Agrairem que bufe ponent

Després d’uns dies de pluja, que pensàvem que no arribarien mai, a poc a poc anirà imposant-se l’estabilitat.

He dit en més d’una ocasió que no soc massa ‘amic’ del ponent però pot ser en esta ocasió agrairem la seua arribada. El món faller vol començar a fer plans i tot i que saben que ara al mes de març toca patir per l’oratge després d’una bona ploguda com la que hem tingut els vents de component oest ajudaran que escampe i s’agrairà un poc de sol i temperatures més altes (que ací no estem acostumats ni ens agrada un oratge tan fresc com el dels últims dies).

A primera hora encara haurem d’estar atents a les restes d’inestabilitat que hi puguen quedar però a poc a poc i des de l’interior arribarà un front acompanyat per vents de ponent que faran que a poc a poc vaja imposant-se la inestabilitat i remetent les pluges.

A primera hora encara cal esperar ruixats en punts de la costa. Cap a mig matí podrà ploure al nord amb una cota de neu que començarà al voltant dels 1.200 metres i de vesprada pujarà dels 1.300.

A mesura que notem l’entrada del ponent, els núvols quedaran més trencats i notarem com pugen les temperatures que a la nit han quedat més fresques.

Demà dimecres torna el llevant i amb ell els núvols es faran més abundants a la costa. Fins i tot pense que a la mitat nord de la Comunitat pot ploure fins a migdia però la vesprada serà més tranquil·la i assolellada. Les temperatures podran baixar a la nit i no patiran canvis de dia.

La recta final de la setmana pujaran un poc més les temperatures diürnes apropant-se als 20 graus i a la nit quedaran més baixes a l’interior que a la costa on tant a primera com a última hora el cel quedarà carregat de núvols baixos.

Últimes notícies

Noves ajudes de 5,6 milions per a comprar més de 1.200 vehicles elèctrics

Ivace+i ha concedit 5,6 milions d’euros per a la compra de 1.249 vehicles elèctrics dins del programa Moves 2025, amb subvencions de fins a 7.000 euros per vehicle. La Conselleria d’Indústria destaca que el transport és el sector amb més consum d’energia a la Comunitat Valenciana.

Nou servici a Dénia per a controlar el dolor agut després de grans cirurgies

L’Hospital Universitari de Dénia ha posat en marxa una Unitat de Dolor Agut per a pacients hospitalitzats després de cirurgies majors, amb tècniques avançades de control del dolor i seguiment personalitzat durant l’ingrés.

El Castelló signa el millor inici lluny de Castalia en 104 anys

El CD Castellón ha guanyat els tres primers partits com a visitant en LaLiga Hypermotion, fita inèdita en els seus 104 anys, i es manté líder en solitari abans de rebre el Tenerife a Castalia.

Morcillo assegura que l’Elx competirà sense por davant el Madrid

Javier Morcillo, migcampista de l’Elx, garantix que l’equip competirà al màxim davant el Real Madrid este dimarts al Martínez Valero i agraïx el suport incondicional de l’afició franjiverda.

Rescaten amb helicòpter un cavall que havia caigut a un estany a Cullera

Els bombers han alçat amb un helicòpter un cavall que havia quedat atrapat en un estany del Brosquil, a Cullera, i no podia eixir pel seu propi peu. L’animal es troba en bon estat i ja ha sigut retornat al seu amo.

Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge una jornada majoritàriament assolellada, amb temperatures màximes en lleuger ascens i vent fluix que girarà a llevant a migdia.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.

Belén Segarra conta en un llibre com va passar de la depressió al ioga

La il·lustradora valenciana Belén Segarra presenta 'Mi libro de yoga', una obra on narra com el ioga va transformar la seua depressió en un nou camí de vida. El volum combina text i il·lustracions per a acostar esta pràctica a qualsevol persona, siga quina siga la seua edat o experiència.