Més de 300 persones treballen en el dispositiu especial de RTVE per al Benidorm Fest 2025

MADRID/ALACANT, 21 (EUROPA PRESS)

Més de 300 persones treballen en el dispositiu especial que RTVE ha engegat per a la celebració de la quarta edició del Benidorm Fest, els primers assajos del qual comencen este dimarts al Palau d’Esports l’Illa de Benidorm.

Segons ha detallat la Corporació, 33 persones són tècnics que operaran les quatre unitats mòbils que s’utilitzaran per a la retransmissió. Entre elles es troba la tipus F, la unitat mòbil més completa que disposa RTVE i configurada per a un total de 18 càmeres. Esta unitat també es va utilitzar a Eurovisió Junior 2024 a Madrid el passat mes de novembre.

Respecte a les càmeres que s’utilitzaran en les tres gales, ha detallat que figuren diverses robotitzades, quatre caps calents, una railcam que recorrerà tot el perímetre de l’escenari, una càmera zenital, dues steadycam, per a assegurar una mobilitat total en l’escenari, i una cablecam, la mateixa que es va utilitzar en Eurovisió Junior a Madrid i que proporcionarà impressionants imatges aèries. D’altra banda, amb 5.000 metres de cablejat, s’han instal·lat uns 500 aparells d’il·luminació i sis generadors.

Després de deu dies de muntatge, l’escenari del festival ja està llest. Com a novetat, enguany l’escenari principal és triangular. Té quasi 30 metres d’ample i compta amb una gran pantalla triangular en el sòl de 20 metres de longitud. “Hem obert l’escenari perquè done sensació de més amplitud i que el públic estiga més integrat”, ha afirmat Ana María Bordas, codirectora del Benidorm Fest.

L’estructura té dos accessos laterals formats per dos grans escales i el pic del triangle queda situat cap al públic. El frontal de l’escenari està format per una estructura de costat al costat del pavelló, ocupant pràcticament tot l’ample del recinte. En la part central, està instal·lada una pantalla vertical de grans dimensions que és, de nou, de forma triangular.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.