Mazón i Núñez es reuniran el dimarts amb representants sindicals de bombers forestals per a definir el seu futur

El president de la Generalitat Valenciana, Carlos Mazón, i la consellera de Justícia i Interior, Elisa Núñez, han anunciat que dimarts que ve, 23 d’abril, es reuniran amb els representants sindicals dels bombers forestals de la Societat Valenciana de Gestió Integral de Serveis d’Emergències (SGISE) per a acabar de definir el futur d’este servei «possibilitant la seguretat i l’estabilitat dels seus treballadors en un marc laboral seriós i rigorós», segons ha avançat la Generalitat.

Així ho han acordat el president de la Generalitat i la consellera de Justícia i Interior en una reunió de treball mantinguda este dimecres per a avançar en les solucions relacionades amb la gestió de SGISE.

En este sentit, Núñez ha indicat: «Fa mesos que estem en contacte permanent amb els representants dels treballadors, treballant en un pla estratègic que continga els elements essencials per a garantir la viabilitat del servei de bombers forestals».

I ha afegit: «Hem estudiat totes les alternatives possibles per a arreglar el desastre que va deixar el govern del Botànic: una empresa sense estructura, unes plantilles incompletes amb centenars de demandes de treballadors, uns mitjos materials antiquíssims i el manteniment dels quals es paga a preu d’or, o unes bases i instal·lacions indignes en tota la geografia de la Comunitat Valenciana». Segons ha afirmat Núñez, estos problemes «no són nous, sinó que venen de llarg», ha postil·lat.

Així mateix, el Consell ha volgut reafirmar el seu «compromís» amb els bombers forestals, així com la seua «determinació» per a «revertir els problemes que arrossega un model operatiu caduc, amb nombroses disfuncionalitats que han de ser solucionades per a protegir l’interès general dels alacantins, castellonencs i valencians, així com el valuós patrimoni natural de la Comunitat», ha puntualitzat Nuñez.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.