Detingut parricida que ha mort a sa mare i ferit a son pare en Sant Vicent del Raspeig

Sant Vicent

El terrible crim ha passat esta mitjanit en Sant Vicent del Raspeig (l’Alacantí)   | Google Maps

 

Un xic de 30 anys ha matat, presumptament, a sa mare i ha ferit de gravetat a son pare amb una arma blanca este dijous, cap a la mitjanit, en una vivenda familiar de Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí (Alacant). Segons han informat fonts de la investigació, el supòsit parricida, que és espanyol igual que les víctimes, ha sigut detingut i es troba en els calabossos de la comandància de la Guàrdia Civil, en Alacant.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

L’incident ha passat cap a les 23.30 hores en una casa familiar situada en el número 26 del carrer dels Reis Catòlics en Sant Vicent del Raspeig i les circumstàncies encara s’estan investigant. La mare tenia 67 anys, mentres que el pare en té 66.

 

Els primers en arribar al domicili han sigut efectius de la policia local i d’una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Una volta allí, han trobat al pare amb una ganivetada en el coll, intentant tapar la ferida que havia patit la seua dona. Amb tot, els metges del SAMU no han pogut evitar que la dona haja mort i han traslladat al pare a l’hospital a on, segons les fonts consultades, està estable sense que, en principi, es patisca per la seua vida.

 

 

El fill, i presumpte parricida, ha pegat a fugir de la casa amb el seu cotxe, però ha sigut localitzat molt poques hores després, ja de matinada, per la Policia Nacional. La detenció s’ha produït en un carrer del barri de Joan XXIII, en la zona nord d’Alacant, a on ha sigut arrestat. L’arma homicida, suposadament utilitzada en el crim, ha sigut trobada pels agents dins del cotxe.

Últimes notícies

La Fiscalia admet un error i rebaixa a 2 anys i mig la petició de presó per als activistes de Greenpeace

La Fiscalia ha reconegut un error en aplicar un Codi Penal no vigent i ha reduït de cinc a dos anys i mig la petició de presó per a onze activistes de Greenpeace jutjats per desordes públics pel bloqueig d’un gaser al port de Sagunt en 2021. La defensa sosté que va ser una protesta pacífica protegida pels drets humans i reclama l’absolució.

Mor als 84 anys Manuel Boix, referent internacional de l’art valencià

L’artiste plàstic Manuel Boix, nascut a l’Alcúdia en 1942 i Premi Nacional d’Arts Plàstiques, ha mort als 84 anys. La vetla tindrà lloc este dijous a la casa familiar abans de la seua incineració en un acte íntim.

Sergio García torna a l’Obert d’Espanya de golf a Madrid

Sergio García ha confirmat que tornarà a disputar l’Obert d’Espanya, que es jugarà del 8 a l’11 d’octubre al Club de Campo Villa de Madrid, on coincidirà amb figures com Jon Rahm i Shane Lowry.

Hábitat València convertix la fira en un gran aparador del millor disseny espanyol

Hábitat València i les fires Textilhogar, Espacio Cocina SICI i 360 by Cevisama ocuparan 112.000 m² a Feria Valencia amb 1.221 marques de producte de gamma mitjana-alta i una previsió de 40.000 professionals visitants.

La covid es dispara un 125 % en una setmana a la Comunitat Valenciana

La incidència d’infeccions respiratòries per covid-19 ha augmentat un 125 % en una setmana a la Comunitat Valenciana, fins als 117,2 casos per cada 100.000 habitants, mentres la grip baixa i el VRS es manté a zero.

Els testimonis defenen que la protesta de Greenpeace a Sagunt no va causar danys

Agents de la Guàrdia Civil, responsables portuaris i periodistes han coincidit en el juí que l’acció de Greenpeace a Sagunt en 2021 va ser pacífica, sense danys materials ni risc materialitzat per al trànsit marítim.

El Suprem confirma 4 anys de presó a Santi Mina per abusos sexuals

El Tribunal Suprem ha confirmat la condemna a quatre anys de presó al futbolista i exjugador del València Santi Mina per un delicte d’abusos sexuals comesos en 2017 a Mojácar, i ha mantingut la indemnització de 25.000 euros fixada pel TSJA.

El CCCC mostra el vídeoassaig de Joan Morey sobre veu i comunicació contemporània

El Centre del Carme Cultura Contemporània exposa fins al 22 de novembre el projecte de videoart de Joan Morey, un assaig audiovisual que connecta escultures barroques, poder de la veu i formes de comunicació actuals.