Mazón i Núñez es reuniran el dimarts amb representants sindicals de bombers forestals per a definir el seu futur

El president de la Generalitat Valenciana, Carlos Mazón, i la consellera de Justícia i Interior, Elisa Núñez, han anunciat que dimarts que ve, 23 d’abril, es reuniran amb els representants sindicals dels bombers forestals de la Societat Valenciana de Gestió Integral de Serveis d’Emergències (SGISE) per a acabar de definir el futur d’este servei «possibilitant la seguretat i l’estabilitat dels seus treballadors en un marc laboral seriós i rigorós», segons ha avançat la Generalitat.

Així ho han acordat el president de la Generalitat i la consellera de Justícia i Interior en una reunió de treball mantinguda este dimecres per a avançar en les solucions relacionades amb la gestió de SGISE.

En este sentit, Núñez ha indicat: «Fa mesos que estem en contacte permanent amb els representants dels treballadors, treballant en un pla estratègic que continga els elements essencials per a garantir la viabilitat del servei de bombers forestals».

I ha afegit: «Hem estudiat totes les alternatives possibles per a arreglar el desastre que va deixar el govern del Botànic: una empresa sense estructura, unes plantilles incompletes amb centenars de demandes de treballadors, uns mitjos materials antiquíssims i el manteniment dels quals es paga a preu d’or, o unes bases i instal·lacions indignes en tota la geografia de la Comunitat Valenciana». Segons ha afirmat Núñez, estos problemes «no són nous, sinó que venen de llarg», ha postil·lat.

Així mateix, el Consell ha volgut reafirmar el seu «compromís» amb els bombers forestals, així com la seua «determinació» per a «revertir els problemes que arrossega un model operatiu caduc, amb nombroses disfuncionalitats que han de ser solucionades per a protegir l’interès general dels alacantins, castellonencs i valencians, així com el valuós patrimoni natural de la Comunitat», ha puntualitzat Nuñez.

Últimes notícies

CSIF reclama més professors en Educació i qualifica d’insuficient l’augment de 5.000 places

CSIF ha considerat insuficient la proposta de la Conselleria d’Educació d’incrementar 5.000 places en quatre cursos i ha reclamat més docents i la seua incorporació més ràpida per a reduir ràtios i millorar l’atenció educativa.

Quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat: així està la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana és la quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat, amb 29.085 treballadors que compatibilitzen el seu negoci amb una faena assalariada, segons UPTA.

Les màximes freguen els 40 °C a Xixona en l’inici de la tercera ona de calor

La tercera ona de calor de l’estiu ha deixat quasi 40 °C a Xixona i ha activat l’avís taronja per al migdia a l’interior de València i Alacant.

La Generalitat destina 49,26 milions a modernitzar 853 pimes industrials

Les ajudes Inpyme mobilitzaran 178 milions, mantindran 27.111 llocs de treball i permetran crear 1.023 ocupacions noves.

Foulquier continua al marge i pot perdre’s l’inici de la Lliga amb el Valencia

Dimitri Foulquier continua recuperant-se al marge del grup a Paterna, es perdrà el pròxim amistós contra l’Eldense i no té garantit arribar al debut de Lliga davant el Celta en Mestalla.

Ferit per arma de foc un home de 53 anys en un carrer de Castelló

Un home de 53 anys ha resultat ferit per arma de foc al carrer Maestro Bretón de Castelló i ha sigut traslladat al Hospital General, on ha sigut atés i ja ha rebut l’alta mèdica.

PSPV i Compromís exigixen que Pérez Llorca explique qui va pagar el seu viatge a la final del Mundial

PSPV i Compromís han demanat al president Juanfran Pérez Llorca que detalle qui va pagar el seu viatge i estada a Nova York per vore la final del Mundial de futbol, mentres PP i Vox resten importància a la polèmica destacant que no hi ha gasto públic.

Aemet activa avís taronja dijous a València i Alacant per temperatures de fins a 40 graus

La nova ona de calor, la tercera de l’estiu a la Comunitat Valenciana, tindrà el seu punt àlgid entre dimarts i divendres, amb avís taronja dijous a València i Alacant per màximes de fins a 40 graus i avís groc a l’interior de Castelló.