Adeu a l’abril amb oratge inestable

Acomiadem l’abril agraint-li que ens haja deixat ben servits de pluja, però també un poc farts de tants dies de núvols, oratge variable i ambient fresc.

Què ens depararà el mes de maig? Es tracta d’un mes a cavall entre la primavera i l’estiu, i encara que començarà plujós, tot indica que a poc a poc l’oratge es farà més estable amb el pas dels dies i que les temperatures pujaran fins toca.

L’últim dia d’abril començarà amb alguna ulladeta de sol, però no tardarà a quedar el cel cobert, però no serà fins entrada la vesprada quan es registren les primeres pluges que avançaran des de l’interior, on a primera hora de la vesprada podrà quallar alguna tronada de certa entitat.

A última hora de la vesprada i durant la nit els ruixats i les tronades tocaran punts de la costa on fins i tot es podran reforçar.

Oratge divendres 30 abril

Temperatures divendres 30 abril

 

El mes de maig i el cap de setmana començaran amb núvols i pluja, però tot indica que a mig matí començarem a notar com el vent gira a mestral i a ponent i de seguida escamparà la nuvolositat.

Oratge dissabte 1 de maig

De vesprada farà més sol i junt amb el ponent afavoriran un ascens tèrmic.

Temperatures dissabte 1 maig

Diumenge baixaran les temperatures en girar el vent a xaloc. Tindrem alternança de núvols i clars i pot ser algun ruixat i alguna tronada de vesprada al nord.

La setmana que ve a mesura que vagen passant els dies l’oratge anirà estabilitzant-se i les temperatures pujant.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.