Anuncios

Mazón avança que dimarts que ve signaran l’adjudicació de l’inici d’obres de la futura Estació central

ALACANT, 14 (EUROPA PRESS)

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha avançat que dimarts que ve 18 de juny signaran l’adjudicació de l’inici de les obres de la futura Estació central d’Alacant i s’ha emplaçat a esta data per a informar sobre els detalls dels imports i dels requisits.

Anuncios

Així ho ha avançat hui divendres el cap del Consell en declaracions als mitjans de comunicació a Alacant, després d’assistir a la presentació de la campanya de promoció i dels serveis especials de Tram Alacant amb motiu dels Fogueres de Sant Joan.

Mazón ha explicat que dimarts que ve presidirà una reunió extraordinària de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) per a la signatura de l'”adjudicació històrica” de l’inici de les obres de l’Estació Central del TRAM d’Alacant, amb l’objectiu de “complir amb el compromís” d’engegar al setembre les obres de la infraestructura.

“Després de huit anys esperant que això poguera engegar-se, ho hem aconseguit i va a ser una altra gran notícia per a Alacant, per a la seua mobilitat, per a tota la província i de la intermovilidad en el seu sentit més ampli”, ha emfatitzat.

Mazón ha destacat que no tenien els terrenys i ara sí, a més del “futur” de l’espai, que “calia negociar-ho i calia reivindicar-ho, cosa que abans no es feia”, ha acusat. “Els terrenys són de la Comunitat Valenciana, són d’Alacant i al final de la construcció es quedaran a Alacant, que era un requisit molt important per a nosaltres”, ha afirmat.

“És una adjudicació històrica, perquè portem molt temps esperant. El famós mur entre Luceros i l’estació de Renfe, doncs bé, a uns els agrada posar murs i a uns altres els agrada derrocar-los”, ha recalcat.

El projecte de la Generalitat és crear un gran node intermodal on convergisquen els fluxos de llarg recorregut, el sistema TRAM i els serveis amb autobús urbans, metropolitans i interurbans. A més, l’objectiu és connectar amb l’aeroport a través de la variant de Torrellano i a poca distància de la terminal de creuers del Port d’Alacant.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios