Adeu definitiu a Blas

Ones gegants

Ones gegants | RTVE

 

No la trobarem a faltar perquè no ha deixat res de profit a la Comunitat Valenciana. Més bé al contrari en deixar als pescadors de la Comunitat Valenciana més d’una setmana sense poder treballar.

A poc a poc anirà retirant-se cap a l’est i encara que ens deixarà un parell de dies més de mala mar, ja veiem la fi de Blas que a partir de dijous ens dirà adeu de forma definitiva i ens quedaran uns dies d’oratge estable.

De l’oratge de hui hem de destacar l’estat de la mar que especialment al sud de València i a Alacant es mantindrà ben rebolicada perquè encara que el gregal perdrà força la mar de fons encara deixarà àrees de marejada i forta marejada mar endins i marejada a la costa.

La nit ha sigut més fresca i al centre del dia les temperatures patiran pocs canvis.

 

Temperatures hui dimarts 16 de novembre

Alguna gota podria escapar-se de matí al litoral del nord d’Alacant i de vesprada al nord.

 

Oratge hui dimarts 16 de novembre

Demà dimecres encara es registrarà algun ruixat entre el sud de les Balears i la Comunitat Valenciana, però difícilment tocaran terra.

 

Oratge demà dimecres 17 de novembre

 

La nuvolositat serà més abundant al sud però no serà obstacle perquè les temperatures pugen lleugerament.

 

Temperatures demà dimecres 17 de novembre

Dijous es calmarà el vent en desfer-se de forma definitiva Blas i la mar anirà quedant també més tranquil·la amb el pas de les hores. Durant el matí encara tindrem el cel carregat al litoral del sud d’Alacant però a partir de mig matí acabarà imposant-se el sol per tot arreu i pujant les temperatures.

Com avanç per al pròxim cap de setmana que tot indica que vindrà marcat per les altes pressions i per temperatures més fresques a la nit però suaus al centre del dia.

 

Oratge a partir del dijous 18 de novembre

 

Últimes notícies

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.

Vox defensa la gestió dels incendis a la Comunitat Valenciana i acusa el PSPV de falta de lleialtat

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, assegura que s’ha actuat amb diligència en els incendis forestals d’estiu amb els mitjans disponibles i acusa el PSPV i el Govern central de falta de suport i de polititzar la gestió.

Muñoz reivindica que siga un valor que Morant siga ministra i critica la “anomalia” amb Pérez Llorca

El síndic socialista José Muñoz defensa que el fet que Diana Morant siga ministra és un actiu per al PSPV i per a la Comunitat Valenciana, i qüestiona que Juanfran Pérez Llorca encara no haja sigut confirmat com a candidat del PP.

Rècord de turistes estrangers a la Comunitat Valenciana en juliol amb 1,63 milions de visitants

La Comunitat Valenciana ha batut en juliol el seu rècord de turisme internacional, amb 1,63 milions de visitants i un gasto de 2.475 milions d’euros, un 11,6 % més que fa un any.