Mazón critica que Compromís ‘es dedica a traure profit polític’ mentre el Consell treballa en la recuperació

VALÈNCIA, 3 (EUROPA PRESS)

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha recriminat que és “evident que Compromís es dedica a traure profit polític” mentre el Consell se centra a “reobrir el metre, pagar les ajudes i treballar en la reestructuració i la recuperació de la normalitat”.

Així s’ha pronunciat durant la seua visita al lloc de comandament provisional de Metrovalencia, preguntat per la proposició no de llei (PNL) registrada este dimarts per Compromís amb la qual esta coalició vol forçar a tots els diputats a posicionar-se sobre si el president de la Generaliat, Carlos Mazón, deu o no dimitir per la seua gestió de la dana del 29 d’octubre.

Sobre este tema, Mazón ha indicat que “cadascun de manera evident es dedica monogràfica i prioritàriament al que considera que és el seu major objectiu”. El seu, ha insistit, és “reobrir el metre, el de recuperar la normalitat, el de pagar les ajudes al més prompte possible”. “Som l’administració que més ràpid està treballant i anem a seguir incrementant-ho”, ha ressaltat.

“Jo em dedique a la recuperació. Jo em dedique a la mobilitat. Jo em dedique a restaurar la normalitat. Compromís es dedica a traure profit política. Cadascun és molt amo de fer el que vulga i haurà de respondre per això”, ha resolt.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Vila-real assalta San Mamés i agreuja la crisi de l’Athletic

El Vila-real s'imposa 1-2 en San Mamés amb gols de Cardona i Alfon i aprofundix en els dubtes d'un Athletic sense reacció, que només retalla al final amb Guruzeta.

Logronyo tanca un cap de setmana de cultura valenciana amb la crema d’una falla dedicada al vi Rioja

La crema d'una falla al·legòrica al vi de Rioja posa fi a Logronyo a un intens cap de setmana de cultura valenciana, amb mascletaes, desfilades i milers d'assistents.

Marcelino valora el triomf en San Mamés: juguem un partit molt complet

Marcelino destaca la mentalitat, l'encert en moments clau i l'actuació de Gerard Moreno com a claus del 1-2 del Vila-real davant l'Athletic en San Mamés.

Valverde lamenta la derrota davant el Vila-real i un ambient en San Mamés més tibant de l’esperat

Ernesto Valverde reconeix que la derrota de l'Athletic davant el Vila-real no va ser el partit esperat i admet un ambient tibant en San Mamés, marcat per la urgència de punts i la pressió de l'afició.

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.