Una matrona valenciana oferix classes de prepart en les xarxes socials durant el confinament

Una dona embarassada

Les embarassades han hagut de cancel·lar les seues classes prepart | Pixabay

 

Davant del decret d’estat d’alerta per la pandèmia del coronavirus, són moltes les activitats que hem deixat de poder fer. També les embarassades han deixat d’anar a les classes prepart i han hagut de quedar-se en casa confinades. Per això, una matrona valenciana ha volgut oferir gratuïtament este servici.

 

Es tracta de Celia Padilla, @matronasmillet en Instagram, que farà un directe en esta xarxa social este mateix diumenge, 22 de març, a les sis de la vesprada. Per a poder seguir la classe, només és necessari entrar en el seu perfil d’Instagram, a on començarà la connexió.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Desde @clinicamillet queremos ofrecer a todas las mujeres embarazadas y sus parejas en cuarentena por el estado de alarma y que han visto suspendidas sus clases de educación prenatal la oportunidad de asistir a una sesión de preparto… ¡¡aunque sea de forma virtual!! ?? . . Haremos un directo mañana domingo 22 a las 18:00h ?⏰ . . La sesión será sobre el Parto???? . . ¡¡Apuntad en vuestras agendas!! ? . . #matrona #preparto #ginecologo #clinicamillet #millet #matronas #parto #directo #instagram #educacionmaternal #educacionprenatal #preparacionalparto #nacerentiemposdelcoronavirus #nacerentiempodecoronavirus #embarazo #maternidad #embarazada #embarazados #maternity

A post shared by Matrona en @clinicamillet (@matronasmillet) on

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.