Alerta groga per vents de 80 km/h a la Comunitat per a la primera meitat de setmana

 

L’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) ha activat l’avís groc per fortes ratxes de vent a la Comunitat Valenciana. L’alerta groga per vents de fins a 70 km/h afectarà des de hui des de les 11 hores fins a les 20 hores la zona de l’interior i el litoral sud d’Alacant. El vent bufarà del nord-oest (Mestral).

 

Aquesta mateixa franja d’hores està marcada amb l’avís groc a l’interior nord i sud de la província de València. En el nord el vent pot arribar als 80 km/h, mentre que en el sud bufarà fins als 70 km/h. Les ratxes seran de l’oest (Ponent) i nord-oest.

 

També des de hui dilluns a les 11 hores l’avís groc està activat a la província de Castelló. L’interior nord i sud de la província, així com el litoral nord, podran patir ratxes de 80 km/h. L’avís es manté fins a les 0.00 hores de dimarts en tots els casos, excepte en l’interior nord de la província, on s’allargarà fins a les 6.00 hores de dimarts. També s’esperen fenòmens costaners al litoral nord de Castelló, amb vent del nord-oest de força 7.

 

Per a dimarts continua l’alerta groga per vent, en aquest cas a l’interior sud de València i l’interior d’Alacant. Les ratxes, de fins a 70 km/h, podran sentir-se entre les 15.00 hores del dimarts i les 4.00 hores de la matinada del dimecres. El vent bufarà de ponent i mestral.

 

Així mateix, Castelló tindrà alerta groga per vent per a dimecres, amb ratxes de 80 km/h a l’interior, i de 70 km/h en el litoral nord. El fenomen es mantindrà des de les 0.00 hores fins a les 10.00 del matí de dimecres, amb ratxes del nord-oest.

 

Fortes ratxes de vent a Castelló

Ahir es registraven fortes ratxes de vent durant la vesprada a la província de Castelló. Les ratxes més fortes, segons dades d’Aemet, es van donar a la localitat de Fredes, que va arribar als 129 km/h. També es van registrar 90 km/h a Morella, 86 km/h a Vilafranca, 73 km/h a Vinaròs o 67 km/h a Montanejos.

 

El vent també ha bufat amb força aquesta matinada fins a les 9 hores. Les dades d’Aemet recullen els 94 km/h de les ratxes a Fredes, 82 km/h a Vilafranca, 74 km/h a Morella o 66 km/h a Vinaròs.

Últimes notícies

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.