Una matrona valenciana oferix classes de prepart en les xarxes socials durant el confinament

Una dona embarassada

Les embarassades han hagut de cancel·lar les seues classes prepart | Pixabay

 

Davant del decret d’estat d’alerta per la pandèmia del coronavirus, són moltes les activitats que hem deixat de poder fer. També les embarassades han deixat d’anar a les classes prepart i han hagut de quedar-se en casa confinades. Per això, una matrona valenciana ha volgut oferir gratuïtament este servici.

 

Es tracta de Celia Padilla, @matronasmillet en Instagram, que farà un directe en esta xarxa social este mateix diumenge, 22 de març, a les sis de la vesprada. Per a poder seguir la classe, només és necessari entrar en el seu perfil d’Instagram, a on començarà la connexió.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Desde @clinicamillet queremos ofrecer a todas las mujeres embarazadas y sus parejas en cuarentena por el estado de alarma y que han visto suspendidas sus clases de educación prenatal la oportunidad de asistir a una sesión de preparto… ¡¡aunque sea de forma virtual!! ?? . . Haremos un directo mañana domingo 22 a las 18:00h ?⏰ . . La sesión será sobre el Parto???? . . ¡¡Apuntad en vuestras agendas!! ? . . #matrona #preparto #ginecologo #clinicamillet #millet #matronas #parto #directo #instagram #educacionmaternal #educacionprenatal #preparacionalparto #nacerentiemposdelcoronavirus #nacerentiempodecoronavirus #embarazo #maternidad #embarazada #embarazados #maternity

A post shared by Matrona en @clinicamillet (@matronasmillet) on

 

Últimes notícies

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.

Mercadona estrena en Guadalajara la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa amb una inversió de 2,9 milions

Mercadona ha reformat un supermercat de Guadalajara amb 2,9 milions d’euros per convertir-lo en la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa, amb més espai per a frescos i estalvi d’energia i aigua. La cadena preveu arribar a 60 establiments d’este nou model a Espanya abans que acabe 2026.

Josep Puerto rebaixa la pressió al València Basket: Les expectatives són cosa dels altres

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha assegurat en l’inici dels entrenaments que l’equip se centra en treballar i competir, i que les expectatives pel triplet de la passada temporada corresponen a l’entorn.