16.3 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Adeu definitiu a Blas

Ones gegants

Ones gegants | RTVE

 

No la trobarem a faltar perquè no ha deixat res de profit a la Comunitat Valenciana. Més bé al contrari en deixar als pescadors de la Comunitat Valenciana més d’una setmana sense poder treballar.

A poc a poc anirà retirant-se cap a l’est i encara que ens deixarà un parell de dies més de mala mar, ja veiem la fi de Blas que a partir de dijous ens dirà adeu de forma definitiva i ens quedaran uns dies d’oratge estable.

De l’oratge de hui hem de destacar l’estat de la mar que especialment al sud de València i a Alacant es mantindrà ben rebolicada perquè encara que el gregal perdrà força la mar de fons encara deixarà àrees de marejada i forta marejada mar endins i marejada a la costa.

La nit ha sigut més fresca i al centre del dia les temperatures patiran pocs canvis.

 

Temperatures hui dimarts 16 de novembre

Alguna gota podria escapar-se de matí al litoral del nord d’Alacant i de vesprada al nord.

 

Oratge hui dimarts 16 de novembre

Demà dimecres encara es registrarà algun ruixat entre el sud de les Balears i la Comunitat Valenciana, però difícilment tocaran terra.

 

Oratge demà dimecres 17 de novembre

 

La nuvolositat serà més abundant al sud però no serà obstacle perquè les temperatures pugen lleugerament.

 

Temperatures demà dimecres 17 de novembre

Dijous es calmarà el vent en desfer-se de forma definitiva Blas i la mar anirà quedant també més tranquil·la amb el pas de les hores. Durant el matí encara tindrem el cel carregat al litoral del sud d’Alacant però a partir de mig matí acabarà imposant-se el sol per tot arreu i pujant les temperatures.

Com avanç per al pròxim cap de setmana que tot indica que vindrà marcat per les altes pressions i per temperatures més fresques a la nit però suaus al centre del dia.

 

Oratge a partir del dijous 18 de novembre

 

Últimes notícies

El subdirector d’Emergències va ser informat a les 18.32 de l’opció d’activar És-Alert

Jorge Suárez va conéixer a les 18.32 la possibilitat d'usar És-Alert durant la DANA. Els missatges del mòbil que arrepleguen eixe avís van ser incorporats a la causa judicial.

La Conselleria de Servicis Socials elevarà a 37.000 les places per a majors en 2026

Elena Albalat ha detallat que en 2026 se superaran les 37.000 places en residències i centres de dia, amb 15 noves licitacions i més inversió. També ha avançat la història social única i la creació de nous òrgans de participació.

Ascer preveu tancar 2025 amb estabilitat en les vendes i demana revisar els costos per CO₂

Ascer preveu un 2025 estable gràcies a l'estirada del mercat nacional i a unes exportacions contingudes, i demana revisar els costos del CO₂ davant un impacte de 150 milions. La patronal alerta sobre canvis en cogeneració, reclama una reunió amb el Govern i veu 2026 condicionat per energia i normativa.

Pérez Llorca evita la confrontació amb Bernabé per la dana i l’emplaça al diàleg

El president ha evitat contestar a les crítiques de Pilar Bernabé per la gestió de la dana i la postdana i l'ha cridada a obrir vies d'entesa. Ha assenyalat que la ciutadania ja valora la gestió i ha reivindicat una comissió mixta després de la seua reunió amb Pedro Sánchez.

Bernabé promet un protocol antiassetjament infal·lible en el PSOE i exemplaritat per a protegir les dones

Bernabé ha anunciat que el PSOE reforçarà el seu protocol enfront de l'assetjament sexual per a fer-lo 'infal·lible' i actuar de manera 'exemplaritzant'. També ha carregat contra la gestió de la dana i el paper de Mazón.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’acudir a Moncloa com a president de Vox

La líder del PSPV-PSOE ha retret a Juanfran Pérez Llorca que acudira a la reunió amb Pedro Sánchez alineat amb els postulats de Vox i sense defendre, al seu juí, les prioritats de la societat valenciana.

Morant demana als edils d’Almussafes respecte a la denunciant i acatar el decidit

La ministra i líder del PSPV-PSOE ha instat els regidors d'Almussafes a respectar a la denunciant d'assetjament sexual i laboral i complir les resolucions del partit. Ha defés la prioritat de protegir la víctima i la tolerància zero davant la violència contra les dones.

El PP assegura que Feijóo col·laborarà amb la justícia encara que no té constància de la citació

El PP ha reiterat que Alberto Núñez Feijóo declararà i respondrà a totes les preguntes, malgrat no haver rebut notificació formal. La jutgessa ha fixat la seua compareixença com a testimoni i s'han sol·licitat les seues comunicacions del 29 d'octubre vinculades a Carlos Mazón.