12.3 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Temps de ple estiu este dimarts amb ambient calorós

El sol i la calor típica d'estiu seran els protagonistes de la setmana

Sol i calor d’estiu este dimarts | Pili Rius

 

Al llarg del cap de setmana, la tranquil·litat i la bonança han retornat al territori valencià i també a la regió mediterrània, a on encara les conseqüències de la gota freda estan ben presents. De fet, amb registres històrics de pluges, costarà que en estos punts tan danyats retornen a la situació normal. Per sort, de moment, s’esperen uns dies de poc moviment meteorològic.

 

Per tant, després d’un dilluns amb el predomini de l’ambient solejat i amb el permís d’alguns arruixons en punts de l’interior i els seus conseqüents núvols, sobretot en Castelló, este dimarts s’espera un dia prou similar.

 

El sol serà el clar protagonista en tot el territori i durant tota la jornada. Només l’arribada d’alguns núvols més numerosos i compactes per la vesprada farà que el cel estiga mig ennuvolat. De pluja, no se n’espera, i si n’hi haguera, seria cap a les zones de muntanya de l’interior de València i de Castelló, límit fronterer amb la serralada Ibèrica. Serien alguns arruixons de vesprada que deixarien poca pluja amb alguna tempesta espontània.

 

Mapa de previsió per a este dimarts

Mapa de previsió per a este dimarts | AEMET

 

Temperatures més altes

Les temperatures nocturnes es mantindran sense grans canvis. Seguiran els termòmetres prop dels 15º i 20º de manera generalitzada, amb les temperatures més altes en la costa. Tot i això, en punts de l’interior i de muntanya, a primeres hores del matí, la temperatura serà relativament fresqueta.

 

Ara bé, al migdia, les temperatures seran encara més altes amb ambient que serà plenament d’estiu. S’espera que els termòmetres pugen en tot el territori, però sobretot en les comarques interiors del centre. Este ascens general serà al voltant de 2º respecte a este dilluns, mentres que en les comarques interiors podrà pujar entre 3º i 4º, amb un ambient calorós per a l’època de l’any.

 

Temperatures màximes previstes per aquest dimarts

Temperatures màximes previstes per este dimarts | aemet

 

Les màximes es mouran entre els 25º i 30º de manera generalitzada. I és que este dimarts, una massa d’aire càlida afectarà a tot el sector mediterrani deixant unes temperatures que es trobaran entre 2º i 4º més altes per a este moment de l’any. I tot pareix indicar que encara seguirà d’esta manera uns dies més, fent allargar el màxim l’estiu.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.