Els cels clars aniran deixant pas als núvols i les possibles pluges a la Comunitat

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Arriben els dies grans de Falles i el dia de Sant Josep, festiu a tot el territori valencià. De cara a aquestes jornades, l’Agència Estatal de meteorologia preveu cels clars que deixaran pas a la presència de núvols a mesura que passen els dies.

 

Segons Aemet, per a aquest dissabte, 16 de març, ens espera a tota la Comunitat Valenciana un dia dominat completament pel sol. A tot el territori tindrem cels clars i temperatures amb alguns ascensos locals i sense molts més canvis. El vent serà variable i bufarà fluix.

 

Per al diumenge, 17 de març, els cels es mantindran clars, tot i que sí que aniran augmentant els intervals de núvols en la zona nord al final del dia. Pel que fa a les temperatures, s’espera un ascens de les màximes en les zones litorals, mentre que en l’interior es mantindran sense canvis o tendiran a baixar. Les mínimes seguiran en els valors de les jornades anteriors.

 

Pel que fa al vent, bufarà fluix de ponent (oest), i tendirà a canviar a mestral (nord-oest) amb ratxes moderades i fins i tot fortes en les zones del nord de la província de Castelló. En la resta de les zones de litoral el vent començara a bufar moderat de gregal (nord-est) a partir de la vesprada, el que suposarà l’entrada d’humitat procedent del Mediterrani.

 

Per a dilluns, les previsions d’Aemet contemplen una situació on passarem de cels amb pocs núvols a més nuvolats. Així mateix, s’espera la presència de pluges de caràcter dèbil en el terç sud de la Comunitat. Les temperatures baixaran, sobretot les màximes i en les zones d’interior. El vent continuarà bufant de gregal, de manera fluixa. En les zones litorals del sud bufarà més moderat.

 

Previsió a la ciutat de València

Tot el món mira al cel a l’espera del que puga ocórrer en les pròximes jornades, coincidint amb els dies grans de les falles, tant a València com a multitud de pobles i ciutats del nostre territori.

 

Pel que fa a la capital, el cap de setmana es presenta tranquil segons els pronòstics d’Aemet. Així, per a dissabte s’esperen temperatures màximes d’uns 22 ºC, i mínimes de 9 ºC, deixant una sensació de dia primaveral. Pel que fa al cel, poden aparéixer alguns núvols dispersos que no generaran cap tipus de problema.

 

Per a diumenge s’espera un dia més calorós, podent arribar als 27 ºC de màxima. Les mínimes es mouran per damunt dels 10ºC. El cel estarà clar.

 

Per a dilluns la situació podria complicar-se un poc, ja que el cel estarà nuvolat. Les temperatures baixaran uns quants graus, fins a situar-se, les màximes, per davall dels 18 ºC.

 

Dimarts, dia de Sant Josep, les previsions diuen que els núvols continuaran presents al cel amb algunes ullades de sol. Les temperatures màximes es mantindran entre els 16-18 ºC, i la probabilitat de precipitació se situa al voltant del 35%.

 

Caldrà seguir amb atenció l’evolució de les pròximes hores, que confirmarà o no aquests pronòstics.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.