14.9 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Temps de ple estiu este dimarts amb ambient calorós

El sol i la calor típica d'estiu seran els protagonistes de la setmana

Sol i calor d’estiu este dimarts | Pili Rius

 

Al llarg del cap de setmana, la tranquil·litat i la bonança han retornat al territori valencià i també a la regió mediterrània, a on encara les conseqüències de la gota freda estan ben presents. De fet, amb registres històrics de pluges, costarà que en estos punts tan danyats retornen a la situació normal. Per sort, de moment, s’esperen uns dies de poc moviment meteorològic.

 

Per tant, després d’un dilluns amb el predomini de l’ambient solejat i amb el permís d’alguns arruixons en punts de l’interior i els seus conseqüents núvols, sobretot en Castelló, este dimarts s’espera un dia prou similar.

 

El sol serà el clar protagonista en tot el territori i durant tota la jornada. Només l’arribada d’alguns núvols més numerosos i compactes per la vesprada farà que el cel estiga mig ennuvolat. De pluja, no se n’espera, i si n’hi haguera, seria cap a les zones de muntanya de l’interior de València i de Castelló, límit fronterer amb la serralada Ibèrica. Serien alguns arruixons de vesprada que deixarien poca pluja amb alguna tempesta espontània.

 

Mapa de previsió per a este dimarts

Mapa de previsió per a este dimarts | AEMET

 

Temperatures més altes

Les temperatures nocturnes es mantindran sense grans canvis. Seguiran els termòmetres prop dels 15º i 20º de manera generalitzada, amb les temperatures més altes en la costa. Tot i això, en punts de l’interior i de muntanya, a primeres hores del matí, la temperatura serà relativament fresqueta.

 

Ara bé, al migdia, les temperatures seran encara més altes amb ambient que serà plenament d’estiu. S’espera que els termòmetres pugen en tot el territori, però sobretot en les comarques interiors del centre. Este ascens general serà al voltant de 2º respecte a este dilluns, mentres que en les comarques interiors podrà pujar entre 3º i 4º, amb un ambient calorós per a l’època de l’any.

 

Temperatures màximes previstes per aquest dimarts

Temperatures màximes previstes per este dimarts | aemet

 

Les màximes es mouran entre els 25º i 30º de manera generalitzada. I és que este dimarts, una massa d’aire càlida afectarà a tot el sector mediterrani deixant unes temperatures que es trobaran entre 2º i 4º més altes per a este moment de l’any. I tot pareix indicar que encara seguirà d’esta manera uns dies més, fent allargar el màxim l’estiu.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per l'estirada de la bossa d'una dona que portava quasi 6.000 euros; en la fugida va anar deixant bitllets. La Policia va recuperar més de 5.800 euros i ho va posar a disposició judicial.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant com a presumpte autor de l'estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets fins a ser arrestat.

Desarticulada a Alacant una xarxa de ciberestafes capaç d’enviar milions de SMS i telefonades fraudulentes

La xarxa utilitzava una infraestructura tecnològica de gran capacitat per suplantar organismes oficials i enganyar les víctimes

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida a Alacant

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar d'una tirada la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i es van recuperar més de 5.800 euros.

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts