Anuncios

La iniciativa Menudes Harmonies! comença el seu recorregut per diferents municipis valencians

 

L’àrea d’Educació de la Diputació de València ha dut a terme la iniciativa ‘Menudes Harmonies!‘, que dirigix Empar Folgado i ha començat des d’este dilluns a recórrer les localitats valencianes en les que es desenvolupen les activitats divulgatives previstes en el projecte com ara música, didàctica i història.

 

Este projecte ha sigut creat amb l’objectiu de donar a conèixer els drets dels menors, amb motiu del Dia Internacional dels Drets de la Infància i l’Adolescència que se celebra el 20 de novembre.

Anuncios

 

Aldaia ha sigut el primer municipi que ha acollit la performance musical teatralitzada a on dos personatges, Eglantyne Jebb i Pasqualet, relaten deu drets fonamentals dels xiquets i les xiquetes extrets dels 54 articles de la Convenció sobre els Drets del Xiquet.

 

Picanya, Meliana, Catarroja, Torrent i Burjassot són les altres poblacions en les que tindran lloc, durant tota la setmana, les activitats de Menudes Harmonies!

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.

El Consell suma 7 milions més en ajudes al lloguer per a afectats per la dana de 2024

El Consell amplia en set milions d'euros les ajudes al lloguer per als qui no poden usar la seua vivenda després de la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini fins a 2026.
Anuncios