9.1 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Adeu definitiu a Blas

Ones gegants

Ones gegants | RTVE

 

No la trobarem a faltar perquè no ha deixat res de profit a la Comunitat Valenciana. Més bé al contrari en deixar als pescadors de la Comunitat Valenciana més d’una setmana sense poder treballar.

A poc a poc anirà retirant-se cap a l’est i encara que ens deixarà un parell de dies més de mala mar, ja veiem la fi de Blas que a partir de dijous ens dirà adeu de forma definitiva i ens quedaran uns dies d’oratge estable.

De l’oratge de hui hem de destacar l’estat de la mar que especialment al sud de València i a Alacant es mantindrà ben rebolicada perquè encara que el gregal perdrà força la mar de fons encara deixarà àrees de marejada i forta marejada mar endins i marejada a la costa.

La nit ha sigut més fresca i al centre del dia les temperatures patiran pocs canvis.

 

Temperatures hui dimarts 16 de novembre

Alguna gota podria escapar-se de matí al litoral del nord d’Alacant i de vesprada al nord.

 

Oratge hui dimarts 16 de novembre

Demà dimecres encara es registrarà algun ruixat entre el sud de les Balears i la Comunitat Valenciana, però difícilment tocaran terra.

 

Oratge demà dimecres 17 de novembre

 

La nuvolositat serà més abundant al sud però no serà obstacle perquè les temperatures pugen lleugerament.

 

Temperatures demà dimecres 17 de novembre

Dijous es calmarà el vent en desfer-se de forma definitiva Blas i la mar anirà quedant també més tranquil·la amb el pas de les hores. Durant el matí encara tindrem el cel carregat al litoral del sud d’Alacant però a partir de mig matí acabarà imposant-se el sol per tot arreu i pujant les temperatures.

Com avanç per al pròxim cap de setmana que tot indica que vindrà marcat per les altes pressions i per temperatures més fresques a la nit però suaus al centre del dia.

 

Oratge a partir del dijous 18 de novembre

 

Últimes notícies

Antoñito Molina plena el Roig Arena de València amb la seua gira Em Promet

Antoñito Molina ha convertit el Roig Arena en una celebració col·lectiva amb una de les últimes parades de la seua gira Em Promet, amb entrades esgotades i un repertori corejat.

València escenifica un rescat en altura en la Setmana de Prevenció d’Incendis

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre de rescat en altura dins de la XX Setmana de la Prevenció d'Incendis. El cap de setmana inclou demostracions, unitat canina i tallers.

Torrons Picó fa nevar a Múrcia i complix el somni d’un xiquet de 7 anys

La firma de Xixona va organitzar una nevada festiva en Torreagüera per a anunciar al guanyador del seu concurs de redacció Tot és possible per Nadal. El premi inclou un lot de torrons i 2.000 euros en material per al col·legi del menor.

Les mínimes continuen baixant: quasi -5 °C a Ademuz i sota zero a l’interior

Les mínimes han descendit de nou en la Comunitat Valenciana, amb el valor més baix a Ademuz (-4,8 °C) i diversos municipis de l'interior sota zero.

El València rep al Girona, en alerta per la derrota a Granada i el triomf del rival davant el Barça

El líder de la Lliga Endesa rep al Girona amb la lliçó de Granada encara recent i l'avís del recent triomf gironí davant el Barça. Arriba reforçat per una victòria exigent en l'Eurolliga davant Estrella Roja.

Una exposició a Quart de Poblet homenatja dones silenciades i represaliades

La mostra 'Dones empresonades, entre moltes altres' reunix 28 obres a la Casa de Cultura de Quart de Poblet i s'emmarca en les accions del 25N.

Alacant, primer ‘lloc de memòria democràtica’ valencià pel seu paper com a bastió republicà en 1939

Alacant és des d'este dissabte el primer punt de la Comunitat Valenciana declarat com a 'lloc de memòria democràtica'. La distinció reconeix la seua condició d'últim bastió republicà i activa accions de senyalització i difusió en el Mercat Central, el port i la tomba de Miguel Hernández

El Llevant encadena per segona vegada tres derrotes seguides i toca fons

L'equip granota cau 1-0 a Mestalla, encadena per segona vegada tres derrotes i suma 1 de 15. És penúltim amb nou punts i podria quedar a quatre de la salvació.