Mazón respecta la vaga, però critica a entitats del ‘planter’ convocant: ‘La ideologia a les aules s’ha acabat’

PSPV i Compromís mostren el seu suport a l’acció contra “la privatització i retallades” en Educació del “conseller més incompetent”

VALÈNCIA, 23 (EUROPA PRESS)

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha mostrat aquest dijous, en la sessió de control de Les Corts, el seu “total respecte a aquells que exerceixen el seu dret constitucional a la vaga” davant de l’aturada convocada en l’educació pública, i ha comentat: “Temps n’hi haurà per a veure el resultat”.

No obstant açò, posteriorment, en la seua resposta a Compromís, ha criticat a algunes de les entitats del “planter meravellós” d’entitats que convoquen la vaga d’Educació perquè en el seu nom apareix ‘Països Catalans’ o ‘País Valencià’. “Conclusió: la ideologia a les aules s’ha acabat i la llibertat avança”, ha resolt.

Per la seua banda, PSPV i Compromís han mostrat el seu suport a la vaga convocada per a hui pels sindicats STEPV, CCOO, UGT i COS (Coordinadora Obrera Sindical) i impulsada per la Plataforma en defensa de l’ensenyament públic contra “la privatizaicón i retallades” engegades pel “conseller més incompetent”.

Així, el síndic del PSPV, José Muñoz, ha recalcat que no és una vaga política com va apuntar el conseller del ram, Juan Antonio Rovira: “No és així, és una vaga contra les polítiques de privatització, de retallades i de segregació de xiquets”.

De la mateixa manera, el síndic de Compromís, Joan Baldoví, –el grup del qual ha penjat cartells de suport a la vaga en els seus escons– ha assenyalat que hui “milers de professors” s’han sumat a una vaga unitària contra la política del Consell i contra el “conseller més incompetent que ha tingut mai l’educació valenciana”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Una avaria en una grua col·lapsa la Pista de Silla i provoca 13 quilòmetres d’embossos cap a València

L'avaria d'una grua que treballava de nit en la Pista de Silla obliga a tallar l'eixida de València cap a Alacant i manté 13 quilòmetres de retencions d'entrada a la ciutat.

Ratxes de vent molt fort a Castelló i pujada de temperatures este dimecres en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dimecres intervals de núvols alts, pujada generalitzada de les temperatures i vent molt intens a Castelló, que podria registrar ratxes molt fortes durant la segona mitat del dia.

Avís taronja a l’interior de Castellon per ratxes de vent de mes de 100 km/h

Deu comunitats estan hui sota avisos per vent, onatge, pluja i neu, amb nivell taronja en Castellon per ratxes molt fortes i en Cataluna per ones de fins a 10 metres.

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.