’ i el servei mèdic li va recomanar que descansara en una prova on va ser subcampiona a Tòquio 2020.

D’esta manera, Marta Fernández es marxa de la capital francesa, on va arribar amb un ambiciosa aposta de nadar cinc dies seguits, amb una plata (100 lliure S3) i dos bronzes (50 esquena i 50 braça), i ja suma un total de sis medalles paralímpiques.

L’esportista castellà-lleonesa era una de les millors bases perquè la natació sumara alguna medalla més a les 15, una més de les assolides fa tres anys a Tòquio, que ja acumula en una penúltima jornada que no va anar excessivament bona ja que només dos nadadors es van ficar en les seues respectives finals.

Així, a la vesprada únicament nadaran en les finals de la Défense Arena el nadador amb discapacitat visual José Ramón Cantero, en els 100 papallona S11, i Daniel Ferrer, nadador de la Federació Espanyola d’Esports de Persones amb Paràlisi Cerebral i Dany Cerebral Adquirit, que ho farà en els 50 lliure S3. La jove de 16 anys Anastasiya Dmytriv, triple medallista paralímpica, no es va classificar per a la final dels 100 papallona S9.

Últimes notícies

Quarta setmana de vaga del professorat valencià amb la negociació trencada i el front sindical dividit

La vaga indefinida del professorat valencià de la pública no universitària aconseguix la seua quarta setmana amb la taula de negociació trencada, dos blocs sindicals enfrontats i una creixent tensió per les càrregues policials.

Lleuger descens de les temperatures i possibles ruixats esta vesprada a l’interior de Castellon

La Comunitat Valenciana vivira una jornada de cels poc nuvolosos, lleuger descens de les maximas en Castellon i possibilitat de ruixats amb tempesta esta vesprada a l'interior nord.

Sis sindicalistes es tanquen en Educació després d’una nova ruptura de la negociació de la vaga docent

Sis sindicalistes de STEPV, UGT i CCOO es tanquen en la Conselleria d'Educació després de trencar-se de nou la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari valencià.

Amaia enlluerna amb veu i complicitat en un Roig Arena entregat

Amaia oferix en el Roig Arena de València un concert íntim i festiu alhora, en el penúltim directe del seu gira Arenas amb el disc Si òbric els ulls no és real.

Els sis sindicalistes tancats en Educació abandonen la Conselleria després de trencar amb la negociació

Els sis representants de STEPV, UGT i CCOO que van romandre tancats en la Conselleria d'Educació han eixit de les instal·lacions de matinada i anuncien que no acudiran a la taula sectorial convocada per a este dilluns.

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.