16.5 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Assassinen a una dona de 44 anys a Alacant a Alfàs del Pi i busquen a la seua parella com a suposat autor

Un home ha matat presumptament a la seua parella sentimental, una dona de 44 anys, en la localitat alacantina d’Alfàs del Pi.

La Guàrdia Civil cerca al suposat agressor i investiga les circumstàncies en les quals s’ha produït el succés. Les primeres hipòtesis apunten a un presumpte cas de violència de gènere.

L’home té 52 anys i treballa entorn de l’Alfàs, mentre que l’assassinada estava ocupada en una botiga de la pròxima Benidorm. Tant ell com la víctima estaven separats de relacions sentimentals prèvies i cadascun d’ells comptava amb dos fills d’aquestes etapes anteriors.

Els agents han localitzat aquest migdia el cos de la víctima, una dona de nacionalitat espanyola, igual que l’home. Ara la Delegació del Govern contra la Violència de Gènere està recaptant dades per a confirmar si es tracta d’un nou cas d’assassinat masclista.

El xicotet municipi costaner de l’Alfàs del Pi, situat entre Benidorm i Altea, ha decretat tres dies de dol per aquest crim i el seu alcalde, Vicente Arques, ja ha transmés les condolences a la família i persones pròximes a la víctima per “aquesta brutal agressió”.

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.