Més de 200 conductors jutjats en gener per delictes contra la seguretat viària a la Comunitat Valenciana

Durant el mes de gener passat, l’Agrupació de Trànsit de la Guàrdia Civil a la Comunitat Valenciana va posar a disposició judicial com a presumptes autors de delictes contra la seguretat viària, un total de 209 conductors: 59 per conduir sense permís o llicència, 135 per fer-ho sota els efectes de begudes alcohòliques, 7 per conducció temerària, 1 per abandó del punt de l’accident, 2 per excés de velocitat i 5 per conduir amb presència de drogues en l’organisme.

Per províncies, en la de València es va actuar contra 28 conductors per mancar de permís o llicència, 73 per conduir sota els efectes de l’alcohol, 2 per conducció temerària i 2 per conduir amb presència de drogues en l’organisme.

En la de Castelló, es va actuar contra 5 conductors per mancar de permís o llicència, 15 conductors per conduir sota els efectes de l’alcohol, 1 per conduir amb presència de drogues en l’organisme i 1 per conducció temerària.

Finalment, a la província d’Alacant, 26 per mancar de permís o llicència, 47 per conduir sota els efectes de l’alcohol, 4 per conducció temerària, 2 per excés de velocitat i 1 per conduir amb drogues en l’organisme.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA cita com a testimonis a comandaments i empleats d’FGV

La instructora ha cridat a declarar a responsables del lloc d'FGV a Paiporta i a un coordinador de seguretat. També ha demanat confirmar si va haver-hi instruccions d'Emergències entre el 24 i el 29 d'octubre de 2024.

Tellado resta importància al congrés del PPCV i prioritza la gestió de la DANA

El secretari general del PP ha assegurat que el partit està centrat en governar i a atendre els efectes de la DANA, i que el congrés del PPCV no és una prioritat per a la ciutadania.

Tellado refreda el debat sobre el congrés del PPCV i posa el focus a governar

Miguel Tellado ha sostingut que el PP està centrat en governar i a atendre els problemes derivats de la DANA. Ha restat importància al calendari del congrés del PPCV.

PSPV i Compromís exigixen a Massó explicacions per un assessor que treballaria per a Vox a Múrcia

PSPV i Compromís han demanat a la presidenta de Les Corts, Plans Massó, que aclarisca la situació d'un assessor contractat que, segons s'ha publicat, operaria per a Vox a Múrcia. Presidència ha defés que el treballador assessora en comunicació.

La Policia busca a l’autor dels trets que han matat a un home a Alacant

La Policia Nacional continua la busca del responsable dels tirs que anit van posar fi a la vida d'un home de 59 anys en el barri del Pla. La investigació continua oberta i no es descarta una bala perduda en un tiroteig pròxim.

Dos detinguts a Torrevieja amb un cotxe robat al Regne Unit i un ferit en intentar fugir

Dos lituans de 32 i 36 anys han sigut detinguts a Torrevieja a bord d'un vehicle d'alta gamma robat al Regne Unit. El copilot, amb una orde europea de detenció, va resultar ferit en intentar escapar.

La Policia Nacional reforça la seguretat de les Falles amb VIPA 6×6 i control antidrons

La Policia Nacional desplega un operatiu especial per a les Falles 2026 amb reforços i tecnologia per a vigilar aglomeracions i neutralitzar drons. El pla suma 6.000 efectius entre forces estatals i Policia Local.

La Generalitat posarà llançadores d’Albal a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat reforçarà Metrobús i posarà en marxa llançadores entre Albal, Torrent Avinguda i La Torre per a connectar als viatgers de Rodalia durant les mascletaes. El servici cobrirà la franja en la qual els trens només arribaran fins a Albal, amb eixides aproximades de 13.10 a 14.40.