Més de 400 castellonencs celebraran el dissabte el dia del veí al Palau de la Festa

CASTELLÓ, 11 (EUROPA PRESS)-

La ciutat de Castelló va celebrar ahir el Consell Municipal de Participació Ciutadana en el saló de plens de l’Ajuntament, on, entre altres assumptes, es va tractar la celebració del Dia del Veí que tindrà lloc dissabte que ve al Palau de la Festa, on s’espera l’assistència de més de 400 persones.

L’edil de Participació Ciutadana a l’Ajuntament de Castelló, Paco Cabañero, ha destacat que s’ha recuperat la celebració del dia del veí “per a posar en valor la labor diària d’estes associacions i col·lectius que treballen de forma totalment desinteressada en pro de la ciutat”. “Gràcies a ells Castelló és una ciutat plena de vida en tots i cadascun dels barris i este esdeveniment és una forma d’agrair i visibilitzar tot este treball”, ha dit.

Així doncs, fins a 45 són els col·lectius veïnals de Castelló que estaran representats i que instal·laran una sèrie de stands informatius que se situaran a l’interior del Palau i en els quals es veurà una mostra de les seues iniciatives i activitats. Posteriorment la Banda Municipal oferirà un concert i culminarà la jornada amb un multitudinari menjar de germanor.

Cabañero ha agraït la implicació i el treball de totes les associacions i ha destacat que “és molt important la labor que es realitza des de tots els col·lectius veïnals”. “Castelló compta amb un ampli teixit associatiu i per la nostra banda volem deixar patent que este govern seguirà posant tots els mitjans a la seua disposició per a fomentar la participació ciutadana i la presa de decisions sobre assumptes importants de la ciutat”, ha afegit.

SESSIÓ DEL CONSELL MUNICIPAL

En un altre ordre d’assumptes el Consell Municipal de Participació Ciutadana va tractar altres temes com l’engegada del grup de treball d’Urbanisme i Infraestructures. L’edil ha indicat que “és el segon grup de treball que s’engega ja que el de ciutadania i participació va ser el primer i ara falta que es presente un tercer grup que tractarà les àrees d’Innovació i Impuls econòmic”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Badio i Moore lideren al València Basket davant el Zalgiris (91-87)

El València Basket va derrotar 91-87 al Zalgiris amb una defensa clau de Badio i les penetracions de Moore. Va aconseguir la seua 20a victòria en Eurolliga i es consolida segon.

91-87: Badio i Moore tiren del València Basket per a deixar arrere al Zalgiris

València Basket es va imposar 91-87 a Zalgiris Kaunas amb una defensa clau de Papi Badio i les penetracions de Omari Moore. És la 20a victòria i reforça el segon lloc.

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.