Més de 400 castellonencs celebraran el dissabte el dia del veí al Palau de la Festa

CASTELLÓ, 11 (EUROPA PRESS)-

La ciutat de Castelló va celebrar ahir el Consell Municipal de Participació Ciutadana en el saló de plens de l’Ajuntament, on, entre altres assumptes, es va tractar la celebració del Dia del Veí que tindrà lloc dissabte que ve al Palau de la Festa, on s’espera l’assistència de més de 400 persones.

L’edil de Participació Ciutadana a l’Ajuntament de Castelló, Paco Cabañero, ha destacat que s’ha recuperat la celebració del dia del veí «per a posar en valor la labor diària d’estes associacions i col·lectius que treballen de forma totalment desinteressada en pro de la ciutat». «Gràcies a ells Castelló és una ciutat plena de vida en tots i cadascun dels barris i este esdeveniment és una forma d’agrair i visibilitzar tot este treball», ha dit.

Així doncs, fins a 45 són els col·lectius veïnals de Castelló que estaran representats i que instal·laran una sèrie de stands informatius que se situaran a l’interior del Palau i en els quals es veurà una mostra de les seues iniciatives i activitats. Posteriorment la Banda Municipal oferirà un concert i culminarà la jornada amb un multitudinari menjar de germanor.

Cabañero ha agraït la implicació i el treball de totes les associacions i ha destacat que «és molt important la labor que es realitza des de tots els col·lectius veïnals». «Castelló compta amb un ampli teixit associatiu i per la nostra banda volem deixar patent que este govern seguirà posant tots els mitjans a la seua disposició per a fomentar la participació ciutadana i la presa de decisions sobre assumptes importants de la ciutat», ha afegit.

SESSIÓ DEL CONSELL MUNICIPAL

En un altre ordre d’assumptes el Consell Municipal de Participació Ciutadana va tractar altres temes com l’engegada del grup de treball d’Urbanisme i Infraestructures. L’edil ha indicat que «és el segon grup de treball que s’engega ja que el de ciutadania i participació va ser el primer i ara falta que es presente un tercer grup que tractarà les àrees d’Innovació i Impuls econòmic».

Últimes notícies

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.
FILMOTECA D'ESTIU