Alerta per una jornada de calor asfixiant en la Comunitat Valenciana

L’Agència Estatal de Meteorologia ha activat l’alerta groga per a aquest dimecres a causa de la calor intensa que patiran les províncies de València i Alacant. A primera hora de la vesprada, les temperatures fregaran els 40 °C en alguns punts del sud de València i Alacant.

 

Per a aquest dimecres, el cel estarà completament buidat i no s’esperen pluges en cap punt de València i Alacant. A la província de Castelló hi haurà nuvolositat d’evolució diürna a la vesprada i és probable que es produïsquen alguns ruixats.

 

En general, les temperatures aniran ascendint al llarg del dia i l’Agència Estatal de Meteorologia ha alertat que en algunes poblacions de València es podrien superar els 37 graus. D’altra banda, el risc d’incendi és extrem a les províncies d’Alacant i el sud de València, alt en la resta de la província de València i l’interior nord de Castelló.

 

Una jornada de calor asfixiant en algunes comarques valencianes

Les comarques del Baix Segura, la Costera, la Ribera Alta i la Vall d’Albaida tindran aquest dimecres una jornada de calor asfixiant. El vent de ponent provocarà una pujada dels termòmetres per damunt dels 37 graus en aquestes comarques, especialment entre les 13.00 i les 20.00 hores, on es viurà un nou pic de calor

 

Aquest dijous, baixaran les temperatures en la Comunitat Valenciana i les temperatures no seran tan tòrrides i el vent de ponent ja s’haurà retirat i el vent bufarà de component est i sud. Mentre això arriba, els experts recomanes no eixir al carrer en les hores centrals del dia i protegir-se el cap. En els domicilis, s’aconsella abaixar les persianes. Finalment, és aconsellable beure aigua amb freqüència, evitar l’excés d’alcohol i les begudes amb molta cafeïna

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.