Una matrona valenciana oferix classes de prepart en les xarxes socials durant el confinament

Una dona embarassada

Les embarassades han hagut de cancel·lar les seues classes prepart | Pixabay

 

Davant del decret d’estat d’alerta per la pandèmia del coronavirus, són moltes les activitats que hem deixat de poder fer. També les embarassades han deixat d’anar a les classes prepart i han hagut de quedar-se en casa confinades. Per això, una matrona valenciana ha volgut oferir gratuïtament este servici.

 

Es tracta de Celia Padilla, @matronasmillet en Instagram, que farà un directe en esta xarxa social este mateix diumenge, 22 de març, a les sis de la vesprada. Per a poder seguir la classe, només és necessari entrar en el seu perfil d’Instagram, a on començarà la connexió.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Desde @clinicamillet queremos ofrecer a todas las mujeres embarazadas y sus parejas en cuarentena por el estado de alarma y que han visto suspendidas sus clases de educación prenatal la oportunidad de asistir a una sesión de preparto… ¡¡aunque sea de forma virtual!! ?? . . Haremos un directo mañana domingo 22 a las 18:00h ?⏰ . . La sesión será sobre el Parto???? . . ¡¡Apuntad en vuestras agendas!! ? . . #matrona #preparto #ginecologo #clinicamillet #millet #matronas #parto #directo #instagram #educacionmaternal #educacionprenatal #preparacionalparto #nacerentiemposdelcoronavirus #nacerentiempodecoronavirus #embarazo #maternidad #embarazada #embarazados #maternity

A post shared by Matrona en @clinicamillet (@matronasmillet) on

 

Últimes notícies

Detinguda una parella a Alacant amb 400 grams de marihuana en patinet

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home i una dona que circulaven en patinet amb 400 grams de marihuana i que, segons la investigació, regentaven una associació cannàbica amb més droga emmagatzemada al seu domicili.

Oratge estable este cap de setmana amb màximes a la baixa a la costa de València

L’últim dissabte d’agost deixarà cels rasos en la Comunitat Valenciana, mínimes en descens i màximes a la baixa al litoral de València però més altes en l’interior. Diumenge es mantindrà l’estabilitat, amb temperatures lleugerament més altes i vents fluixos de component sud.

Setembre obri el curs polític valencià amb debat clau i primàries en marxa

El mes de setembre obri un curs polític intens en la Comunitat Valenciana, marcat pel debat de Política general en Les Corts i per les primàries i moviments de candidats davant les eleccions municipals i autonòmiques de 2027.

Cultura reclama una resposta unitària i coordinada pel robatori del Tresor de Villena

La Conselleria de Cultura ha exigit una resposta conjunta amb el Ministeri i les autonomies després del robatori del Tresor de Villena, que s’emmarca en una onada de colps contra museus espanyols i europeus. El Govern valencià insistix que no és un cas aïllat i demana reforçar la cooperació i revisar els protocols de seguretat.

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.