Adeu a l’abril amb oratge inestable

Acomiadem l’abril agraint-li que ens haja deixat ben servits de pluja, però també un poc farts de tants dies de núvols, oratge variable i ambient fresc.

Què ens depararà el mes de maig? Es tracta d’un mes a cavall entre la primavera i l’estiu, i encara que començarà plujós, tot indica que a poc a poc l’oratge es farà més estable amb el pas dels dies i que les temperatures pujaran fins toca.

L’últim dia d’abril començarà amb alguna ulladeta de sol, però no tardarà a quedar el cel cobert, però no serà fins entrada la vesprada quan es registren les primeres pluges que avançaran des de l’interior, on a primera hora de la vesprada podrà quallar alguna tronada de certa entitat.

A última hora de la vesprada i durant la nit els ruixats i les tronades tocaran punts de la costa on fins i tot es podran reforçar.

Oratge divendres 30 abril

Temperatures divendres 30 abril

 

El mes de maig i el cap de setmana començaran amb núvols i pluja, però tot indica que a mig matí començarem a notar com el vent gira a mestral i a ponent i de seguida escamparà la nuvolositat.

Oratge dissabte 1 de maig

De vesprada farà més sol i junt amb el ponent afavoriran un ascens tèrmic.

Temperatures dissabte 1 maig

Diumenge baixaran les temperatures en girar el vent a xaloc. Tindrem alternança de núvols i clars i pot ser algun ruixat i alguna tronada de vesprada al nord.

La setmana que ve a mesura que vagen passant els dies l’oratge anirà estabilitzant-se i les temperatures pujant.

 

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.