Aemet eleva l’alerta taronja al nord de Castelló per inundacions

 

Aemet, l’Agència Espanyola de Meteorologia, ha elevat aquesta matinada el nivell d’alerta del litoral nord de la província de Castelló de groc a taronja. Això és degut a les tempestes que s’estan produint a la costa i de les precipitacions acumulades.

Un nivell d’alerta taronja significa que hi ha un risc meteorològic important (fenòmens meteorològics no habituals i amb un cert grau de perill per a les activitats usuals).

Les precipitacions acumulades són molt perilloses en aquells llocs que després de 12 hores de pluges superen els 100 mm d’aigua, però també hi ha alertes per precipitacions de més de 40 mm en tan sols una hora.

Les alertes estan activades des de mitjanit fins al migdia de hui dimarts, malgrat que. L’alerta també està activada per risc important de tempestes. És possible que es puguen registrar pluges localment molt fortes i/o vents localment molt fortes i/o calamarsa superior a 2 cm. També és possible l’aparició de tornados.

 

El Consorci de Bombers de la Província de Castelló alerten també del risc de nevades a cotes inferiors a 1000 m amb gruixos de 4 cm. A l’interior nord es poden assolir acumulats per pluja de 30 mm/h i/o 90 mm/12 h. Puntualment es podrien superar tots aquests valors.

 

Últimes notícies

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.

Les màximes pugen fins als 34 °C en un dilluns amb 25 graus de diferència amb les mínimes

Les màximes han arribat este dilluns als 34 °C en comarques de l’interior de Castelló i València, amb salts de més de 25 graus respecte a les mínimes en alguns punts. Ademús ha registrat 8,3 °C de mínima i 33,7 °C de màxima, mentre València ciutat ha arribat als 32,5 °C.

Sánchez veu el València amb fam i creu que pot guanyar a Vitòria

L’entrenador interí del València, Óscar Sánchez, destaca la il·lusió i la passió del vestidor abans de visitar l’Alavés a Mendizorroza, i assegura que l’equip té nivell per a traure un triomf a Vitòria.

Ingressa a presó per apunyalar una dona en un camp de Carcaixent

Un home de 44 anys ha ingressat a presó acusat d’intentar assassinar una dona colombiana en una zona aïllada de Carcaixent després d’oferir-li una faena de cuidadora. La víctima va patir múltiples ganivetades en zones vitals però va ser auxiliada per conductors que passaven per allí.

Les ajudes per a autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar-se en octubre

Les ajudes extraordinàries per a autònoms i empreses de Ceuta afectades per la crisi migratòria poden demanar-se des d’este dilluns i es cobraran a principis d’octubre. El ministre Arcadi España destaca que ja s’han presentat moltes sol·licituds davant l’Agència Tributària.