Agrairem que bufe ponent

Després d’uns dies de pluja, que pensàvem que no arribarien mai, a poc a poc anirà imposant-se l’estabilitat.

He dit en més d’una ocasió que no soc massa ‘amic’ del ponent però pot ser en esta ocasió agrairem la seua arribada. El món faller vol començar a fer plans i tot i que saben que ara al mes de març toca patir per l’oratge després d’una bona ploguda com la que hem tingut els vents de component oest ajudaran que escampe i s’agrairà un poc de sol i temperatures més altes (que ací no estem acostumats ni ens agrada un oratge tan fresc com el dels últims dies).

A primera hora encara haurem d’estar atents a les restes d’inestabilitat que hi puguen quedar però a poc a poc i des de l’interior arribarà un front acompanyat per vents de ponent que faran que a poc a poc vaja imposant-se la inestabilitat i remetent les pluges.

A primera hora encara cal esperar ruixats en punts de la costa. Cap a mig matí podrà ploure al nord amb una cota de neu que començarà al voltant dels 1.200 metres i de vesprada pujarà dels 1.300.

A mesura que notem l’entrada del ponent, els núvols quedaran més trencats i notarem com pugen les temperatures que a la nit han quedat més fresques.

Demà dimecres torna el llevant i amb ell els núvols es faran més abundants a la costa. Fins i tot pense que a la mitat nord de la Comunitat pot ploure fins a migdia però la vesprada serà més tranquil·la i assolellada. Les temperatures podran baixar a la nit i no patiran canvis de dia.

La recta final de la setmana pujaran un poc més les temperatures diürnes apropant-se als 20 graus i a la nit quedaran més baixes a l’interior que a la costa on tant a primera com a última hora el cel quedarà carregat de núvols baixos.

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.