Alerta per una jornada de calor asfixiant en la Comunitat Valenciana

L’Agència Estatal de Meteorologia ha activat l’alerta groga per a aquest dimecres a causa de la calor intensa que patiran les províncies de València i Alacant. A primera hora de la vesprada, les temperatures fregaran els 40 °C en alguns punts del sud de València i Alacant.

 

Per a aquest dimecres, el cel estarà completament buidat i no s’esperen pluges en cap punt de València i Alacant. A la província de Castelló hi haurà nuvolositat d’evolució diürna a la vesprada i és probable que es produïsquen alguns ruixats.

 

En general, les temperatures aniran ascendint al llarg del dia i l’Agència Estatal de Meteorologia ha alertat que en algunes poblacions de València es podrien superar els 37 graus. D’altra banda, el risc d’incendi és extrem a les províncies d’Alacant i el sud de València, alt en la resta de la província de València i l’interior nord de Castelló.

 

Una jornada de calor asfixiant en algunes comarques valencianes

Les comarques del Baix Segura, la Costera, la Ribera Alta i la Vall d’Albaida tindran aquest dimecres una jornada de calor asfixiant. El vent de ponent provocarà una pujada dels termòmetres per damunt dels 37 graus en aquestes comarques, especialment entre les 13.00 i les 20.00 hores, on es viurà un nou pic de calor

 

Aquest dijous, baixaran les temperatures en la Comunitat Valenciana i les temperatures no seran tan tòrrides i el vent de ponent ja s’haurà retirat i el vent bufarà de component est i sud. Mentre això arriba, els experts recomanes no eixir al carrer en les hores centrals del dia i protegir-se el cap. En els domicilis, s’aconsella abaixar les persianes. Finalment, és aconsellable beure aigua amb freqüència, evitar l’excés d’alcohol i les begudes amb molta cafeïna

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.

València activa el protocol per contaminació de pols en suspensió i llança recomanacions a la població

L'Ajuntament de València activa el protocol informatiu per un episodi de contaminació de pols en suspensió i demana reduir l'exposició a l'aire lliure i l'ús del cotxe privat.

Kameron Taylor afronta el repte de Màlaga sense por i amb màxim respecte a Unicaja

Kameron Taylor destaca que València Basket no es tirarà arrere davant el repte de visitar a Unicaja després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i subratlla el carinyo i respecte que sent pel seu exequipo.

El València Basket defén la seua segona plaça en l’ACB en la pista d’un Unicaja molt exigit

El València Basket visita a l'Unicaja a Màlaga per a protegir la seua segona posició en la Lliga Endesa després d'una exigent setmana en Eurolliga, enfront d'un rival esgotat per les derrotes però reforçat per la seua passada a la Final Four de la BCL.

Athletic i Vila-real mesuren les seues aspiracions europees en San Mamés

San Mamés acull un dol clau per Europa en el qual l'Athletic intenta recuperar crèdit després del seu colp a Getafe davant un Vila-real que vol consolidar la seua plaça de Champions.

Matías Moreno exigix màxima intensitat del Llevant davant el Getafe

Matías Moreno reclama que el Llevant isca amb màxima determinació i unit per a aconseguir la victòria davant el Getafe i acostar-se a la permanència.

Morant demana a les administracions reforçar la seua aposta per la cultura en la Comunitat Valenciana

Diana Morant reivindica el potencial del sector cultural valencià i reclama a totes les administracions que reforcen el seu suport amb més esdeveniments i polítiques estables.