Mazón i Núñez es reuniran el dimarts amb representants sindicals de bombers forestals per a definir el seu futur

El president de la Generalitat Valenciana, Carlos Mazón, i la consellera de Justícia i Interior, Elisa Núñez, han anunciat que dimarts que ve, 23 d’abril, es reuniran amb els representants sindicals dels bombers forestals de la Societat Valenciana de Gestió Integral de Serveis d’Emergències (SGISE) per a acabar de definir el futur d’este servei “possibilitant la seguretat i l’estabilitat dels seus treballadors en un marc laboral seriós i rigorós”, segons ha avançat la Generalitat.

Així ho han acordat el president de la Generalitat i la consellera de Justícia i Interior en una reunió de treball mantinguda este dimecres per a avançar en les solucions relacionades amb la gestió de SGISE.

En este sentit, Núñez ha indicat: “Fa mesos que estem en contacte permanent amb els representants dels treballadors, treballant en un pla estratègic que continga els elements essencials per a garantir la viabilitat del servei de bombers forestals”.

I ha afegit: “Hem estudiat totes les alternatives possibles per a arreglar el desastre que va deixar el govern del Botànic: una empresa sense estructura, unes plantilles incompletes amb centenars de demandes de treballadors, uns mitjos materials antiquíssims i el manteniment dels quals es paga a preu d’or, o unes bases i instal·lacions indignes en tota la geografia de la Comunitat Valenciana”. Segons ha afirmat Núñez, estos problemes “no són nous, sinó que venen de llarg”, ha postil·lat.

Així mateix, el Consell ha volgut reafirmar el seu “compromís” amb els bombers forestals, així com la seua “determinació” per a “revertir els problemes que arrossega un model operatiu caduc, amb nombroses disfuncionalitats que han de ser solucionades per a protegir l’interès general dels alacantins, castellonencs i valencians, així com el valuós patrimoni natural de la Comunitat”, ha puntualitzat Nuñez.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.