Maten a tirs a un jove a Benetússer

La Guàrdia Civil investiga la mort a tirs d’un jove de 31 anys a Benetússer. Els fets van ocórrer en ple carrer de la localitat valenciana este dimecres a última hora de la vesprada, quan la víctima va rebre dos trets per l’esquena i va quedar tendit en l’encreuament entre dos carrers.

Segons avançava el Levante-EMV, el jove, anomenat David Giménez, més conegut com ‘el Zobe’, es disposava anit a anar a la discoteca Spook quan va ser abatut prop del seu domicili. La Guàrdia Civil tracta de localitzar a testimonis dels trets que haurien sigut efectuats per una arma de baix calibre.

El jove treballava com a fuster en una empresa familiar i era molt conegut a Benetússer. Sembla que havia baixat a prendre’s una cervesa amb una amiga abans d’encaminar-se cap a la discoteca.

El succés va tindre lloc prop de les 21.00 hores i fins al lloc es van mobilitzar una unitat del SAMU i una altra de SVB. Els serveis mèdics van tractar de reanimar al jove, però només van poder confirmar la seua defunció.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.