Temps de ple estiu este dimarts amb ambient calorós

El sol i la calor típica d'estiu seran els protagonistes de la setmana

Sol i calor d’estiu este dimarts | Pili Rius

 

Al llarg del cap de setmana, la tranquil·litat i la bonança han retornat al territori valencià i també a la regió mediterrània, a on encara les conseqüències de la gota freda estan ben presents. De fet, amb registres històrics de pluges, costarà que en estos punts tan danyats retornen a la situació normal. Per sort, de moment, s’esperen uns dies de poc moviment meteorològic.

 

Per tant, després d’un dilluns amb el predomini de l’ambient solejat i amb el permís d’alguns arruixons en punts de l’interior i els seus conseqüents núvols, sobretot en Castelló, este dimarts s’espera un dia prou similar.

 

El sol serà el clar protagonista en tot el territori i durant tota la jornada. Només l’arribada d’alguns núvols més numerosos i compactes per la vesprada farà que el cel estiga mig ennuvolat. De pluja, no se n’espera, i si n’hi haguera, seria cap a les zones de muntanya de l’interior de València i de Castelló, límit fronterer amb la serralada Ibèrica. Serien alguns arruixons de vesprada que deixarien poca pluja amb alguna tempesta espontània.

 

Mapa de previsió per a este dimarts

Mapa de previsió per a este dimarts | AEMET

 

Temperatures més altes

Les temperatures nocturnes es mantindran sense grans canvis. Seguiran els termòmetres prop dels 15º i 20º de manera generalitzada, amb les temperatures més altes en la costa. Tot i això, en punts de l’interior i de muntanya, a primeres hores del matí, la temperatura serà relativament fresqueta.

 

Ara bé, al migdia, les temperatures seran encara més altes amb ambient que serà plenament d’estiu. S’espera que els termòmetres pugen en tot el territori, però sobretot en les comarques interiors del centre. Este ascens general serà al voltant de 2º respecte a este dilluns, mentres que en les comarques interiors podrà pujar entre 3º i 4º, amb un ambient calorós per a l’època de l’any.

 

Temperatures màximes previstes per aquest dimarts

Temperatures màximes previstes per este dimarts | aemet

 

Les màximes es mouran entre els 25º i 30º de manera generalitzada. I és que este dimarts, una massa d’aire càlida afectarà a tot el sector mediterrani deixant unes temperatures que es trobaran entre 2º i 4º més altes per a este moment de l’any. I tot pareix indicar que encara seguirà d’esta manera uns dies més, fent allargar el màxim l’estiu.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.