11.2 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

Assassinen a una dona de 44 anys a Alacant a Alfàs del Pi i busquen a la seua parella com a suposat autor

Un home ha matat presumptament a la seua parella sentimental, una dona de 44 anys, en la localitat alacantina d’Alfàs del Pi.

La Guàrdia Civil cerca al suposat agressor i investiga les circumstàncies en les quals s’ha produït el succés. Les primeres hipòtesis apunten a un presumpte cas de violència de gènere.

L’home té 52 anys i treballa entorn de l’Alfàs, mentre que l’assassinada estava ocupada en una botiga de la pròxima Benidorm. Tant ell com la víctima estaven separats de relacions sentimentals prèvies i cadascun d’ells comptava amb dos fills d’aquestes etapes anteriors.

Els agents han localitzat aquest migdia el cos de la víctima, una dona de nacionalitat espanyola, igual que l’home. Ara la Delegació del Govern contra la Violència de Gènere està recaptant dades per a confirmar si es tracta d’un nou cas d’assassinat masclista.

El xicotet municipi costaner de l’Alfàs del Pi, situat entre Benidorm i Altea, ha decretat tres dies de dol per aquest crim i el seu alcalde, Vicente Arques, ja ha transmés les condolences a la família i persones pròximes a la víctima per “aquesta brutal agressió”.

Últimes notícies

L’Elx tanca 24-25 amb 7 milions de pèrdues i preveu 15 de benefici en 25-26

La junta d'accionistes va aprovar uns comptes amb prop de 7 milions en negatiu i un pressupost que anticipa 15 milions de benefici en 2025-26. El club va eixir del concurs de creditors i mantindrà la inversió en plantilla i infraestructures.

El Govern designa a Zulima Pérez per a tancar amb Martínez Mus la comissió mixta de la DANA

El Govern ha designat a Zulima Pérez com a interlocutora per a concretar amb Vicente Martínez Mus la comissió mixta de la DANA. Les dos parts han fixat una reunió el 9 de gener per a acordar la seua constitució i definir el seu funcionament.

Nit de cap d’any: els suplements del taxi poden arribar a 6,7 euros en diverses ciutats

L'OCU assenyala que en Nit de cap d'any els taxis apliquen recàrrecs fixos que encarixen el trajecte. Madrid, Lleida i Palma figuren entre les ciutats amb suplements més alts.

Anticicló en Nit de cap d’any: més fred i boires denses a l’interior

El dimecres de Nit de cap d'any estarà marcat per un anticicló que deixarà temps estable, descens tèrmic i boires persistents a l'interior. Aemet preveu gelades generalitzades i tramuntana a l'Empordà.

Detingut un veí per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un veí de l'immoble ha sigut detingut per la seua presumpta relació amb l'incendi registrat el dilluns a Crevillent. Una jove de 25 anys va morir a l'hospital i va haver-hi una evacuació massiva.

El València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener i el València-Unicaja s’avança al dissabte 10

L'ajornat València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener a les 20.30 en el Roig Arena. El dol amb Unicaja s'avança al dissabte 10 a les 18.30.

5 anys i 11 mesos de presó per intentar assassinar a la seua dona després de comunicar-li la ruptura

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a cinc anys i onze mesos de presó a un home per la temptativa d'homicidi de la seua dona amb un cúter després d'anunciar-li la ruptura. La sentència aplica agreujants de gènere i parentiu i imposa allunyament, retirada de pàtria potestat i possible expulsió.

El Vila-real té al seu abast la millor primera tornada de la seua història

L'equip de Marcelino suma 35 punts en 16 jornades i, amb tres partits per jugar, li basten 5 de 9 per a batre el seu millor registre de primera volta. També perseguix el rècord golejador i ja no pot millorar el defensiu.