Mazón critica que Compromís ‘es dedica a traure profit polític’ mentre el Consell treballa en la recuperació

VALÈNCIA, 3 (EUROPA PRESS)

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha recriminat que és “evident que Compromís es dedica a traure profit polític” mentre el Consell se centra a “reobrir el metre, pagar les ajudes i treballar en la reestructuració i la recuperació de la normalitat”.

Així s’ha pronunciat durant la seua visita al lloc de comandament provisional de Metrovalencia, preguntat per la proposició no de llei (PNL) registrada este dimarts per Compromís amb la qual esta coalició vol forçar a tots els diputats a posicionar-se sobre si el president de la Generaliat, Carlos Mazón, deu o no dimitir per la seua gestió de la dana del 29 d’octubre.

Sobre este tema, Mazón ha indicat que “cadascun de manera evident es dedica monogràfica i prioritàriament al que considera que és el seu major objectiu”. El seu, ha insistit, és “reobrir el metre, el de recuperar la normalitat, el de pagar les ajudes al més prompte possible”. “Som l’administració que més ràpid està treballant i anem a seguir incrementant-ho”, ha ressaltat.

“Jo em dedique a la recuperació. Jo em dedique a la mobilitat. Jo em dedique a restaurar la normalitat. Compromís es dedica a traure profit política. Cadascun és molt amo de fer el que vulga i haurà de respondre per això”, ha resolt.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.

El Consell dona llum verda a tres grans contractes sanitaris per més de 1.100 milions

El Consell autoritza tres grans contractes sanitaris per 1.106,8 milions per a neteja de centres, compra de medicaments i analítiques clíniques en La Fe, a més d'adaptar la normativa d'establiments de productes sanitaris.

El Consell obri la negociació per a aplicar la jornada de 35 hores a partir de 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària. Sindicats com a CCOO i UGT reclamen concreció, homogeneïtat i més rapidesa en Sanitat.