Marta Fernández, amb molèsties en un muscle, es dona de baixa dels 50 papallona S5

PARÍS, 6 (de l’enviat especial d’EUROPA PRESS, Ramón Chamorro)

La nadadora burgalesa Marta Fernández es va acomiadar este divendres dels Jocs Paralímpics de París sense poder participar en els 50 papallona S5, on va ser medallista fa tres anys a Tòquio, per patir molèsties físiques que li van impedir participar en unes sèries matinals adverses per a l’equip espanyol.

Segons van informar des del Comitè Paralímpic Español (CPE), la triple medallista en La Défense Arena, no va poder nadar perquè tenia un dels seus homes ‘tocats’ i el servei mèdic li va recomanar que descansara en una prova on va ser subcampiona a Tòquio 2020.

D’esta manera, Marta Fernández es marxa de la capital francesa, on va arribar amb un ambiciosa aposta de nadar cinc dies seguits, amb una plata (100 lliure S3) i dos bronzes (50 esquena i 50 braça), i ja suma un total de sis medalles paralímpiques.

L’esportista castellà-lleonesa era una de les millors bases perquè la natació sumara alguna medalla més a les 15, una més de les assolides fa tres anys a Tòquio, que ja acumula en una penúltima jornada que no va anar excessivament bona ja que només dos nadadors es van ficar en les seues respectives finals.

Així, a la vesprada únicament nadaran en les finals de la Défense Arena el nadador amb discapacitat visual José Ramón Cantero, en els 100 papallona S11, i Daniel Ferrer, nadador de la Federació Espanyola d’Esports de Persones amb Paràlisi Cerebral i Dany Cerebral Adquirit, que ho farà en els 50 lliure S3. La jove de 16 anys Anastasiya Dmytriv, triple medallista paralímpica, no es va classificar per a la final dels 100 papallona S9.

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.