Assassinen a una dona de 44 anys a Alacant a Alfàs del Pi i busquen a la seua parella com a suposat autor

Un home ha matat presumptament a la seua parella sentimental, una dona de 44 anys, en la localitat alacantina d’Alfàs del Pi.

La Guàrdia Civil cerca al suposat agressor i investiga les circumstàncies en les quals s’ha produït el succés. Les primeres hipòtesis apunten a un presumpte cas de violència de gènere.

L’home té 52 anys i treballa entorn de l’Alfàs, mentre que l’assassinada estava ocupada en una botiga de la pròxima Benidorm. Tant ell com la víctima estaven separats de relacions sentimentals prèvies i cadascun d’ells comptava amb dos fills d’aquestes etapes anteriors.

Els agents han localitzat aquest migdia el cos de la víctima, una dona de nacionalitat espanyola, igual que l’home. Ara la Delegació del Govern contra la Violència de Gènere està recaptant dades per a confirmar si es tracta d’un nou cas d’assassinat masclista.

El xicotet municipi costaner de l’Alfàs del Pi, situat entre Benidorm i Altea, ha decretat tres dies de dol per aquest crim i el seu alcalde, Vicente Arques, ja ha transmés les condolences a la família i persones pròximes a la víctima per «aquesta brutal agressió».

Últimes notícies

Immobilitzen un ramat ocult i sense control veterinar a San Miguel de Salinas

La Guàrdia Civil ha descobert en una finca de San Miguel de Salinas un corral amb 29 ovelles i cabres sense documentació ni controls veterinaris, i ha immobilitzat els animals a disposició de les autoritats sanitàries.

Demostren que les pedres de la Lluna poden servir per a construir carreteres i edificis lunars

Personal investigador de la UPV i la Universitat de Surrey ha confirmat que el regolita lunar es fon de manera més ràpida i eficient amb microones, fet que obri la porta a fabricar carreteres, pistes d’aterratge i edificis directament a la superfície de la Lluna.

Alerta groga diumenge per temperatures de fins a 38 °C i tronades a València i al sud de Castelló

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc en tota la província de València i al sud de Castelló per màximes de fins a 38 graus i risc de tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes.

Oratge calorós i risc de tempestes amb granís i ratxes fortes a l’interior de València

La Comunitat Valenciana viu este diumenge una jornada de molta calor, amb risc de tempestes fortes amb granís i ratxes de vent molt intenses a l’interior de València, i pols en suspensió a tot el territori.

135.000 persones omplin Benicàssim en el 30é aniversari del FIB amb The Prodigy com a colofó

El FIB ha tancat la seua 30a edició a Benicàssim amb 135.000 assistents i un potent concert final de The Prodigy, en un festival cada volta més orientat al públic estatal.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana, amb mínimes de fins a 28 graus i humitats extremes

La Comunitat Valenciana ha viscut una altra nit tòrrida, amb mínimes de fins a 28 graus i humitat que ha arribat al 100 % en diversos municipis.

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.