13.8 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Mazón critica que Compromís ‘es dedica a traure profit polític’ mentre el Consell treballa en la recuperació

VALÈNCIA, 3 (EUROPA PRESS)

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha recriminat que és “evident que Compromís es dedica a traure profit polític” mentre el Consell se centra a “reobrir el metre, pagar les ajudes i treballar en la reestructuració i la recuperació de la normalitat”.

Així s’ha pronunciat durant la seua visita al lloc de comandament provisional de Metrovalencia, preguntat per la proposició no de llei (PNL) registrada este dimarts per Compromís amb la qual esta coalició vol forçar a tots els diputats a posicionar-se sobre si el president de la Generaliat, Carlos Mazón, deu o no dimitir per la seua gestió de la dana del 29 d’octubre.

Sobre este tema, Mazón ha indicat que “cadascun de manera evident es dedica monogràfica i prioritàriament al que considera que és el seu major objectiu”. El seu, ha insistit, és “reobrir el metre, el de recuperar la normalitat, el de pagar les ajudes al més prompte possible”. “Som l’administració que més ràpid està treballant i anem a seguir incrementant-ho”, ha ressaltat.

“Jo em dedique a la recuperació. Jo em dedique a la mobilitat. Jo em dedique a restaurar la normalitat. Compromís es dedica a traure profit política. Cadascun és molt amo de fer el que vulga i haurà de respondre per això”, ha resolt.

Últimes notícies

Ajornada la compareixença en el Congrés d’Emilio Argüeso per baixa mèdica

La compareixença d'Emilio Argüeso en la comissió del Congrés sobre la DANA de 2024, prevista per al 20 de gener, ha sigut ajornada per baixa mèdica. No hi ha nova data i també es retarda la de l'excap de gabinet de Carlos Mazón.

Tercer dia de busca del veler desaparegut entre Gandia i Guardamar

Salvament Marítim represa a l'alba la tercera jornada de rastreig del veler de 9 metres que va salpar de Gandia rumb a Guardamar; hui actuen un avió, llanxes i avisos a navegants

L’ermita de Vera ha celebrat la benedicció d’animals, una segona oportunitat de protecció

L'ermita de Vera ha acollit este diumenge la tradicional benedicció d'animals posterior a Sant Antoni, amb missa, balls regionals i rifa organitzada per veïns i agricultors.

Els presidents autonòmics del PP firmen la Declaració de Saragossa amb la seua proposta de finançament autonòmic

El PP ha firmat a Saragossa la Declaració de Saragossa amb la seua proposta de finançament autonòmic i ha escenificat unitat amb Feijóo. La formació ha rebutjat el pla del Govern, ha avisat que el derogarà si s'aprova i Feijóo donarà detalls del document en la seua intervenció.

Un ciclista ha sigut rescatat després d’una parada cardiorespiratòria en la senda de Xirau de Tibi

Un ciclista de 52 anys ha sigut reanimat i evacuat en helicòpter després de patir una parada cardiorespiratòria en la senda de Xirau, a Tibi. L'operació s'ha completat en poc més d'una hora.

Rescaten de matinada a un home en un penya-segat de Peníscola i l’evacuen a Reus

Un helicòpter de Salvament Marítim ha rescatat de matinada a un home amb contusions i hipotèrmia en un penya-segat de Peníscola. Va ser traslladat a Reus i des d'allí en ambulància a un hospital.

Emergències ha establit per a este dilluns l’alerta taronja per nevades a l’interior nord de Castelló

Emergències ha establit l'alerta taronja per nevades a l'interior nord de Castelló per a este dilluns, amb fins a 20 cm per damunt de 1.200-1.300 metres des de les 18.00. També hi haurà avisos grocs per pluges en el litoral nord de Castelló i per mala mar en la costa nord d'Alacant.

Foyth després del 0-2 davant el Betis: ‘Esta derrota no ha de canviar res’

El defensa del Vila-real va assumir la mala actuació en el 0-2 davant el Betis, va demanar autocrítica i equilibri i va posar el focus a reaccionar davant Ajax i Reial Madrid.