18.3 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Ademús descendix fins als -13.7 °C i Utiel registra -10.2 °C

 

El municipi d’Ademús, en la comarca del Racó d’Ademús (València), ha descendit en la matinada d’este dimarts, 12 de gener, a temperatures de fins a -13.7 °C mentres que en el municipi d’Utiel, en la Plana d’Utiel (València), ha conseguit els –10.2°C.

 

D’eixa manera ho ha indicat l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet), que ha concretat que les temperatures anaven a continuar baixant fins al cap de l’alba. A demés, Vilafranca del Cid, en la comarca de l’Alt Maestrat (Castelló), també ha registrat una temperatura de -10 °C.

 

Des del Consorci Provincial de Bombers de Castelló han assenyalat que en moltes zones de la comarca dels Ports s’han arribat també als -10 graus centígrads i per sext dia consecutiu està mobilitzat tot el dispositiu de nevades.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Guàrdia Civil registra a València la vivenda del detingut pel doble crim de Xilxes

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre de la vivenda a València del detingut pel doble crim de Xilxes, amb el sospitós present. La causa està sota secret i l'home passarà el divendres a disposició judicial.

Centenars d’aficionats obrin la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

La fan zone al costat del Roig Arena es va convertir en l'epicentre de l'arrancada de la Copa, amb concerts, concursos i les primeres marees de colors. Les aficions de Joventut i València Basket van marcar el ritme en un ambient ja compartit per seguidors d'Unicaja, Reial Madrid i altres clubs

Restablida la circulació de trens entre Catalunya i la Comunitat Valenciana després del vent

La circulació ferroviària entre Catalunya i la Comunitat Valenciana s'ha restablit des de les 16.00 després d'un tancament preventiu per fortes ratxes de vent al sud de Tarragona. L'aturada, actiu entre les 11.00 i les 16.00, va afectar quatre trens i la normalitat es recupera de manera progressiva.

La jutgessa de la DANA demana al Congrés la còpia de la compareixença de José Manuel Cuenca

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha sol·licitat al Congrés la remissió íntegra de la compareixença de José Manuel Cuenca del 9 de febrer. L'excap de gabinet de Carlos Mazón va negar ordenar a Salomé Pradas 'no confinar' i va defendre que només demanava cobertura legal.

La Guàrdia Civil registra la casa del detingut pel doble crim de Xilxes a València

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre del domicili a València del presumpte autor del doble assassinat de la seua exmuller i la seua filla a Xilxes. La investigació seguix sota secret i el sospitós passarà este divendres a disposició judicial

Sarabia confia a aconseguir la primera victòria fora en San Mamés

El tècnic de l'Elx va afirmar que l'equip està preparat per a assaltar San Mamés i va demanar equilibri, fortalesa mental i focus en el dia a dia.

Athletic i Elx es creuen en San Mamés amb ratxes oposades

L'Athletic arriba amb 7 de 9 punts i marge sobre el descens; l'Elx encadena set jornades sense guanyar i no ha vençut fora. Baixes i dubtes marquen el xoc.

Llevant identifica a l’aficionat que va llançar una botella a Cömert després del derbi

El Llevant ha identificat a l'aficionat que va llançar una botella que va impactar en Eray Cömert després del derbi davant el València. LaLiga ja va denunciar els incidents i el club decidirà mesures en les pròximes hores.