Mazón critica que Compromís ‘es dedica a traure profit polític’ mentre el Consell treballa en la recuperació

VALÈNCIA, 3 (EUROPA PRESS)

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha recriminat que és «evident que Compromís es dedica a traure profit polític» mentre el Consell se centra a «reobrir el metre, pagar les ajudes i treballar en la reestructuració i la recuperació de la normalitat».

Així s’ha pronunciat durant la seua visita al lloc de comandament provisional de Metrovalencia, preguntat per la proposició no de llei (PNL) registrada este dimarts per Compromís amb la qual esta coalició vol forçar a tots els diputats a posicionar-se sobre si el president de la Generaliat, Carlos Mazón, deu o no dimitir per la seua gestió de la dana del 29 d’octubre.

Sobre este tema, Mazón ha indicat que «cadascun de manera evident es dedica monogràfica i prioritàriament al que considera que és el seu major objectiu». El seu, ha insistit, és «reobrir el metre, el de recuperar la normalitat, el de pagar les ajudes al més prompte possible». «Som l’administració que més ràpid està treballant i anem a seguir incrementant-ho», ha ressaltat.

«Jo em dedique a la recuperació. Jo em dedique a la mobilitat. Jo em dedique a restaurar la normalitat. Compromís es dedica a traure profit política. Cadascun és molt amo de fer el que vulga i haurà de respondre per això», ha resolt.

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.