Adeu definitiu a Blas

Ones gegants

Ones gegants | RTVE

 

No la trobarem a faltar perquè no ha deixat res de profit a la Comunitat Valenciana. Més bé al contrari en deixar als pescadors de la Comunitat Valenciana més d’una setmana sense poder treballar.

A poc a poc anirà retirant-se cap a l’est i encara que ens deixarà un parell de dies més de mala mar, ja veiem la fi de Blas que a partir de dijous ens dirà adeu de forma definitiva i ens quedaran uns dies d’oratge estable.

De l’oratge de hui hem de destacar l’estat de la mar que especialment al sud de València i a Alacant es mantindrà ben rebolicada perquè encara que el gregal perdrà força la mar de fons encara deixarà àrees de marejada i forta marejada mar endins i marejada a la costa.

La nit ha sigut més fresca i al centre del dia les temperatures patiran pocs canvis.

 

Temperatures hui dimarts 16 de novembre

Alguna gota podria escapar-se de matí al litoral del nord d’Alacant i de vesprada al nord.

 

Oratge hui dimarts 16 de novembre

Demà dimecres encara es registrarà algun ruixat entre el sud de les Balears i la Comunitat Valenciana, però difícilment tocaran terra.

 

Oratge demà dimecres 17 de novembre

 

La nuvolositat serà més abundant al sud però no serà obstacle perquè les temperatures pugen lleugerament.

 

Temperatures demà dimecres 17 de novembre

Dijous es calmarà el vent en desfer-se de forma definitiva Blas i la mar anirà quedant també més tranquil·la amb el pas de les hores. Durant el matí encara tindrem el cel carregat al litoral del sud d’Alacant però a partir de mig matí acabarà imposant-se el sol per tot arreu i pujant les temperatures.

Com avanç per al pròxim cap de setmana que tot indica que vindrà marcat per les altes pressions i per temperatures més fresques a la nit però suaus al centre del dia.

 

Oratge a partir del dijous 18 de novembre

 

Últimes notícies

A presó un jove per una onada de robatoris a la AP-7 en Castelló

Un home de 27 anys ha ingressat a presó acusat d’una quinzena de robatoris en vehicles a àrees de servici de l’AP-7 a Castelló, després d’embestir un cotxe de la Guàrdia Civil en la seua fugida. La investigació ha permés recuperar més de 3.400 euros, joies i documentació falsificada.

Desmantellat a Sant Vicent del Raspeig un entramat de vehicles robats amb un detingut

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 39 anys a Sant Vicent del Raspeig acusat de gestionar un entramat de vehicles robats, després de recuperar un cotxe, una embarcació i un remolc sostrets al port d’Águilas.

Extingit un incendi de vegetació a 300 metres del nucli urbà de Teulada

Els bombers han donat per extingit l’incendi de vegetació declarat diumenge a la vesprada a uns 300 metres del nucli urbà de Teulada, que ha quedat controlat en menys de dos hores i sense que s’hagen registrat danys a vivendes.

Com vore l’eclipsi solar total del 12 d’agost des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar total del 12 d’agost creuarà la península d’oest a est fins a Balears i es veurà des de la Comunitat Valenciana amb el Sol molt baix a l’horitzó. Cal triar bé el lloc, planificar els desplaçaments i usar ulleres homologades per a observar-lo amb seguretat.

Detingut a Sant Vicent del Raspeig per un entramat de vehicles robats

Un home de 39 anys ha sigut detingut a Sant Vicent del Raspeig després de descobrir-se un entramat de vehicles robats. La Guàrdia Civil ha recuperat un cotxe, una embarcació i un remolc sostrets fa mesos al port d’Águilas.

Avís groc per calor extrema al litoral sud d’Alacant amb fins a 40 graus

Aemet ha activat per a la vesprada d’este dilluns l’avís groc per calor al litoral sud d’Alacant, on es poden arribar localment als 40 graus.

Un accident en la A-7 col·lapsa l’entrada a Torrent amb fins a quatre quilòmetres d’aturades

Un accident per abast en la A-7, en sentit Alacant i a l’altura de Torrent, ha obligat a tallar un carril i ha generat retencions que han arribat als quatre quilòmetres, ara reduïdes a uns dos.

Intervals nuvolosos i descens de les màximes a l’interior i nord d’Alacant este dilluns

El dilluns arribarà amb intervals nuvolosos a la Comunitat Valenciana i un descens de les màximes a l’extrem interior i nord d’Alacant, mentres que dimarts s’espera ambient més assolellat i un lleuger repunt tèrmic a l’interior.
FILMOTECA D'ESTIU