17.4 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Maten a tirs a un jove a Benetússer

La Guàrdia Civil investiga la mort a tirs d’un jove de 31 anys a Benetússer. Els fets van ocórrer en ple carrer de la localitat valenciana este dimecres a última hora de la vesprada, quan la víctima va rebre dos trets per l’esquena i va quedar tendit en l’encreuament entre dos carrers.

Segons avançava el Levante-EMV, el jove, anomenat David Giménez, més conegut com ‘el Zobe’, es disposava anit a anar a la discoteca Spook quan va ser abatut prop del seu domicili. La Guàrdia Civil tracta de localitzar a testimonis dels trets que haurien sigut efectuats per una arma de baix calibre.

El jove treballava com a fuster en una empresa familiar i era molt conegut a Benetússer. Sembla que havia baixat a prendre’s una cervesa amb una amiga abans d’encaminar-se cap a la discoteca.

El succés va tindre lloc prop de les 21.00 hores i fins al lloc es van mobilitzar una unitat del SAMU i una altra de SVB. Els serveis mèdics van tractar de reanimar al jove, però només van poder confirmar la seua defunció.

Últimes notícies

Bernabé sobre la fi de la busca de Quique a Indonèsia: tant de bo es poguera trobar

Pilar Bernabé ha lamentat la fi de l'operatiu per a trobar a Quique, desaparegut després d'un naufragi a Indonèsia, i ha expressat que tant de bo es poguera trobar.

Urtasun tatxa a Feijóo de ‘mentider compulsiu’ després de la seua declaració sobre la dana

Urtasun ha acusat a Feijóo de 'mentider compulsiu' en sostindre que va admetre haver mentit sobre un contacte 'permanent' amb Carlos Mazón durant la dana. Feijóo ha reconegut davant la jutgessa que es va confondre amb les dates i que no va rebre informació el dilluns.

La Comunitat Valenciana condiciona el seu suport al finançament a un fons d’anivellament immediat

Juanfran Pérez Llorca ha advertit que la Comunitat Valenciana no recolzarà el nou model si no inclou un fons d'anivellament immediat. Ha reclamat també abordar el deute per dependència i els costos de desplaçats sanitaris.

Generalitat i agents socials es comprometen a reactivar el diàleg social i tancar un pacte abans de l’estiu

La Generalitat, la patronal i els sindicats han acordat reactivar el diàleg social després de la dana i treballar per a concretar abans de l'estiu un pacte econòmic i social.

Bernabé confia en la ràpida arribada dels espanyols alliberats a Veneçuela

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana ha confiat que els cinc espanyols alliberats per Veneçuela arriben com més prompte millor i es troben bé. Entre ells hi ha un valencià i l'Executiu ha subratllat l'esforç diplomàtic realitzat.

Conclou la declaració telemàtica de Feijóo davant la jutgessa de la DANA després de quasi cinc hores

La compareixença com a testimoni del líder del PP ha finalitzat a les 14.35 després de quasi cinc hores. Va respondre a centenars de preguntes sobre la gestió de l'emergència i la seua arribada a València el 30 d'octubre.

Urtasun tatxa a Feijóo de mentider compulsiu per la seua declaració sobre la DANA

Ernest Urtasun ha acusat este divendres a Alberto Núñez Feijóo de ser 'un mentider compulsiu' després de la seua declaració davant la jutgessa per la DANA. El líder del PP ha admés que es va equivocar en situar en dilluns els contactes amb Carlos Mazón i els va fixar en dimarts i dimecres.

El Consell ha prorrogat l’ús de la targeta Móbilis en Rodalia de València amb 21 milions de la ATMV

El Consell ha estés un any el conveni amb Renfe que permet validar la targeta Móbilis en Rodalia de València. La ATMV assumix 21,08 milions per a mantindre la integració tarifària.