Temps de ple estiu este dimarts amb ambient calorós

El sol i la calor típica d'estiu seran els protagonistes de la setmana

Sol i calor d’estiu este dimarts | Pili Rius

 

Al llarg del cap de setmana, la tranquil·litat i la bonança han retornat al territori valencià i també a la regió mediterrània, a on encara les conseqüències de la gota freda estan ben presents. De fet, amb registres històrics de pluges, costarà que en estos punts tan danyats retornen a la situació normal. Per sort, de moment, s’esperen uns dies de poc moviment meteorològic.

 

Per tant, després d’un dilluns amb el predomini de l’ambient solejat i amb el permís d’alguns arruixons en punts de l’interior i els seus conseqüents núvols, sobretot en Castelló, este dimarts s’espera un dia prou similar.

 

El sol serà el clar protagonista en tot el territori i durant tota la jornada. Només l’arribada d’alguns núvols més numerosos i compactes per la vesprada farà que el cel estiga mig ennuvolat. De pluja, no se n’espera, i si n’hi haguera, seria cap a les zones de muntanya de l’interior de València i de Castelló, límit fronterer amb la serralada Ibèrica. Serien alguns arruixons de vesprada que deixarien poca pluja amb alguna tempesta espontània.

 

Mapa de previsió per a este dimarts

Mapa de previsió per a este dimarts | AEMET

 

Temperatures més altes

Les temperatures nocturnes es mantindran sense grans canvis. Seguiran els termòmetres prop dels 15º i 20º de manera generalitzada, amb les temperatures més altes en la costa. Tot i això, en punts de l’interior i de muntanya, a primeres hores del matí, la temperatura serà relativament fresqueta.

 

Ara bé, al migdia, les temperatures seran encara més altes amb ambient que serà plenament d’estiu. S’espera que els termòmetres pugen en tot el territori, però sobretot en les comarques interiors del centre. Este ascens general serà al voltant de 2º respecte a este dilluns, mentres que en les comarques interiors podrà pujar entre 3º i 4º, amb un ambient calorós per a l’època de l’any.

 

Temperatures màximes previstes per aquest dimarts

Temperatures màximes previstes per este dimarts | aemet

 

Les màximes es mouran entre els 25º i 30º de manera generalitzada. I és que este dimarts, una massa d’aire càlida afectarà a tot el sector mediterrani deixant unes temperatures que es trobaran entre 2º i 4º més altes per a este moment de l’any. I tot pareix indicar que encara seguirà d’esta manera uns dies més, fent allargar el màxim l’estiu.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.

La comissió de la dana de Les Corts votarà les seues conclusions després d’onze sessions i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts preveu aprovar el dimecres les seues conclusions, després d'onze sessions i 32 compareixences, a partir del dictamen impulsat per PP i Vox.

Dimitrievski es veu encantat al València i deixa la seua renovació en mans del club

El porter Stole Dimitrievski assegura que està encantat al València, recorda que el club pot renovar-li de manera unilateral i confia a seguir mentres es baralla per tornar a Europa.

Detingut a Elx per assaltar la casa d’una dona major fent-se passar per tècnic

Un home de 37 anys va ser detingut a Elx per entrar a la força en la vivenda d'una dona d'avançada edat, després de fer-se passar per tècnic d'internet i sostraure un televisor i joies.

Un nou hidrogel intel·ligent promet acurtar la recuperació de les fractures òssies

Investigadors desenrotllen un hidrogel intel·ligent injectable per a tractar fractures òssies vertebrals i alveolars, que busca accelerar la regeneració de l'os i reduir complicacions.

Domingo estable en la Comunitat Valenciana amb cel buidat i una mica de boira en el litoral

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge estable, amb cels buidats, boires matinals en el litoral, temperatures sense canvis i vent fluix de component este en les hores centrals.