Adeu definitiu a Blas

Ones gegants

Ones gegants | RTVE

 

No la trobarem a faltar perquè no ha deixat res de profit a la Comunitat Valenciana. Més bé al contrari en deixar als pescadors de la Comunitat Valenciana més d’una setmana sense poder treballar.

A poc a poc anirà retirant-se cap a l’est i encara que ens deixarà un parell de dies més de mala mar, ja veiem la fi de Blas que a partir de dijous ens dirà adeu de forma definitiva i ens quedaran uns dies d’oratge estable.

De l’oratge de hui hem de destacar l’estat de la mar que especialment al sud de València i a Alacant es mantindrà ben rebolicada perquè encara que el gregal perdrà força la mar de fons encara deixarà àrees de marejada i forta marejada mar endins i marejada a la costa.

La nit ha sigut més fresca i al centre del dia les temperatures patiran pocs canvis.

 

Temperatures hui dimarts 16 de novembre

Alguna gota podria escapar-se de matí al litoral del nord d’Alacant i de vesprada al nord.

 

Oratge hui dimarts 16 de novembre

Demà dimecres encara es registrarà algun ruixat entre el sud de les Balears i la Comunitat Valenciana, però difícilment tocaran terra.

 

Oratge demà dimecres 17 de novembre

 

La nuvolositat serà més abundant al sud però no serà obstacle perquè les temperatures pugen lleugerament.

 

Temperatures demà dimecres 17 de novembre

Dijous es calmarà el vent en desfer-se de forma definitiva Blas i la mar anirà quedant també més tranquil·la amb el pas de les hores. Durant el matí encara tindrem el cel carregat al litoral del sud d’Alacant però a partir de mig matí acabarà imposant-se el sol per tot arreu i pujant les temperatures.

Com avanç per al pròxim cap de setmana que tot indica que vindrà marcat per les altes pressions i per temperatures més fresques a la nit però suaus al centre del dia.

 

Oratge a partir del dijous 18 de novembre

 

Últimes notícies

El Levante inscriu Ryan, Mandi i Tunde per a debutar hui en Lliga davant l’Espanyol

El Levante ha aconseguit inscriure a temps Matt Ryan, Aïssa Mandi i Kareem Tunde per a poder jugar esta vesprada al camp de l’Espanyol en l’estrena de Lliga, amb només 15 jugadors del primer equip disponibles.

Els Centres Dona atenen més de 7.000 víctimes en mig any i creixen un 18%

La Xarxa de Centres Dona de la Generalitat ha atés 7.093 dones en el primer semestre de 2026, quasi 1.100 més que un any abans, amb un augment de recursos, professionals i nous centres especialitzats.

Anselmi afronta el debut de LALIGA amb il·lusió i moltes ganes de competir

L’entrenador de l’Elche, Martín Anselmi, assegura que l’equip arriba al debut a LALIGA davant el Deportivo de La Coruña amb il·lusió, entusiasme i voluntat de competir després d’una llarga pretemporada.

El Valencia Basket arranca la pretemporada de Xavi Albert condicionat per les seleccions

El Valencia Basket, vigent campió de la Liga Endesa, inicia esta setmana la pretemporada del nou projecte de Xavi Albert, marcat per moltes novetats en la plantilla i per les absències dels internacionals per les finestres FIBA.

Gran revolució en l’onze del València en l’estrena de Lliga

El València afrontarà el debut de Lliga contra el Celta amb entre cinc i huit canvis respecte a l’estrena de la passada temporada, inclòs un nou sistema tàctic.

El Museu Faller completa la col·lecció infantil amb el ninot indultat de 1969

El Museu Faller de València ha localitzat el ninot infantil indultat de 1969, 'Tot és cant', desaparegut des dels anys 90, i ha iniciat el procés per a restaurar-lo i exposar-lo de nou.

Lladró presenta una exclusiva figura de ‘Spider-Man’ en edició limitada mundial

Lladró ha llançat una figura de 'Spider-Man' en alta porcellana, una edició limitada a 500 unitats per a col·leccionistes i fans de Marvel.

La Comunitat viu la primera nit d’agost sense nits tòrrides

Per primera vegada en este mes d’agost, cap estació d’Aemet a la Comunitat Valenciana ha registrat nit tòrrida, amb mínimes que han baixat fins als 12,7 graus a Vilafranca del Cid.