Adeu a l’abril amb oratge inestable

Acomiadem l’abril agraint-li que ens haja deixat ben servits de pluja, però també un poc farts de tants dies de núvols, oratge variable i ambient fresc.

Què ens depararà el mes de maig? Es tracta d’un mes a cavall entre la primavera i l’estiu, i encara que començarà plujós, tot indica que a poc a poc l’oratge es farà més estable amb el pas dels dies i que les temperatures pujaran fins toca.

L’últim dia d’abril començarà amb alguna ulladeta de sol, però no tardarà a quedar el cel cobert, però no serà fins entrada la vesprada quan es registren les primeres pluges que avançaran des de l’interior, on a primera hora de la vesprada podrà quallar alguna tronada de certa entitat.

A última hora de la vesprada i durant la nit els ruixats i les tronades tocaran punts de la costa on fins i tot es podran reforçar.

Oratge divendres 30 abril

Temperatures divendres 30 abril

 

El mes de maig i el cap de setmana començaran amb núvols i pluja, però tot indica que a mig matí començarem a notar com el vent gira a mestral i a ponent i de seguida escamparà la nuvolositat.

Oratge dissabte 1 de maig

De vesprada farà més sol i junt amb el ponent afavoriran un ascens tèrmic.

Temperatures dissabte 1 maig

Diumenge baixaran les temperatures en girar el vent a xaloc. Tindrem alternança de núvols i clars i pot ser algun ruixat i alguna tronada de vesprada al nord.

La setmana que ve a mesura que vagen passant els dies l’oratge anirà estabilitzant-se i les temperatures pujant.

 

Últimes notícies

La Ciutat de les Arts i les Ciències inaugura l’exposició Genoma i estructura escultòrica de Park Eun Sun

La Ciutat de les Arts i les Ciències inaugura l'exposició Genoma i estructura escultòrica de l'escultor sud-coreà Park Eun Sun, amb huit peces de gran format en marbre, acer i granit distribuïdes en interior i exterior del complex.

La nova APP GVA+Salut incorpora SIP virtual i accés a imatges clíniques

La Conselleria de Sanitat ha renovat l'APP GVA+Salut amb targeta SIP virtual, accés a imatges clíniques i noves ferramentes digitals per a agilitzar l'atenció i donar més autonomia al pacient.

Set detinguts per usar associacions cannábicas de Torrevieja com a punts de venda de droga

La Guàrdia Civil arresta a set responsables de cinc associacions cannábicas de Torrevieja per utilitzar-les com a punts de venda de marihuana i haixix, amb un menor implicat en l'activitat.

Espanya es mesura a Sèrbia amb el retorn de Rodri, Lamine Yamal i Pedri i el dubte de Joan García

La selecció espanyola afronta un amistós exigent davant Sèrbia en La Ceràmica, amb el retrobament de Rodri, Lamine Yamal i Pedri i la possible posada de llarg de Joan García en la porteria.

El dispositiu policial de les Falles de València 2026 salta a la sèrie documental del Ministeri de l’Interior

El desplegament especial de la Policia Nacional en les Falles de València 2026, amb 1.400 agents i més de 10.000 servicis operatius, centra un capítol de la sèrie documental 'Des de l'Interior'. La producció mostra les novetats tecnològiques i la coordinació internacional per a garantir la seguretat en les festes.

La Generalitat fixa el nou calendari i les vies per a millorar nota a la PAU 2025-2026

La Generalitat regula la PAU 2025-2026 amb un calendari unificat, avançament de dates, més claredat en les revisions i noves opcions per a millorar la nota d'accés a la universitat.

El València Basket busca a Belgrad assegurar el play in i acostar-se als quarts de l’Eurolliga

El València Basket visita al Partizan Belgrad amb l'opció d'assegurar el play in de l'Eurolliga i fer un pas decisiu cap als quarts de final, en plena lluita per mantindre's entre els sis primers.

El València Basket busca a Belgrad assegurar el play in i acostar-se als quarts de l’Eurolliga

El València Basket visita la pista del Partizan amb l'objectiu de certificar almenys el play in i fer un pas decisiu cap als quarts de final de l'Eurolliga, en plena baralla per mantindre's entre els sis primers.