Anuncios

Els cels clars aniran deixant pas als núvols i les possibles pluges a la Comunitat

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Arriben els dies grans de Falles i el dia de Sant Josep, festiu a tot el territori valencià. De cara a aquestes jornades, l’Agència Estatal de meteorologia preveu cels clars que deixaran pas a la presència de núvols a mesura que passen els dies.

 

Anuncios

Segons Aemet, per a aquest dissabte, 16 de març, ens espera a tota la Comunitat Valenciana un dia dominat completament pel sol. A tot el territori tindrem cels clars i temperatures amb alguns ascensos locals i sense molts més canvis. El vent serà variable i bufarà fluix.

 

Per al diumenge, 17 de març, els cels es mantindran clars, tot i que sí que aniran augmentant els intervals de núvols en la zona nord al final del dia. Pel que fa a les temperatures, s’espera un ascens de les màximes en les zones litorals, mentre que en l’interior es mantindran sense canvis o tendiran a baixar. Les mínimes seguiran en els valors de les jornades anteriors.

 

Pel que fa al vent, bufarà fluix de ponent (oest), i tendirà a canviar a mestral (nord-oest) amb ratxes moderades i fins i tot fortes en les zones del nord de la província de Castelló. En la resta de les zones de litoral el vent començara a bufar moderat de gregal (nord-est) a partir de la vesprada, el que suposarà l’entrada d’humitat procedent del Mediterrani.

 

Per a dilluns, les previsions d’Aemet contemplen una situació on passarem de cels amb pocs núvols a més nuvolats. Així mateix, s’espera la presència de pluges de caràcter dèbil en el terç sud de la Comunitat. Les temperatures baixaran, sobretot les màximes i en les zones d’interior. El vent continuarà bufant de gregal, de manera fluixa. En les zones litorals del sud bufarà més moderat.

 

Previsió a la ciutat de València

Tot el món mira al cel a l’espera del que puga ocórrer en les pròximes jornades, coincidint amb els dies grans de les falles, tant a València com a multitud de pobles i ciutats del nostre territori.

 

Pel que fa a la capital, el cap de setmana es presenta tranquil segons els pronòstics d’Aemet. Així, per a dissabte s’esperen temperatures màximes d’uns 22 ºC, i mínimes de 9 ºC, deixant una sensació de dia primaveral. Pel que fa al cel, poden aparéixer alguns núvols dispersos que no generaran cap tipus de problema.

 

Per a diumenge s’espera un dia més calorós, podent arribar als 27 ºC de màxima. Les mínimes es mouran per damunt dels 10ºC. El cel estarà clar.

 

Per a dilluns la situació podria complicar-se un poc, ja que el cel estarà nuvolat. Les temperatures baixaran uns quants graus, fins a situar-se, les màximes, per davall dels 18 ºC.

 

Dimarts, dia de Sant Josep, les previsions diuen que els núvols continuaran presents al cel amb algunes ullades de sol. Les temperatures màximes es mantindran entre els 16-18 ºC, i la probabilitat de precipitació se situa al voltant del 35%.

 

Caldrà seguir amb atenció l’evolució de les pròximes hores, que confirmarà o no aquests pronòstics.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.
Anuncios