17.1 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Més de 400 castellonencs celebraran el dissabte el dia del veí al Palau de la Festa

CASTELLÓ, 11 (EUROPA PRESS)-

La ciutat de Castelló va celebrar ahir el Consell Municipal de Participació Ciutadana en el saló de plens de l’Ajuntament, on, entre altres assumptes, es va tractar la celebració del Dia del Veí que tindrà lloc dissabte que ve al Palau de la Festa, on s’espera l’assistència de més de 400 persones.

L’edil de Participació Ciutadana a l’Ajuntament de Castelló, Paco Cabañero, ha destacat que s’ha recuperat la celebració del dia del veí “per a posar en valor la labor diària d’estes associacions i col·lectius que treballen de forma totalment desinteressada en pro de la ciutat”. “Gràcies a ells Castelló és una ciutat plena de vida en tots i cadascun dels barris i este esdeveniment és una forma d’agrair i visibilitzar tot este treball”, ha dit.

Així doncs, fins a 45 són els col·lectius veïnals de Castelló que estaran representats i que instal·laran una sèrie de stands informatius que se situaran a l’interior del Palau i en els quals es veurà una mostra de les seues iniciatives i activitats. Posteriorment la Banda Municipal oferirà un concert i culminarà la jornada amb un multitudinari menjar de germanor.

Cabañero ha agraït la implicació i el treball de totes les associacions i ha destacat que “és molt important la labor que es realitza des de tots els col·lectius veïnals”. “Castelló compta amb un ampli teixit associatiu i per la nostra banda volem deixar patent que este govern seguirà posant tots els mitjans a la seua disposició per a fomentar la participació ciutadana i la presa de decisions sobre assumptes importants de la ciutat”, ha afegit.

SESSIÓ DEL CONSELL MUNICIPAL

En un altre ordre d’assumptes el Consell Municipal de Participació Ciutadana va tractar altres temes com l’engegada del grup de treball d’Urbanisme i Infraestructures. L’edil ha indicat que “és el segon grup de treball que s’engega ja que el de ciutadania i participació va ser el primer i ara falta que es presente un tercer grup que tractarà les àrees d’Innovació i Impuls econòmic”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Roig Arena vibra en la seua primera final de Copa del Rei i ja mira a 2027

Amb més de quinze mil espectadors, el Roig Arena va vibrar amb la final entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. El recinte va tancar la seua primera Copa i el torneig tornarà en 2027.

Detenen als pares de l’acusat de matar al seu veí a Benimàmet

La Policia Nacional ha arrestat als progenitors del presumpte agressor de Benimàmet per a prendre'ls declaració i aclarir si van tindre implicació en el crim. L'homicidi s'ha produït després de l'avís d'una veïna per sorolls en una vivenda del carrer Gavarda.

Felip VI visita el Roig Arena abans d’assistir a la final de la Copa del Rei

Felip VI va visitar el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. Va arribar amb antelació i va ser rebut per autoritats.

El Barcelona va recuperar el lideratge amb un 3-0 al Llevant

L'equip de Hansi Flic va aprofitar la punxada blanca a Pamplona i va firmar un 3-0 amb gols de Bernal, De Jong i Fermín per a tornar al cim de LaLiga.

Felip VI recorre el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei

El rei va visitar el Roig Arena, seu de la Copa del Rei des del dijous, i va arribar 40 minuts abans del duel entre el Reial Madrid i el Kosner Baskonia. La presència institucional va subratllar la rellevància de l'esdeveniment i del nou recinte valencià.

Felip VI visita el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei

Felip VI va visitar el Roig Arena de València abans d'assistir a la final de la Copa del Rei entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. La presència del monarca va reforçar el tancament d'un torneig que el recinte va acollir des del dijous.

Carlos Álvarez lamenta el 3-0 davant el Barcelona: ‘L’equip competix però no ens dona de moment’

Carlos Álvarez ha assumit després del 3-0 davant el Barcelona que el Llevant competix però no aconseguix transformar-lo en punts. Confia a reaccionar davant rivals directes.

3-0: el Barcelona va recuperar el lideratge amb autoritat

El Barcelona va aprofitar l'ensopegada del Reial Madrid a Pamplona i va recuperar el lideratge amb un 3-0 al Llevant. Van marcar Bernal, De Jong i Fermín López.