Mediaset fitxa a Nagore Robles per a presentar un nou i sorprenent programa

 

Des que finalitzaren les emissions de ‘Mujeres i hombres i viceversa’ en Cuatro, poc més s’ha sabut de Nagore Robles. La col·laboradora més veterana del programa i que a base de molt d’esforç va aconseguir fer-se amb una cadira fixa, fins i tot convertint-se en presentadora quan la situació el requeria.

La parella de Sandra Barneda alternava el programa de l’amor amb col·laboracions en els debats dels ‘realitys’, on juntament amb Belén Rodríguez, Carmen Alcayde o Lydia Lozano han creat una manera de fer televisió i que les fa totalment úniques.

No obstant això, fa mesos que no sabem res d’ella, solament a través de les xarxes socials on sí que manté una certa activitat per les accions comercials que realitza i que entenem que són la seua principal font d’ingressos ara que no està apareixent en televisió. La veritat és que la cadena confia molt en ella, fins i tot en alguna ocasió li l’ha vista compartint sopars amb el president de Mediaset i que sempre s’ha mostrat molt pròxim també a Sandra Barneda.

Ara sembla que la col·laboradora estaria molt prop d’iniciar una nova aventura en televisió i en esta ocasió fent el salt definitiu com a presentadora i deixant per un temps de costat la seua tasca com a col·laboradora. Segons ha avançat el portal Yotele, Mediaset estaria preparant un projecte nou i que comptaria amb Robles com a mestra de cerimònies. A diferència d’altres formats este no s’emetrà a través de la televisió convencional i formarà part d’una de les noves grans apostes de Mediaset.

Nagore es posarà al capdavant d’un debat molt dinàmic i canyer sobre els temes més desenfadats de l’actualitat social. A més, no es descarta que puga incloure una tertúlia amb l’última hora de ‘Supervivientes’.

Segons la informació, el nou espai s’emetrà en directe en la matinada del dijous al divendres, aproximadament entre les 2.00 i les 3.00 hores. L’estrena podria ser esta mateixa setmana.
La gran novetat d’este nou format, que estarà produït per Buldog TV, és que només es podrà veure a través de la plataforma de pagament Mitele Plus, en el catàleg d’entreteniment del qual es compta ja amb el reality ‘Sol@s’.

 

Els aliats de Nagore

 

El programa està pensat per a atraure el públic més juvenil i per això els col·laboradors i tertulians de Nagore seran rostres que conviuen en les xarxes socials, instagramers i influencers de les xarxes que arrosseguen a un munt de seguidors i que ara es podrien convertir en fidels seguidors d’este espai tan trencador. L’arribada d’este nou format coincideix amb la cancel·lació dels resums diaris de Sofia Suescun de ‘Supervivents’ i que solament es podien seguir a través de Mitele plus.

Últimes notícies

Ortí defensa la neutralitat de la inspecció i es mostra oberta a un pacte educatiu després del PISA

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, ha reivindicat la neutralitat de la inspecció educativa, ha atribuït els mals resultats PISA a la LOMLOE i al Botànic i s’ha declarat disposada a un gran acord educatiu que vaja més enllà d’una legislatura.

El Consell resta importància al debat intern sobre Pérez Llorca i posa el focus en altres preocupacions

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha assegurat que la ciutadania està més preocupada per altres qüestions que per la candidatura de Juanfran Pérez Llorca a la presidència de la Generalitat, i ha defensat que arriba al debat de Política General en Les Corts amb tots els deures fets. També ha descartat acollir més menors migrants de Ceuta per la saturació dels centres valencians.

Les 35 hores setmanals en la Generalitat, més a prop: el Consell ratifica l’acord

El Consell ha ratificat l’acord de la Mesa Sectorial de Funció Pública que permet implantar la jornada general de 35 hores setmanals i la d’especial dedicació de 37,5 hores per al personal de l’Administració de la Generalitat.

La Generalitat podrà augmentar el deute en fins a 1.859 milions en 2026 per la dana

El Consell ha autoritzat que el deute de la Generalitat puga créixer fins a 1.859,7 milions en 2026 per finançar la recuperació de les zones afectades per la dana de 2024. L’operació està emmarcada en la Llei de Pressupostos de 2026 i en la normativa d’hisenda pública valenciana.

La nova Llei del Sòl busca retallar burocràcia i agilitzar l’urbanisme

El Consell ha aprovat el projecte de la nova Llei del Sòl de la Comunitat Valenciana, que simplifica tràmits, reforça la seguretat jurídica i protegeix el medi ambient, amb especial atenció a la vivenda protegida i als xicotets municipis.

Torrent lidera els supermercats més barats i impulsa la Comunitat Valenciana com la més econòmica

Torrent és la ciutat amb els supermercats més barats d’Espanya, seguida per Vila-real i Santa Pola, segons un estudi de l’OCU, que situa la Comunitat Valenciana i Múrcia com les autonomies més econòmiques per a fer la compra.

Cultura als Barris programa 123 activitats gratuïtes en 24 barris de València fins al 22 de novembre

Les activitats de Cultura als Barris 2026 s'han organitzat en quatre períodes, amb diferents barris com a escenari de la programació.

El Mercat Central de València reobri després de l’incendi amb 35 parades encara sense llum

El Mercat Central de València ha reobert este divendres després de l’incendi al soterrani amb desenes de parades sense llum, mentres s’investiguen les causes del foc en el quart de comptadors.