Estiuet per a Tots Sants en una setmana sense pluges a la vista

Els núvols alts i les temperatures seran protagonistes aquesta setmana

Els núvols alts i les temperatures seran els protagonistes esta setmana | MeteoMoià

El temps continuarà molt tranquil esta pròxima setmana amb prou sol i sense pluges a la vista. No obstant això, la notícia més destacada en l’àmbit meteorològic serà que, si no hi ha canvis, les temperatures es dispararan a partir de dijous sobretot, però especialment de cara al cap de setmana de Tots Sants, per l’entrada dels vents de ponent reescalfats.

 

De moment, al llarg de la setmana, arribaran cues de fronts desgastats que provocaran que tinguem alguns intervals de núvols, tot i que el sol serà el protagonista durant gran part de les jornades. Ara bé, estos núvols no es traduiran en pluges, ja que no s’esperen precipitacions, si bé no es descarta algun arruixó molt feble i aïllat en zones de muntanya, sobretot en les pròximes al Sistema Ibèric, i en l’extrem nord de la província de Castelló dimecres o dijous.

 

Mapa de previsió per aquest dilluns

Mapa de previsió per a este dilluns | Aemet

La temperatura es dispara per a Tots Sants

El canvi més destacat d’esta setmana segurament siga la pujada contundent de les temperatures de cara al cap de setmana de Tots Sants, ja que tindrem un estiuet a causa de l’entrada dels vents de ponent que dispararan els termòmetres i moltes màximes se situaran entre els 25º i els 30º.

 

Esta setmana se celebra el dia de Tots Sants | Laia Solanellas

Una calor atípica per a l’època de l’any, que duraria gran part del cap de setmana llarg en el que molta gent té tres dies seguits festius, ja que el dia 1 de novembre, que cau en divendres, és festa en tot l’estat. Este canvi farà que les mànigues curtes estiguen a l’ordre del dia i, inclús, puguem vore a molta gent banyant-se en la platja, ja que de pluges tampoc se n’esperen.

 

Uns canvis importants, que haurem d’anar confirmant al llarg de les pròximes actualitzacions de la previsió meteorològica, ja que encara queden prou dies i és prompte per a saber si esta situació serà tan contundent i càlida com pareix i si durarà també tants dies.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.