Mazón i Núñez es reuniran el dimarts amb representants sindicals de bombers forestals per a definir el seu futur

El president de la Generalitat Valenciana, Carlos Mazón, i la consellera de Justícia i Interior, Elisa Núñez, han anunciat que dimarts que ve, 23 d’abril, es reuniran amb els representants sindicals dels bombers forestals de la Societat Valenciana de Gestió Integral de Serveis d’Emergències (SGISE) per a acabar de definir el futur d’este servei “possibilitant la seguretat i l’estabilitat dels seus treballadors en un marc laboral seriós i rigorós”, segons ha avançat la Generalitat.

Així ho han acordat el president de la Generalitat i la consellera de Justícia i Interior en una reunió de treball mantinguda este dimecres per a avançar en les solucions relacionades amb la gestió de SGISE.

En este sentit, Núñez ha indicat: “Fa mesos que estem en contacte permanent amb els representants dels treballadors, treballant en un pla estratègic que continga els elements essencials per a garantir la viabilitat del servei de bombers forestals”.

I ha afegit: “Hem estudiat totes les alternatives possibles per a arreglar el desastre que va deixar el govern del Botànic: una empresa sense estructura, unes plantilles incompletes amb centenars de demandes de treballadors, uns mitjos materials antiquíssims i el manteniment dels quals es paga a preu d’or, o unes bases i instal·lacions indignes en tota la geografia de la Comunitat Valenciana”. Segons ha afirmat Núñez, estos problemes “no són nous, sinó que venen de llarg”, ha postil·lat.

Així mateix, el Consell ha volgut reafirmar el seu “compromís” amb els bombers forestals, així com la seua “determinació” per a “revertir els problemes que arrossega un model operatiu caduc, amb nombroses disfuncionalitats que han de ser solucionades per a protegir l’interès general dels alacantins, castellonencs i valencians, així com el valuós patrimoni natural de la Comunitat”, ha puntualitzat Nuñez.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat posarà llançadores d’Albal a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat reforçarà Metrobús i posarà en marxa llançadores entre Albal, Torrent Avinguda i La Torre per a connectar als viatgers de Rodalia durant les mascletaes. El servici cobrirà la franja en la qual els trens només arribaran fins a Albal, amb eixides aproximades de 13.10 a 14.40.

València demana concretar les mesures per a portar C-1 i C-2 de Rodalia a l’Estació del Nord

València s'ha mostrat disposada a estudiar que les línies C-1 i C-2 de Rodalia arriben a l'Estació del Nord, però ha exigit mesures concretes i un informe del CNP. El Consistori ha recordat els 105 atesos de l'any passat i ha demanat reunions tècniques encara no celebrades.

Tellado acusa a Sánchez de centrar-se en les misèries del seu Govern i no donar mesures davant la guerra

El secretari general del PP ha retret al Govern la seua tardança davant el conflicte a Orient Mitjà i ha detallat un paquet fiscal i energètic per a contindre preus.

PP lamenta la polèmica i PSPV demana garanties per l’accés amb tren a València en la mascletà

La interrupció parcial de l'accés de Rodalia a l'Estació del Nord per la mascletà ha deslligat retrets entre Govern i Ajuntament. PP, PSPV, Compromís i Vox han fixat posicions i reclamen solucions sense renunciar a la seguretat.

Alabés i Vila-real es juguen permanència i Champions en el debut de Quique Sánchez Flores

Mendizorroza obri la jornada 28 amb un dol d'objectius oposats: l'Alabés busca oxigen per a la salvació i el Vila-real vol afermar-se en la zona Champions.

Bernabé proposa que les línies C-1 i C-2 de Rodalia arriben a l’Estació del Nord de València

Pilar Bernabé ha oferit que Renfe habilite l'arribada de les línies C-1 i C-2 a València Nord si l'Ajuntament el recolza tècnicament. Defén un operatiu ja provat amb eixides per Bailèn i Alacant i una reducció d'afluència en hores crítiques.

L’aeroport d’Alacant bat rècord al febrer amb 1,2 milions de passatgers i 8.002 vols

La terminal d'Alacant-Elx Miguel Hernández va registrar una mica més de 1,2 milions de viatgers al febrer (+5,3% interanual) i una xifra històrica de 8.002 operacions. L'internacional va créixer un 7,3% i va compensar la caiguda del 7,5% del trànsit nacional

Agricultura ha invertit 26,4 milions a Chiva pels danys de la dana

El Ministeri d'Agricultura ha destinat 26,4 milions a Chiva entre ajudes directes i obres per a recuperar vivers, regadius, parcel·les i camins danyats per la dana. Les actuacions continuen en marxa i la xifra final d'inversió pot augmentar.