Adeu a l’abril amb oratge inestable

Acomiadem l’abril agraint-li que ens haja deixat ben servits de pluja, però també un poc farts de tants dies de núvols, oratge variable i ambient fresc.

Què ens depararà el mes de maig? Es tracta d’un mes a cavall entre la primavera i l’estiu, i encara que començarà plujós, tot indica que a poc a poc l’oratge es farà més estable amb el pas dels dies i que les temperatures pujaran fins toca.

L’últim dia d’abril començarà amb alguna ulladeta de sol, però no tardarà a quedar el cel cobert, però no serà fins entrada la vesprada quan es registren les primeres pluges que avançaran des de l’interior, on a primera hora de la vesprada podrà quallar alguna tronada de certa entitat.

A última hora de la vesprada i durant la nit els ruixats i les tronades tocaran punts de la costa on fins i tot es podran reforçar.

Oratge divendres 30 abril

Temperatures divendres 30 abril

 

El mes de maig i el cap de setmana començaran amb núvols i pluja, però tot indica que a mig matí començarem a notar com el vent gira a mestral i a ponent i de seguida escamparà la nuvolositat.

Oratge dissabte 1 de maig

De vesprada farà més sol i junt amb el ponent afavoriran un ascens tèrmic.

Temperatures dissabte 1 maig

Diumenge baixaran les temperatures en girar el vent a xaloc. Tindrem alternança de núvols i clars i pot ser algun ruixat i alguna tronada de vesprada al nord.

La setmana que ve a mesura que vagen passant els dies l’oratge anirà estabilitzant-se i les temperatures pujant.

 

Últimes notícies

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.

Un jove de 22 anys amenaça veïns amb una escopeta des d’un balcó a Castelló

Un jove de 22 anys ha sigut detingut a Castelló després de presumptament apuntar amb una escopeta a diversos veïns des del balcó del seu domicili. La Policia Local ha intervengut diverses escopetes i munició i ha traslladat el detingut a la Policia Nacional.

Detingut un menor per una violació la Nit de Sant Joan a València

La Policia Nacional ha detingut un menor a València com a presumpte autor d’una agressió sexual amb penetració durant la Nit de Sant Joan. El dispositiu especial ha acabat amb 40 detinguts i quasi un miler de persones identificades.

Creu Roja reivindica que plantar cara a la desinformació en la DANA no trau neutralitat

Creu Roja Espanyola assegura que respondre amb fermesa a la desinformació durant la DANA d’octubre de 2024 a la Comunitat Valenciana no ha compromés la seua neutralitat ni independència, i defensa incorporar la lluita contra la informació danyosa als estàndards de treball humanitari.

Investiguen set persones, una d’elles valenciana, per estafar 243.700 euros amb correus fraudulents a La Rioja

La Guàrdia Civil ha investigat set persones, entre elles un veí de València, acusades d’estafar 243.718 euros a una empresa i a una entitat religiosa de La Rioja mitjançant el mètode de correu corporatiu compromés (BEC). Els diners s’han recuperat íntegrament després de rastrejar una complexa xarxa de comptes bancaris.

Més protecció per a les víctimes de violència sexual durant les Fogueres de Sant Joan

La Generalitat ha reforçat el dispositiu de protecció a les víctimes de violència sexual durant les Fogueres de Sant Joan d'Alacant amb un punt violeta itinerant i polseres que detecten drogues de submissió química.