15.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Maten a tirs a un jove a Benetússer

La Guàrdia Civil investiga la mort a tirs d’un jove de 31 anys a Benetússer. Els fets van ocórrer en ple carrer de la localitat valenciana este dimecres a última hora de la vesprada, quan la víctima va rebre dos trets per l’esquena i va quedar tendit en l’encreuament entre dos carrers.

Segons avançava el Levante-EMV, el jove, anomenat David Giménez, més conegut com ‘el Zobe’, es disposava anit a anar a la discoteca Spook quan va ser abatut prop del seu domicili. La Guàrdia Civil tracta de localitzar a testimonis dels trets que haurien sigut efectuats per una arma de baix calibre.

El jove treballava com a fuster en una empresa familiar i era molt conegut a Benetússer. Sembla que havia baixat a prendre’s una cervesa amb una amiga abans d’encaminar-se cap a la discoteca.

El succés va tindre lloc prop de les 21.00 hores i fins al lloc es van mobilitzar una unitat del SAMU i una altra de SVB. Els serveis mèdics van tractar de reanimar al jove, però només van poder confirmar la seua defunció.

Últimes notícies

La Policia investiga noves filtracions de dades de Pérez Llorca i altres presidents

La Policia Nacional ha obert una investigació per noves filtracions de dades personals que afecten dirigents estatals i autonòmics. Els 'hackers' van difondre bases amb informació sensible en xarxes i fòrums, que s'haurien reactivat després del sinistre ferroviari de Adamuz

Corberán evita pronunciar-se sobre Unai Núñez i el València confia a tancar un central en hores

Corberán va defugir confirmar el nom del reforç per a la saga, però va assegurar que el València té una operació molt avançada i vol tancar-la en les pròximes hores.

El Govern aportarà 45.000 m³ d’arena a la platja de Tavernes després del temporal

Costas ha iniciat l'avaluació dels danys per la borrasca Harry en tot el litoral valencià. En Tavernes activarà emergències i aportarà 45.000 m³ d'arena abans de l'estiu.

Bernabé coordina amb el València Basket la visita del Maccabi i remet als antecedents

La Delegació del Govern manté converses amb el València Basket per a organitzar la visita del Maccabi Tel Aviv en Eurolliga. Bernabé va evitar avançar si serà a porta oberta o tancada i va recordar els precedents amb equips israelians.

El PP de Mislata demana una comissió per a investigar l’accident de l’unflable de 2022

El PP de Mislata ha demanat crear una comissió municipal per a investigar l'accident de l'unflable del 4 de gener de 2022, en el qual van morir dos xiquetes. La proposta busca aclarir els fets, depurar responsabilitats i revisar actuacions per a evitar que es repetisca.

La Generalitat demana al Govern actuacions d’emergència en Tavernes i altres platges després de la borrasca Harry

La Generalitat ha reclamat al Govern mesures urgents a Tavernes de la Valldigna i altres punts del litoral després dels danys de la borrasca Harry. Advertix de risc en edificis de primera línia i exigix un pla de regeneració a llarg termini.

Dos detinguts a València per empadronar il·legalment a estrangers i lucrar-se amb 26.250 euros

La Policia Nacional ha detingut a dos jóvens per empadronar a estrangers amb contractes falsos i sense permís del propietari. La investigació va revelar 30 altes des de 2022 i pagaments de 750 euros a l'any.

180.000 hectàrees abandonades en la Comunitat Valenciana, rècord històric segons AVA-ASAJA

La Comunitat Valenciana va batre en 2025 el seu rècord de terres de cultiu abandonades amb 179.994 hectàrees. AVA-ASAJA ho atribuïx a la crisi de rendibilitat i a la DANA de 2024, i reclama un canvi de rumb.