Anuncios

Torna l’estabilitat i l’oratge solejat este cap de setmana

El temps tranquil dominarà aquest cap de setmana llarg de la Puríssima

L’oratge tranquil dominarà este cap de setmana llarg de la Puríssima | Agustí Descarrega

 

Després del potent episodi de llevant que ens ha acompanyat bona part de la setmana, este divendres encara quedaran algunes pluges, però cal destacar que, de cara al cap de setmana, tornarà el sol, l’estabilitat i les temperatures es recuperaran notablement. Per tant, en la majoria de comarques del territori valencià es podrà disfrutar perfectament a l’aire lliure.

 

Anuncios

Divendres amb restes d’inestabilitat

Este matí de divendres vindrà caracteritzat encara per un ambient amb nuvolositat prou compacta en gran part de la geografia valenciana, amb alguns arruixons dèbils entre Castelló i València. Al llarg de la vesprada haurien d’anar desapareixent i s’obriran clars per l’interior i especialment cap a Alacant. Al litoral de València quedaran intervals de núvols baixos fins a últimes hores de la vesprada.

 

Els vent de gregal serà encara moderat en la costa a primeres hores del matí, però perdrà força de cara a la vesprada i, fins i tot, calmarà completament. Les temperatures es mantindran estables en València i Castelló. En canvi, en les comarques d’Alacant, a on farà més sol, les temperatures remuntaran i s’arribaran fins als 18ºC en el litoral.

 

Previsió de símbols per aquest divendres

Previsió de símbols per a este divendres | Aemet

 

Dissabte radiant

Després de moltes jornades amb cels tapats, dissabte tornarem a vore el sol i de quina manera. No s’espera ni un sol núvol en tota la jornada a cap zona de les comarques valencianes i els vents calmaran totalment. En definitiva, un dia molt tranquil i plàcid.

 

Amb més sol, les temperatures diürnes faran un clar salt cap amunt i s’aproximaran als 18ºC en el litoral.  En les serres interiors també pujaran i quedaran per damunt dels 10ºC àmpliament.

 

Diumenge seguirà l’estabilitat total

Les nits seguiran sent gelades i la de dissabte a diumenge ho serà especialment a l’interior, amb valors que baixaran dels 5ºC, mentres que en el litoral farà fresca i s’arribaran als 10 o 12ºC. Durant el dia es tornaran a recuperar els termòmetres i podrien arribar als 20ºC al litoral de València.

 

Diumenge serà un dia radiant altra volta, tant o més que dissabte. Com a única novetat, a partir del migdia, entrarà vent de ponent i mestral en l’interior de Castelló i València, però sense més conseqüències.

 

La setmana següent no ens portarà grans novetats en l’oratge, dilluns seguirem amb predomini de l’anticicló amb vents de ponent fruït dels fronts atlàntics que aniran viatjant pel nord peninsular.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Policia desarticula xarxes de robatoris de rellotges de luxe amb 34 detinguts des de gener

La Policia Nacional ha esclarit 41 robatoris violents de rellotges de luxe a Espanya des de gener i ha detingut a 34 persones vinculades a xarxes criminals itinerants amb base en Barcelona.

Cau part d’una banda que robava a ancians en aparcaments de supermercats

La Guàrdia Civil ha detingut a tres membres d'una organització criminal acusada de més de 50 furts i estafes a persones majors en aparcaments de supermercats de diverses províncies.

Alerta groga per pluges i tempestes en el nord de Castelló des de les 14 hores

Set comunitats del nord-est peninsular, inclosa la Comunitat Valenciana, activen avisos per pluges i tempestes, amb focus en el nord de Castelló des de les 14 hores.

Lleuger descens de les màximes i ruixats esta vesprada en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana viurà una jornada de cels buidats al matí i ruixats amb tempesta i possible graníssol a la vesprada en el nord de Castelló, amb canvis lleugers en les temperatures màximes i vent variable.

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.
Anuncios