10.1 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Un menor de 15 anys posa fi a la vida de la seua família i comparteix les fotos en internet

Un adolescent de tan sols 15 anys ha assassinat a tots els membres de la seua família (pares i germana) i després va publicar la foto dels seus cadàvers en les xarxes socials abans de llevar-se la vida, segons han informat les autoritats locals. Ha succeït a Texas, els Estats Units.

Amenaces d’un tiroteig

Segons avança el mitjà ‘TooFab’, el dimecres a la nit, la policia va ser alertada sobre amenaces d’un tiroteig a l’escola. Diverses persones van informar que un individu havia pujat imatges a l’app de missatgeria ‘Discord’ de membres de la família que deia haver matat. També va afirmar que anava a continuar la matança en una escola pròxima.

Els investigadors van localitzar ràpidament al sospitós

Els agents dels Estats Units de seguida van localitzar al subjecte, William Quinze Colburn III, de 15 anys, en un aparcament en el comtat de Sant Patrici, just després de la 1 de la matinada del dijous.

Els agents de policia li van dir al jove que sortís de l’aparcament, però ell va fer cas omís. “Els agents van sentir un sol tret i el soroll sord d’una persona caient a terra. Es va ingressar a la caravana i immediatament es va descobrir l’escena gràfica compartida en les xarxes socials“, va dir la policia.

El jove de 15 anys volia seguir amb la matança en una escola

Quan van entrar a la caravana es van trobar amb quatre cadàvers, el del xiquet, que s’havia suïcidat, i el d’altres tres persones que van ser identificades com el pare del tirador, William Quinze Colburn Jr., de 63 anys; la seua mare de 53 anys Jana Colburn i la seua germana petita Emma Colburn, de 13 anys, a les quals hauria assassinat.

Finalment, però encara més important, apreciem el lloc web de les xarxes socials i els altres joves dins del grup on es va fer l’amenaça. Si no hagués estat per la seua ràpida acció i continu suport, bé podríem haver estat treballant en un esdeveniment encara més tràgic este matí“, va explicar la Policia sobre el succeït a Texas.

Advertiment

El menor havia advertit que continuaria la seua escalada mortal en una escola, però els investigadors no tenien proves d’on podria haver actuat el jove de 15 anys.

Últimes notícies

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.