Alerta groga per vents de 80 km/h a la Comunitat per a la primera meitat de setmana

 

L’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) ha activat l’avís groc per fortes ratxes de vent a la Comunitat Valenciana. L’alerta groga per vents de fins a 70 km/h afectarà des de hui des de les 11 hores fins a les 20 hores la zona de l’interior i el litoral sud d’Alacant. El vent bufarà del nord-oest (Mestral).

 

Aquesta mateixa franja d’hores està marcada amb l’avís groc a l’interior nord i sud de la província de València. En el nord el vent pot arribar als 80 km/h, mentre que en el sud bufarà fins als 70 km/h. Les ratxes seran de l’oest (Ponent) i nord-oest.

 

També des de hui dilluns a les 11 hores l’avís groc està activat a la província de Castelló. L’interior nord i sud de la província, així com el litoral nord, podran patir ratxes de 80 km/h. L’avís es manté fins a les 0.00 hores de dimarts en tots els casos, excepte en l’interior nord de la província, on s’allargarà fins a les 6.00 hores de dimarts. També s’esperen fenòmens costaners al litoral nord de Castelló, amb vent del nord-oest de força 7.

 

Per a dimarts continua l’alerta groga per vent, en aquest cas a l’interior sud de València i l’interior d’Alacant. Les ratxes, de fins a 70 km/h, podran sentir-se entre les 15.00 hores del dimarts i les 4.00 hores de la matinada del dimecres. El vent bufarà de ponent i mestral.

 

Així mateix, Castelló tindrà alerta groga per vent per a dimecres, amb ratxes de 80 km/h a l’interior, i de 70 km/h en el litoral nord. El fenomen es mantindrà des de les 0.00 hores fins a les 10.00 del matí de dimecres, amb ratxes del nord-oest.

 

Fortes ratxes de vent a Castelló

Ahir es registraven fortes ratxes de vent durant la vesprada a la província de Castelló. Les ratxes més fortes, segons dades d’Aemet, es van donar a la localitat de Fredes, que va arribar als 129 km/h. També es van registrar 90 km/h a Morella, 86 km/h a Vilafranca, 73 km/h a Vinaròs o 67 km/h a Montanejos.

 

El vent també ha bufat amb força aquesta matinada fins a les 9 hores. Les dades d’Aemet recullen els 94 km/h de les ratxes a Fredes, 82 km/h a Vilafranca, 74 km/h a Morella o 66 km/h a Vinaròs.

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.